gmc jummy
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
gmc jummy
tre mehed .mida arvate sellest masinast ,kaasas olevatest juppidest pidi ainult iluvõre puudu olema ja kas sellel onju pidev nelivedu aga kuidas selle nelik toimib metsas???kui peaks ki endale midagi sellist muretsema ei tahaks ju mõnel safaril kellegi vintsi väga ära koormata.nii ,et andke aga oma arvamustel tulla
ja kütust pidi see võtma 15-16l sajale
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
ja kütust pidi see võtma 15-16l sajale
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Arvame et sitt on võin vastata ilmselt ysna mitme chevy omaniku eest.
kahtlane et tal pidev nelivedu on pigem elektriliselt lylitatav siiski.
Maastikul pole selle autoga midagi suurt peale hakata kui mõnel safaril kellegile vintsi ankruks olla - sammuti lmselt ei kannata antud sõltumatu vedrustus eriti suuremat rehvi paigaldada ja kytusekulu on sama või isegi rohkem kui suurtel Chevydel. Seega osta ära ja proovi omal nahal .... või säästa aega, närve ja raha ning osta päris Chevy
kahtlane et tal pidev nelivedu on pigem elektriliselt lylitatav siiski.
Maastikul pole selle autoga midagi suurt peale hakata kui mõnel safaril kellegile vintsi ankruks olla - sammuti lmselt ei kannata antud sõltumatu vedrustus eriti suuremat rehvi paigaldada ja kytusekulu on sama või isegi rohkem kui suurtel Chevydel. Seega osta ära ja proovi omal nahal .... või säästa aega, närve ja raha ning osta päris Chevy
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Ma arvan, et kütust võtab maanteel 10-12L ja linnas 12-14L, kui mootor korras.
Muidu ju väga hea linnaauto ja maantemasin, kui lihtsalt näiteks seenel vaja käia metsas...krt samas jälle erinevalt mõistetav . Mugav, pehme, vaikne. Omalaadne Darth Vader esiotsa kujundus on muidugi maitseasi, seega ma ei ütle et ta ilus on Tükid on suht odavad ja üldises mõistes ega ta väga lagune...eeldusel et mõistusega tehnikasse suhtud. Seda selles mõttes, et lollikindel tolle aja USA raud sellel masinal polnud ja teadmatusest tulenevad sõiduvead hakkavad kiirelt rahakotti tühjendama.
Maastikule ta vist ei sobi hästi. Madal kliirens, nõrga ehitusega sõltumatu esisild ja samuti nõrgavõitu 7.5" tagasild. Üle 31" rehv on raske jala puhul tehnikale ohtlik. Tõsta samuti keerukas, tänu ära jebiitatud esisillale. Samuti on tagumine silla käik stock vedrudega imelikult väike, isegi kui stabikas ära võtta.
Soovitaks juba siis vaadata Bronco II laadset sõidukit. Kerelt väiksem, kergem ja üllatavalt nõtke veermikuga, mis suudab isegi 33" rehviga toime tulla. Ja mis peamine metsamasina puhul...FORD on odav.
Muidu ju väga hea linnaauto ja maantemasin, kui lihtsalt näiteks seenel vaja käia metsas...krt samas jälle erinevalt mõistetav . Mugav, pehme, vaikne. Omalaadne Darth Vader esiotsa kujundus on muidugi maitseasi, seega ma ei ütle et ta ilus on Tükid on suht odavad ja üldises mõistes ega ta väga lagune...eeldusel et mõistusega tehnikasse suhtud. Seda selles mõttes, et lollikindel tolle aja USA raud sellel masinal polnud ja teadmatusest tulenevad sõiduvead hakkavad kiirelt rahakotti tühjendama.
Maastikule ta vist ei sobi hästi. Madal kliirens, nõrga ehitusega sõltumatu esisild ja samuti nõrgavõitu 7.5" tagasild. Üle 31" rehv on raske jala puhul tehnikale ohtlik. Tõsta samuti keerukas, tänu ära jebiitatud esisillale. Samuti on tagumine silla käik stock vedrudega imelikult väike, isegi kui stabikas ära võtta.
Soovitaks juba siis vaadata Bronco II laadset sõidukit. Kerelt väiksem, kergem ja üllatavalt nõtke veermikuga, mis suudab isegi 33" rehviga toime tulla. Ja mis peamine metsamasina puhul...FORD on odav.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kusjuures minu vanad ja töntsid silmad on näinud, kudas vanema keremudeliga sama auto ühe teise BJ omaniku roolitiuna ühel Klaperjahil teistega mõõtu võttis.
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage14.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage36.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage14.htm
http://www.lahe.net/landy/sillaehitajad ... mage36.htm
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kapott oli lahti, sest veepumba äsja asendet tihend andis otsad ja iga ringiga lisati süsteemi 4-5 liitrit laukavett..
Sõitis lõpuni, sai vist remonditud ja sõidab tänaseni, kui just vahepeal ära surnud ei ole.
Kõrvaltvaataja märkus, et ega see GMC väga kehvasti ei liikunudki, enamus rada oli kuiva aja tõttu, madalale ja jõulisele masinale soodne.
Pets ise kui endine omanik, on pädevam rääkima, seega ootame...
Sõitis lõpuni, sai vist remonditud ja sõidab tänaseni, kui just vahepeal ära surnud ei ole.
Kõrvaltvaataja märkus, et ega see GMC väga kehvasti ei liikunudki, enamus rada oli kuiva aja tõttu, madalale ja jõulisele masinale soodne.
Pets ise kui endine omanik, on pädevam rääkima, seega ootame...
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Järelikult toodetakse seda siis kahe erineva nime all.jr kirjutas:See on S10 Blazer, mille all võib leida isegi 8.5" tagasilda. Teine maailm hoopis
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
jah enamus GM-i trucke on nii Chevroleti kui GMC märgigaLandy kirjutas:Järelikult toodetakse seda siis kahe erineva nime all.jr kirjutas:See on S10 Blazer, mille all võib leida isegi 8.5" tagasilda. Teine maailm hoopis
Chevy-l siis Blazer ja GMC-l Jimmy - asja teeb põnevamaks veel asjaolu et
Blazereid ja Jimmysid on nii suuri ( K10 ) kui väikseid ( S10 ) ja neid tooodeti kah kattuvalt samal ajal umbes
antud uuema ja tolle vana Jimmy/blazeri vahe on selles et vanal oli kangem tehnika ( kangiga vahekast ja paremad sillad jne. )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"