Samurai jonnib
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Samurai jonnib
Täna pakasega autot käima ajades tekkis elektroonikas mingi error. Viskas põlema "check engine" tule ja gaasipedaali vajutades sureb mootor välja.
Sõita põhimõtteliselt võimatu, õrnalt varbaotsaga annab kuidagi liikuda aga nii kui rohkem vajutada hakkab mootor koolema.
Lähemalt uurides leidsin mingi vaakumklapi vigase pistiku, sain selle tööle aga paremaks midagi ei muutunud. Proovisin veel seda, et võtsin akujuhtmed maha aga ei aidanud.
Mida võiks vaadata ja kust alustada vea otsimist? Netist uurides selgus veel, et need monopritsungiga samuraide ajud on üsna sitad ja võivad kergesti sisse põleda. Samas aju maha põlemisel auto käivituda ei tohiks aga tööle läheb matsust.
Samurai siis 1.3 monopritsung, 51kw, 91a.
Sõita põhimõtteliselt võimatu, õrnalt varbaotsaga annab kuidagi liikuda aga nii kui rohkem vajutada hakkab mootor koolema.
Lähemalt uurides leidsin mingi vaakumklapi vigase pistiku, sain selle tööle aga paremaks midagi ei muutunud. Proovisin veel seda, et võtsin akujuhtmed maha aga ei aidanud.
Mida võiks vaadata ja kust alustada vea otsimist? Netist uurides selgus veel, et need monopritsungiga samuraide ajud on üsna sitad ja võivad kergesti sisse põleda. Samas aju maha põlemisel auto käivituda ei tohiks aga tööle läheb matsust.
Samurai siis 1.3 monopritsung, 51kw, 91a.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17317
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vähemasti Jimnyl tähendas mäletamist mööda "check engine" tuluke midaiganes. Altes kuumenenud mootorist kuni spidomeetri trossi purunemiseni.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Samurai on suht lihtne masin ja ma ei viitsiks temaga kohe esindusse joosta, vaid prooviks enne oma jõuga hakkama saada. Minupärast võib see CE seal põleda ka, peaasi et normaalselt käiks. Seepärast uuringi, et äkki kellegil samu sümptomeid esinenud
Eks harutan vaikselt ja üritan mõõta seal neid kulinaid. Põhiliselt mis seal monopritsel rolli mängivad on ilmselt see gaasisiibri potekas, vaakum ja vbl ka lambda? (ühe juhtmega) Ajukahjustus muidugi ka veel variant, aga seda ma väga ei tahaks uskuda (vett saanud pole). Muidugi hea oleks, kui keegi viitsiks samasuguse masina pealt oma chippe laenata, viskaks korra peale ja vaataks mis teeb.
Eks harutan vaikselt ja üritan mõõta seal neid kulinaid. Põhiliselt mis seal monopritsel rolli mängivad on ilmselt see gaasisiibri potekas, vaakum ja vbl ka lambda? (ühe juhtmega) Ajukahjustus muidugi ka veel variant, aga seda ma väga ei tahaks uskuda (vett saanud pole). Muidugi hea oleks, kui keegi viitsiks samasuguse masina pealt oma chippe laenata, viskaks korra peale ja vaataks mis teeb.
uuringi praegu, kuidas neid koode lugeda. Uuematel samuraidel on kaitsmeblokis spetsiaalne DIAG pesa, mille sildamisel hakkab koode vilgutama. Minul on hetkel nii, et süüte sisse lükates hakkab tuli põlema ja jääbki nii. Kui aku minutiks lahti võtta ja/või kaitsmest ECU toide välja tõmmata, siis mootori käivitudes kustub tuli ära aga veidi aja pärast hakkab jälle põlema
sry... olin ise nii teemas sees. Tahtsin leida ECU veakoodi lugemiskohta. Leidsingi - monopritsega mootoritel on see kaitsmebloki peal, lihtsalt kaks suvalist pistikuotsa mis tuleb ära ühendada. Veakoodi sain kätte, vigaseks osutus TPS (throttle position sensor - 22) ehk siis gaasisiibri potekas. Homme siis uut otsima, minupärast teema lukku.
Infoks siis veel teistele ka kust leida veakoode:
http://www.izook.com/tech/samurai/basic ... elight.htm
Infoks siis veel teistele ka kust leida veakoode:
http://www.izook.com/tech/samurai/basic ... elight.htm