Mure samurai elektriga

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Mure samurai elektriga

PostitusPostitas Priit82 » P Okt 02, 2016 12:11 pm

Tere,

Mure selline. Autol kadunud kõik massid, mis seotud pritsungi anduritega.
Veakoodideks
14 WTS signal high. Open circuit or bad ground
21 TPS signal high. TPS faulti or open circuit signal or ground connection
23 ATS signal high. ATS open circuit or bad ground
32 MPS signal low MPS faulty, open circuit power connection

Niipalju suure pusimise peale saime siiski selgeks, et kui ükskõik millisele andurile vedada otse mass, siis asjad töötavad ja kaob ka check engine tuli.
Juhtmed sai kontrollitud kuni armatuuri all oleva sinise "karbikuni", kuhu jookseb terve posu juhtmeid sisse, aga välja justkui mitte ühtegi.
See sinine nn karbiku/pistiku moodi asi asub paremal pool armatuuri all mootoriajule suhteliselt lähedal.
Katsun päevapeale sellest mingisuguse enamvähem pildi ka teha.

Autoks 1998 Suzuki Samurai 1,3 51kw
Abistajatele/kaasamõtlejatele suurimad tänud juba ette :)

Priit
56810235
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1083
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: Mure samurai elektriga

PostitusPostitas Ax » P Okt 02, 2016 6:36 pm

Jaapanlastel on see tavaline nähe, juhtmed jooksevad "kärbikusse" ja see ongi masside kogunemis punt. See asi peab ise massi saama.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.

Mine “Suzuki / Geo”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline