85.a,GM 6.2d läheb kuumaks
Postitatud: T Jaan 03, 2012 5:16 pm
Head uut aastat esiteks!
Probleem järgmine: Peale pikaajalist taastamistööd sai auto garaazist välja ja sõita umbes 1500km, kuid siis hakkas temperatuuri näidik näitama, et töötemperatuur sõites on 100*C. Kuigi ei tulnud kapoti alt ei auru ega ka paisupaagis ei tekkinud elu! Ja kell päris põhja ka ei jookse! Enne garaazist väljasõitu said vahetatud jahutusvedelik, termostaat, madala taseme andur, vigased voolikud, radiaator remonditud ja temperatuuri andur koos kellaga. Ühtäkki hakkas ühtlastel pööretel sõites põletama "Low Coolant" tulukest, kui pidurdasid või kiirendasid siis tuluke kustus, kuid süttis hiljem taas! Kontrollisin jahutusvedeliku taset - see normis. Mõtlesin, et uus Hiina termostaat saba andnud ja kuna pühade ajal polnud kuskilt uut ka võtta, siis viskasin selle üldse vahelt välja ja sõitsin päevakese ilma! Temp. püsis sõites 40*C peal! "Low Coolant" tuluke endiselt ilmus vahelduva eduga! Soetasin uue Hiina termostaadi TopPartsist ja panin vahele, lootes, et hakkab jälle normaalselt tööle, kuid ei midagi! Enne veel puhusin soojendussüsteemi torustiku läbi, et välistada ummistused! Temp jälle sõites 100*C ja foori all seistes 70-80*C! Nüüd siis mõistus otsas, ise mõtlen siin, et äkki andur või kell jebivad, sest nende markeering "Sdelano B CCCP"! Aga mõistus ei hakka kinni, et miks see taseme tuli vilgub. Mõtlesingi, et küsin enne targemate käest nõu kui jälle lammutama asun!
Tänud,
Taavi
Probleem järgmine: Peale pikaajalist taastamistööd sai auto garaazist välja ja sõita umbes 1500km, kuid siis hakkas temperatuuri näidik näitama, et töötemperatuur sõites on 100*C. Kuigi ei tulnud kapoti alt ei auru ega ka paisupaagis ei tekkinud elu! Ja kell päris põhja ka ei jookse! Enne garaazist väljasõitu said vahetatud jahutusvedelik, termostaat, madala taseme andur, vigased voolikud, radiaator remonditud ja temperatuuri andur koos kellaga. Ühtäkki hakkas ühtlastel pööretel sõites põletama "Low Coolant" tulukest, kui pidurdasid või kiirendasid siis tuluke kustus, kuid süttis hiljem taas! Kontrollisin jahutusvedeliku taset - see normis. Mõtlesin, et uus Hiina termostaat saba andnud ja kuna pühade ajal polnud kuskilt uut ka võtta, siis viskasin selle üldse vahelt välja ja sõitsin päevakese ilma! Temp. püsis sõites 40*C peal! "Low Coolant" tuluke endiselt ilmus vahelduva eduga! Soetasin uue Hiina termostaadi TopPartsist ja panin vahele, lootes, et hakkab jälle normaalselt tööle, kuid ei midagi! Enne veel puhusin soojendussüsteemi torustiku läbi, et välistada ummistused! Temp jälle sõites 100*C ja foori all seistes 70-80*C! Nüüd siis mõistus otsas, ise mõtlen siin, et äkki andur või kell jebivad, sest nende markeering "Sdelano B CCCP"! Aga mõistus ei hakka kinni, et miks see taseme tuli vilgub. Mõtlesingi, et küsin enne targemate käest nõu kui jälle lammutama asun!
Tänud,
Taavi