Jimny vs Samurai
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Jimny vs Samurai
On tekkinud vajadus kergekaalulise metsaauto järele. Erinevate variantide kaalumisel on sõelale jäänud Jimny või Samurai. Müügis on 2 nõudmistele vastavat Samuraid (tõstetud, veidi karvasem rehv, vints ninal). Teine variant on soetada Jimny ja siis ise UKst vastavad jupid tellida, raha kulu sama. Jagage kogemusi, kõik + ja - on teretulnud.
Re: Jimny vs Samurai
Vaata juba sellest nurgast,et Jimny saad sa oluliselt uuema.Järelturg täis neid.
Samurai on mõeldav ainult spiraal vedrudel,aga nende saadavus ja hind nats keerulisem.Samuti ei vedele neid enam väga palju.
Samurai on mõeldav ainult spiraal vedrudel,aga nende saadavus ja hind nats keerulisem.Samuti ei vedele neid enam väga palju.
Proto
53951597
53951597
Re: Jimny vs Samurai
Keerdvedrudega ´98 Samurai on üks nendest sõelale jäänutest.Praks1 kirjutas:Vaata juba sellest nurgast,et Jimny saad sa oluliselt uuema.Järelturg täis neid.
Samurai on mõeldav ainult spiraal vedrudel,aga nende saadavus ja hind nats keerulisem.Samuti ei vedele neid enam väga palju.
Re: Jimny vs Samurai
See üks mis A24-s müügis on - no ma ei tea. Selle raha eest võtaks juba midagi muud. Saan aru, et on korda tehtud aga ikkagi.
Re: Jimny vs Samurai
Mis see "midagi muud" võiks olla? Korras masina või kogu projekti maksumus max 6000EUR.bjorn kirjutas:See üks mis A24-s müügis on - no ma ei tea. Selle raha eest võtaks juba midagi muud. Saan aru, et on korda tehtud aga ikkagi.
Re: Jimny vs Samurai
See on tõesti hea valik, meie maal neid just igapäev müüki ei satu.karvakera kirjutas:Keerdvedrudega ´98 Samurai on üks nendest sõelale jäänutest.Praks1 kirjutas:Vaata juba sellest nurgast,et Jimny saad sa oluliselt uuema.Järelturg täis neid.
Samurai on mõeldav ainult spiraal vedrudel,aga nende saadavus ja hind nats keerulisem.Samuti ei vedele neid enam väga palju.
Hind veidi soolane aga ega need odavamaks ka ei lähe.
Pigem jäävad järjest haruldasemaks ja hind kasvab.
Sämmy Offroad Team
Re: Jimny vs Samurai
Sõidetud ja kontrollitud mitut masinat. Muljed:
- punane keerdudel Samurai on hästi ehitatud ja hoitud, kuid vajaks vahekasti aeglasemat ülekannet ja / või võimsamat mootorit, mõlemad tegevused ajavad eelarve lõhki
- sinine roolivõimuga Jimny Viljandis on peale ilusa sinise värvi suht kehvas seisus (käändmiku laagrid, tihendid, tagapidurid, tagumine kardaan, kütusetorustik, käsipidur, küünlad jne), müüja süüdistas sellises nimekirjas ametlikku esindust, kes norib kah iga pisikese detaili pärast, nende enda kontroll näitas, et masin on suurepärases korras
- proovitud sai ka ilma roolivõimuta varianti ja vahe on märgatav
Mis suurusjärku võiks jääda roolivõimu peale aretamine kasutatud juppidest?
- punane keerdudel Samurai on hästi ehitatud ja hoitud, kuid vajaks vahekasti aeglasemat ülekannet ja / või võimsamat mootorit, mõlemad tegevused ajavad eelarve lõhki
- sinine roolivõimuga Jimny Viljandis on peale ilusa sinise värvi suht kehvas seisus (käändmiku laagrid, tihendid, tagapidurid, tagumine kardaan, kütusetorustik, käsipidur, küünlad jne), müüja süüdistas sellises nimekirjas ametlikku esindust, kes norib kah iga pisikese detaili pärast, nende enda kontroll näitas, et masin on suurepärases korras
- proovitud sai ka ilma roolivõimuta varianti ja vahe on märgatav
Mis suurusjärku võiks jääda roolivõimu peale aretamine kasutatud juppidest?
