Sõjaväelase 24V tegemine 12V peale
Moderaatorid: margus4x4ee, Daniel, Moderators
Sõjaväelase 24V tegemine 12V peale
Toon esile ühe asjaliku dokumendi, mis seletab ära kuidas ja miks teha 24V süsteem ümber 12V peale. Kaasab see siis M1008 ja M1009 sõidukeid. Dokument pärineb USA Riigimetsa majandamise keskuse päästeüksuse failidest.
24V to 12V
24V to 12V
+372 5028488
Kahe genekaga isendi puhul olen mina kaalunud asjale kolmanda aku lisamist ja jätta auto kahesüsteemseks. Samas eraldaks 12V plussosa täielikult 24V süsteemist. 12V jaoks kusjuures võib panna suhteliselt pisikese ja poollääbakil aku, sest suurtarbijaid selle järgi ei käi.
Omal palju kogemusi, see kahesüsteemsus sööb kiirelt akusid.
24V on külmaga hea, ei pea juhtmeid väga voolikuks ajama.
Omal palju kogemusi, see kahesüsteemsus sööb kiirelt akusid.
24V on külmaga hea, ei pea juhtmeid väga voolikuks ajama.
Eelsüüde on kah 24V. Jutt käib minu puhul M1010 masinast, mis peaks suht M1008 sarnane olema.
Ma ei ole starteriga mures olnud. Küll aga muude osadega. Ma ei väida midagi, lihtsalt räägin, mida mina kogenud olen. Ei ole ka neid elukaid võistlemiseks vms sarnaseks lõhkumiseks kasutanud. Mina olen lihtsalt natuke kõrgendatud nõudmistega tavaliikleja, kellel on vaja saada punktist A punkti B ja tihtipeale ei ole see parketimaasturiga saavutatav.
24V pluss on pardalt saadav suurem kogus elektrienergiat. Generaatori apmeraaz on suhteliselt piiratud ja seda lõputult suurendada ei saa. Pinge tõstmisel kasvab võimsus, sest voolupiirang jääb samasse kohta. Suurte elektritarbijate korral, nt inverter, on 24V hoidmisel iva sees.
Ma ei ole starteriga mures olnud. Küll aga muude osadega. Ma ei väida midagi, lihtsalt räägin, mida mina kogenud olen. Ei ole ka neid elukaid võistlemiseks vms sarnaseks lõhkumiseks kasutanud. Mina olen lihtsalt natuke kõrgendatud nõudmistega tavaliikleja, kellel on vaja saada punktist A punkti B ja tihtipeale ei ole see parketimaasturiga saavutatav.
24V pluss on pardalt saadav suurem kogus elektrienergiat. Generaatori apmeraaz on suhteliselt piiratud ja seda lõputult suurendada ei saa. Pinge tõstmisel kasvab võimsus, sest voolupiirang jääb samasse kohta. Suurte elektritarbijate korral, nt inverter, on 24V hoidmisel iva sees.
Jah, eelsüüteküünlad on ka 12V militaaril ja ka need käisid originaalis auto 12V ahela pealt. Seega on ainuke 24V asi starter auto peal. See 24V on seal sellepärast, et paljud nato asjad käivad 24V pealt. Sellest ka nii öelda hellitav nimetus nendele ümmargustele multipin pistikutele autos ... "NATO" pistikud igasugu sõjaväe vidinate jaoks. See ka seletab selle, miks see 24V süsteem ka nii naljakalt tehtud on. Lihtsalt et saaks kiirelt 24V kätte, ilma suurte kulutusteta.
+372 5028488