Libedal teel ebastabiilne
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
Libedal teel ebastabiilne
K10 Blazeril all 33" BFG All Terrain. Hetkel jätab soovida libedal teel püsimine - kuidagi liiga palju roolimist on vaja. Mis rehvidega te talvel sõidate? Endale on pähe tulnud järgmine:
* lasta rehvidesse mingid naelad sisse
* kasutada teist rehvi, kitsamaid (+ naelad)
Teine nali on see, et 4WD mõudis hakkab auto ohtlikult ujuma, külg ees kogu aeg. Millest see võib olla, on keegi sama täheldanud? Endal järgmised mõtted:
* kokkujooks
* kuna hiljuti vahetati tagasilda, siis äkki mingi üliväike erinevus ülekandes, kuna uus sild kastika alt? (väga väikese tõenäosusega, sest uus oli samuti 3.42 kanti, kardaani ja ratta pöörete jagamisel, hambaid tõesti ei lugenud )
* rehvide erinev kulumine (samuti ei usu)
* mingid võimalikud loksud sildades (ülevaatusel märkusi vähemalt ei tehtud)
* laiad rehvid, suur auto, peabki nii olema?
Jagage arvamusi palun.
* lasta rehvidesse mingid naelad sisse
* kasutada teist rehvi, kitsamaid (+ naelad)
Teine nali on see, et 4WD mõudis hakkab auto ohtlikult ujuma, külg ees kogu aeg. Millest see võib olla, on keegi sama täheldanud? Endal järgmised mõtted:
* kokkujooks
* kuna hiljuti vahetati tagasilda, siis äkki mingi üliväike erinevus ülekandes, kuna uus sild kastika alt? (väga väikese tõenäosusega, sest uus oli samuti 3.42 kanti, kardaani ja ratta pöörete jagamisel, hambaid tõesti ei lugenud )
* rehvide erinev kulumine (samuti ei usu)
* mingid võimalikud loksud sildades (ülevaatusel märkusi vähemalt ei tehtud)
* laiad rehvid, suur auto, peabki nii olema?
Jagage arvamusi palun.
Re: Libedal teel ebastabiilne
Mine mitte-libeda koha peale ja proovi 4vedu... peaks kinni pooma - need erinevused seal sildades nii üliväikesed ka pole.K5 kirjutas:K10 Blazeril all 33" BFG All Terrain. Hetkel jätab soovida libedal teel püsimine - kuidagi liiga palju roolimist on vaja. Mis rehvidega te talvel sõidate? Endale on pähe tulnud järgmine:
* lasta rehvidesse mingid naelad sisse
* kasutada teist rehvi, kitsamaid (+ naelad)
libeda peal on alati naelast kasu... iseasi mis konditsioonis need BFG-d sul on.
Teine nali on see, et 4WD mõudis hakkab auto ohtlikult ujuma, külg ees kogu aeg. Millest see võib olla, on keegi sama täheldanud? Endal järgmised mõtted:
* kokkujooks
* kuna hiljuti vahetati tagasilda, siis äkki mingi üliväike erinevus ülekandes, kuna uus sild kastika alt? (väga väikese tõenäosusega, sest uus oli samuti 3.42 kanti, kardaani ja ratta pöörete jagamisel, hambaid tõesti ei lugenud )
* rehvide erinev kulumine (samuti ei usu)
* mingid võimalikud loksud sildades (ülevaatusel märkusi vähemalt ei tehtud)
* laiad rehvid, suur auto, peabki nii olema?
Jagage arvamusi palun.
Laiad rehvid+veidi lokse+rehvide erinev kulumine... kõik kokku võib mõjutada küll.
Mul länkari all olevate 35"x15.5" rehvidega on libeda peal üsna suur mustkunst sirgjooneliselt liikuda. Kenasti roolimist on pidevalt ja üle 60km/h liikudes tekib juba adrenaliin
Blazeri puhul on ujumine nii laia rehviga normaalne nähtus. Teljevahe lühike, auto raskuskese kõrgel, natuke kulunud roolimunakud ja spordipäev võib alata. Külg ees tasub kohe sõitma õppida libedaga. Muidu on tutikas BFG AT hea rehv libedaga. Kui aga 50% kulunud, siis lamell enam ei tööta ning rehv lähebki suht libedaks ära.
+372 5028488
See pole sul ju esimene talv selle autoga !?
BFG AT on hea talve rehv - isegi 50% kulunud rehv on s#taks parema pidamisega kui military spec rehvid.
Aga muidu nii lai rehv ja veidi väsinud puksid annab tulemuseks just ysna vedela tunnetusega auto.
kindlasti aga loe yle silla hammasrattad sest kui 4wd sisse tõmmata on auto ysna teepeale liimitud
( kui seda peenikest pedaali mitte väga forseerida )
BFG AT on hea talve rehv - isegi 50% kulunud rehv on s#taks parema pidamisega kui military spec rehvid.
Aga muidu nii lai rehv ja veidi väsinud puksid annab tulemuseks just ysna vedela tunnetusega auto.
kindlasti aga loe yle silla hammasrattad sest kui 4wd sisse tõmmata on auto ysna teepeale liimitud
( kui seda peenikest pedaali mitte väga forseerida )
79,K30 Blazer,379td,400,208,-4",38"
Tänud vastuste eest.
Jah, tõepoolest pole esimene talv ja eelmisel aastal sellist (4WD) ujumise jama ei täheldanud. Sell, kes silda vahetas, proovis nelivedu lumevabal teel ja oli ok olnud. Eks kontrollime üle. Samuti ootab üks kotitäis sillajuppe vahetamist - sai kunagi kõik üle raputatud ja kõik uus ostetud, mis vähegi kahtlane tundus.
Tagaveoga püsib muidu suhteliselt hästi tõesti. Üksvahe musta jääga lasin nagu mööda märga asfalti. Hiljem sama teed Civicuga sõites oleks kraavis lõpetanud.
Peenikest pedaali peab tõepoolest tundega pressima. 350 viskab seda kolakat ikka väga hästi edasi.
Kas muidu naaste kasutatakse sellistel rehvidel või mitte ja kas on nendest miskit kasu kah? Jah vastuse puhul võiks mõne naastu lasta sisse vajutada ja suveks siis mudakad osta.
Jah, tõepoolest pole esimene talv ja eelmisel aastal sellist (4WD) ujumise jama ei täheldanud. Sell, kes silda vahetas, proovis nelivedu lumevabal teel ja oli ok olnud. Eks kontrollime üle. Samuti ootab üks kotitäis sillajuppe vahetamist - sai kunagi kõik üle raputatud ja kõik uus ostetud, mis vähegi kahtlane tundus.
Tagaveoga püsib muidu suhteliselt hästi tõesti. Üksvahe musta jääga lasin nagu mööda märga asfalti. Hiljem sama teed Civicuga sõites oleks kraavis lõpetanud.
Peenikest pedaali peab tõepoolest tundega pressima. 350 viskab seda kolakat ikka väga hästi edasi.
Kas muidu naaste kasutatakse sellistel rehvidel või mitte ja kas on nendest miskit kasu kah? Jah vastuse puhul võiks mõne naastu lasta sisse vajutada ja suveks siis mudakad osta.