Re: Jimny vs Samurai
500€ on roolivõimu teema. Me otsisime eelmine aasta lõpus päris pikalt. Probleem on leida võimendiga Jimny karp. Me lõpuks ostsime Saksamaalt 400€-ga karbi. Roolivõimu pump sõltub mootorist, kui on vanatüübi mootor (G13B - 59kw moto) siis läheb sinna baleno/vitara jne pump koos kronsteiniga. Neid on suht lihtne leida. Kui on uuema tüübi mootor (M13A - 60kw) siis sobib Liana, Ignise (M seeria polkiga mootor ühesõnaga) roolivõimu pump. Need veidi haruldasemad aga lammutusest leiab - samas hind on ca 100€ pump koos kronsaga.
Võimalik on aretada ka mõne teise pilli karp peale, st raamil kinnitused ümber teha (kuna meil oli TR1 pill, siis ei tohtind seda teha). Mul on olemas üks Pajero karp, mis väikeste modifikatsioonidega vahele istuks, lisaks saab panna ka aukude ümber tegemisega Vitara roolivõimu- tean, kus selline karp vedeleb. Samuraile on Vitara roolivõimu karpi lihtsam panna, selleks müüakse isegi eraldi paigalduskitte.
Ma arvan, et kui punane pill meeldis, siis otsi sinna uued vahekasti ülekanded - see on ka ca 500-600€ aga siis saad päris hea pilli.
Võimalik on aretada ka mõne teise pilli karp peale, st raamil kinnitused ümber teha (kuna meil oli TR1 pill, siis ei tohtind seda teha). Mul on olemas üks Pajero karp, mis väikeste modifikatsioonidega vahele istuks, lisaks saab panna ka aukude ümber tegemisega Vitara roolivõimu- tean, kus selline karp vedeleb. Samuraile on Vitara roolivõimu karpi lihtsam panna, selleks müüakse isegi eraldi paigalduskitte.
Ma arvan, et kui punane pill meeldis, siis otsi sinna uued vahekasti ülekanded - see on ka ca 500-600€ aga siis saad päris hea pilli.
Re: Jimny vs Samurai
Võitis Samurai, see punane müügis olnud, tõstetud ja roolivõimuga pill on nüüd minu
Esimene sõit (peale proovisõidu) oli ca 150km Tallinnast maakoju. Sellise distantsi jaoks on mugavamad masinad. Mööda kruusa ja metsateid (mis oligi soetamise eesmärk) olen ca 100km sõitnud ja olen väga rahul. Vedrustus on hästi sätitud ja kulgemine mõnus. Kuna all on 235/75R15 mõõdus Insad, siis 5nda käiguga pole väga võimalik sõita (ka 1ne on liiga kiire), vahekastis tuleb ülekanne aeglasemaks vahetada. Aeglusti 1ne võiks kah aeglasem olla.
Kuna eelmine peremees on autot hoolega ehitanud ja sättinud, siis mul vaja nipet- näpet teha ja saab ok.
Esimene sõit (peale proovisõidu) oli ca 150km Tallinnast maakoju. Sellise distantsi jaoks on mugavamad masinad. Mööda kruusa ja metsateid (mis oligi soetamise eesmärk) olen ca 100km sõitnud ja olen väga rahul. Vedrustus on hästi sätitud ja kulgemine mõnus. Kuna all on 235/75R15 mõõdus Insad, siis 5nda käiguga pole väga võimalik sõita (ka 1ne on liiga kiire), vahekastis tuleb ülekanne aeglasemaks vahetada. Aeglusti 1ne võiks kah aeglasem olla.
Kuna eelmine peremees on autot hoolega ehitanud ja sättinud, siis mul vaja nipet- näpet teha ja saab ok.