chevi tõste
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
ark vastas mulle niimodi .et kui auto ei üle 4 meetri ei lähe pole probleemi.
igapäeva liikurit nokitsen selle pärast ,et pole midagi targemat teha peale selle,et passin päev läbi garaazi all.(tööga seoses)
ja suurem rehv annab ju autole välimust ka juurde praegu näeb välja kui tagaveoline picup
http://fotoalbum.ee/photos/pistoda/11029858
aga tõste teeks ju rohkem maasturi moodi nagu bassis kirjas
http://brochures.slosh.com/
igapäeva liikurit nokitsen selle pärast ,et pole midagi targemat teha peale selle,et passin päev läbi garaazi all.(tööga seoses)
ja suurem rehv annab ju autole välimust ka juurde praegu näeb välja kui tagaveoline picup
http://fotoalbum.ee/photos/pistoda/11029858
aga tõste teeks ju rohkem maasturi moodi nagu bassis kirjas
http://brochures.slosh.com/
4" vedru tõste ja 35" rehv .... ning kui maastikust hoiad eemale siis peaks hea olema.
Kui aga paned keretõste siis võid samahästi neegri velgedele spinneritega, neoon tuledele ning spoileritele mõelda -
sest tehnika ja tulemus on sama. Alati saab õieti teha ja siis saab odavalt teha - igayhele oma.
igapäeva autogs sõidab kindlasti ka su pere - seega soovitan nendega kah arvestada -
sest kui inimesed (miniseelikuga neiud, lapsed, vanurid jne. ) ei saa puhaste riietega enam autosse või sealt välja siis kirjutatakse sind "koogilt" maha.
( ära kysi kuidas ma tean )
Kui aga paned keretõste siis võid samahästi neegri velgedele spinneritega, neoon tuledele ning spoileritele mõelda -
sest tehnika ja tulemus on sama. Alati saab õieti teha ja siis saab odavalt teha - igayhele oma.
igapäeva autogs sõidab kindlasti ka su pere - seega soovitan nendega kah arvestada -
sest kui inimesed (miniseelikuga neiud, lapsed, vanurid jne. ) ei saa puhaste riietega enam autosse või sealt välja siis kirjutatakse sind "koogilt" maha.
( ära kysi kuidas ma tean )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Litrid on vahe vale materjal tegelikult nii raskele kerele. Rauast seibid treida on mõtekam. Kui kiti tellid, siis on nad seal enivei kas alumiinium või plast. Litriga võib kere "ujuma" jääda Suburbanil.M.A.R.E.K kirjutas:tuleb välja,et hokilitrite hankimine on paras peavalu .päev läbi otsimist ja asjad leitud 21 eeki tk mingist imelikust spordi poest .kui kedagi huvitab...
ja kas litril ja litril on ka vahe sees need tundusid kuidagi pehmed olema
+372 5028488
Sama läbimõõduga nagu seda on kere ja raami vahel olev kummipuks. Auk keskel poldi jaoks ja kõrgus siis selline nagu vaja, a'la 1", 2", jne. Treitud seibi paned kere ja kummpuksi vahele. Raami pool on tavaliselt kummpuksil omamoodiserv, mis fikseerib ta raai suhtes ära ja sellest ka sinnapoole panna väga ei saa.M.A.R.E.K kirjutas:millised need seibid välja peaks nägema .....
+372 5028488
Kui sa sinna sisse puksi teed, siis ehk jah sobib. Kuna sa tõmbad selle puksi otsakaaned lihtsalt polti kinni keerates lohku ma kardan. Või siis mängib ta ise ennast lõpuks otsakaantest lömmi ja pinge läheb maha ja kere hakkab peal nigisema. Sisemine puks kahe otsakaane vahel oleks siduv ja võimaldaks poldi KINNI keerata.M.A.R.E.K kirjutas:aga kas neid mingist torust ei või teha ja otstesse kaaned peale keevitada
+372 5028488
täna sai siis puksid lahti keeratud ,tulid suht lihtsalt va kaks tagumist mis puruks läksid .ja hakkasin siis ülemisi pukse ära kangutama ,et mõõtu võtta (tõste pukside jaoks) kere ei tahtnud kuidagi tõusta, asja lähemalt uurides hoidis keret kinni kütuse voolik (paagi oma) nii,et jumal teab mida seal veel ringi ehitada tuleb
kellel kogemusi ja viitsimist on võiks siia kirja panna mis seal veel teha tuleb..
kellel kogemusi ja viitsimist on võiks siia kirja panna mis seal veel teha tuleb..
