Militari M1009 probleem.
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
Militari M1009 probleem.
Tere.
Probleem selles, et M1009 vahetab käike suurtel pööretel. Mäletan, et kunagi Tartu mehed keerasid kapoti all miskit kruvi. Peale seda käiguvahetus toimis korralikult. Nüüd aga aja masin pöördesse ja siis alles läheb teine käik sisse. Kolmas läheb enamvähem.
Oskab keegi öelda milles probleem ja kus see huvitav kruvi võiks olla. Öeldi ainult, et mootori ees otsas, ploki peal.
Probleem selles, et M1009 vahetab käike suurtel pööretel. Mäletan, et kunagi Tartu mehed keerasid kapoti all miskit kruvi. Peale seda käiguvahetus toimis korralikult. Nüüd aga aja masin pöördesse ja siis alles läheb teine käik sisse. Kolmas läheb enamvähem.
Oskab keegi öelda milles probleem ja kus see huvitav kruvi võiks olla. Öeldi ainult, et mootori ees otsas, ploki peal.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2442
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Militari M1009 probleem.
Koormustross liiga pingul? KD lüliti lühises?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Militari M1009 probleem.
Äkki räägid lihtsamas keeles. Nüüd kiilus mul kahjuks see terminoloogia kinni.
Re: Militari M1009 probleem.
Vaata vaakum voolikod üle. Kaks voolikut jookseb pumba juurest kasti.Kontrolli õlitaset. Mõnikord aitab õlivahetus. Mul oli sama jama.
Re: Militari M1009 probleem.
Ok proovin üle vaadata. Õliga probleeme pole. Äkki ikkagi vaakum, ma ise kahtlustasin ka seda.
Re: Militari M1009 probleem.
Reguleeri kas käigukasti koormustrossi või vaakumsolenoidi. Mõlemad asuvad gaasihoovastiku küljes kapoti all, sõltub siis loomulikult, kumb sul on.
Vaata et trossi liiga lõdvaks või liiga pingule ei pane. Vale õlisurve küpsetab kasti ruttu läbi.
Vaata et trossi liiga lõdvaks või liiga pingule ei pane. Vale õlisurve küpsetab kasti ruttu läbi.
+372 5028488
Re: Militari M1009 probleem.
Asi korras oli vaja kruvida seda vaakumisolenoidi.