1. leht 1-st

Militari M1009 probleem.

Postitatud: N Dets 13, 2012 3:57 pm
Postitas hardy
Tere.
Probleem selles, et M1009 vahetab käike suurtel pööretel. Mäletan, et kunagi Tartu mehed keerasid kapoti all miskit kruvi. Peale seda käiguvahetus toimis korralikult. Nüüd aga aja masin pöördesse ja siis alles läheb teine käik sisse. Kolmas läheb enamvähem.
Oskab keegi öelda milles probleem ja kus see huvitav kruvi võiks olla. Öeldi ainult, et mootori ees otsas, ploki peal.

Re: Militari M1009 probleem.

Postitatud: N Dets 13, 2012 5:23 pm
Postitas v6sa
Koormustross liiga pingul? KD lüliti lühises?

Re: Militari M1009 probleem.

Postitatud: N Dets 13, 2012 7:59 pm
Postitas hardy
Äkki räägid lihtsamas keeles. Nüüd kiilus mul kahjuks see terminoloogia kinni.

Re: Militari M1009 probleem.

Postitatud: T Jaan 08, 2013 11:54 pm
Postitas juss9
Vaata vaakum voolikod üle. Kaks voolikut jookseb pumba juurest kasti.Kontrolli õlitaset. Mõnikord aitab õlivahetus. Mul oli sama jama.

Re: Militari M1009 probleem.

Postitatud: K Jaan 09, 2013 9:42 am
Postitas hardy
Ok proovin üle vaadata. Õliga probleeme pole. Äkki ikkagi vaakum, ma ise kahtlustasin ka seda.

Re: Militari M1009 probleem.

Postitatud: N Jaan 02, 2014 6:08 pm
Postitas jr
Reguleeri kas käigukasti koormustrossi või vaakumsolenoidi. Mõlemad asuvad gaasihoovastiku küljes kapoti all, sõltub siis loomulikult, kumb sul on.
Vaata et trossi liiga lõdvaks või liiga pingule ei pane. Vale õlisurve küpsetab kasti ruttu läbi.

Re: Militari M1009 probleem.

Postitatud: N Jaan 02, 2014 7:11 pm
Postitas hardy
Asi korras oli vaja kruvida seda vaakumisolenoidi.