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mhm Sa vist üldse ei loe mis eelpool kirjutatud.M.A.R.E.K kirjutas:täna sai siis puksid lahti keeratud ,tulid suht lihtsalt va kaks tagumist mis puruks läksid .ja hakkasin siis ülemisi pukse ära kangutama ,et mõõtu võtta (tõste pukside jaoks) kere ei tahtnud kuidagi tõusta, asja lähemalt uurides hoidis keret kinni kütuse voolik (paagi oma) nii,et jumal teab mida seal veel ringi ehitada tuleb
kellel kogemusi ja viitsimist on võiks siia kirja panna mis seal veel teha tuleb..
Ma üsna selgelt kirjutasin, et võib tekkida ebameeldivusi nii mõneski kohas. Tundub, et mõne jutt tundub sulle olulisem kui teise oma.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176
samas teistpidi aga kapoti alla peab ettevaatlik olema sest mootor jääb paigale ja radikas tõuseb üles koos kerega mis võib põhjustada mõnda ebameeldivust. Suutsin ise niimoodi paar auku radikasse saada. + veel bensupaagi juures tasub olla ettevaatlik.
Ebameeldiv oli ka tagumisi pukse keerata .ja ettevaatlik tuleb üheöö suhetega olla
tegelikult tahtsin just sinu juttu kuulata occassion, kui viitsid kirjutada nt kuidas lahendasid radika probleemi jne
üks mees täna mainis ka käigu hoovastiku muutmist ,pikendamist..
Ebameeldiv oli ka tagumisi pukse keerata .ja ettevaatlik tuleb üheöö suhetega olla
tegelikult tahtsin just sinu juttu kuulata occassion, kui viitsid kirjutada nt kuidas lahendasid radika probleemi jne
üks mees täna mainis ka käigu hoovastiku muutmist ,pikendamist..
- Occassion
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 140
- Liitunud: E Mär 13, 2006 3:36 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tegelikult tekib ka rooliga jama kuna roolilatt ju jääb sama koha peale siis pead pikendama ka roolivarrast - Kuna mina ostsin spetsiaalse tõste sarja siis minul probleeme polnud võtsin aga spetsiaalse vahejupi ja panin vahele - mure murtud. Käigu hoovastikuga probleeme polnud. Kasti suhtes polnud miskeid probleeme midagi pingesse ei jäänud. Ainult esisilla sisse-välja lülitus tross jäi algul pingesse - paigutasin vaakumlõliti mujale ja tross sai vajaliku pikkuse tagasi ning kõik jäi samaks. Radikaga ei jäänud muud üle kui see radika tuulekoda küljest ära kaheks jupiks nii et alumise osa viskasin minema (kuna mootor jäi nüüd radika suhtes allapoole oleks see tiivik plastikusse kohe kihutanud) ja ülemise osa ainult jätsin ja kompunnisin külge - Muud varianti polnud sest raadika allapoole viimine oleks olnud liiga pikk ja tülikas protsess. Samas radika samasse kohta jätmisega oli järgmine viga. Kõik voolikud olid pinges. Jamasin tükk aeag enne kui paika sain. Õli radika kablad painutasin lihtsalt teise asendisse.M.A.R.E.K kirjutas:samas teistpidi aga kapoti alla peab ettevaatlik olema sest mootor jääb paigale ja radikas tõuseb üles koos kerega mis võib põhjustada mõnda ebameeldivust. Suutsin ise niimoodi paar auku radikasse saada. + veel bensupaagi juures tasub olla ettevaatlik.
Ebameeldiv oli ka tagumisi pukse keerata .ja ettevaatlik tuleb üheöö suhetega olla
tegelikult tahtsin just sinu juttu kuulata occassion, kui viitsid kirjutada nt kuidas lahendasid radika probleemi jne
üks mees täna mainis ka käigu hoovastiku muutmist ,pikendamist..
Bensupaagiga oli ka lihtne - panin pikemad lõdvikud sisse kallamise ja õhtus toru vahele.
Ahjaa kapoti alla jälgi juhtmeid - et mõni liiga pingesse ei jääks. kui kuuti kangutama hakkad.
My Other Car Is a TANK!
GSM +3725113176
GSM +3725113176