sukile rummulukud
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
sukile rummulukud
tere.
selline küsimus kas suzuki gv 2006 a 1,9 diiselil,oleks võimalik teha tagaveoliseka rummulukkudega. ettetänades.
erko.
selline küsimus kas suzuki gv 2006 a 1,9 diiselil,oleks võimalik teha tagaveoliseka rummulukkudega. ettetänades.
erko.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: sukile rummulukud
Ei ole vaja sama küsimust ju mitmes alateemas esitada. Hoolduse alt kustutatud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: sukile rummulukud
See uue kerega Grand vitara?erco kirjutas:tere.
selline küsimus kas suzuki gv 2006 a 1,9 diiselil,oleks võimalik teha tagaveoliseka rummulukkudega. ettetänades.
erko.
Pideva nelikuga ja lukustatava keskdiffriga see siis?
Võiks natuke rohkem infot oma auto kohta üles kirjutada.
Sämmy Offroad Team
Re: sukile rummulukud
see sama just.pideva neliku ja kesk diffriga.
Re: sukile rummulukud
Noh, tegelt peaks ju võimalik olema rummulukkude lisamine, kui üldse on pakkuda sellisele. Olen omanud sellist masinat, aga esimeste rummude ehitusega kursis pole.
Aga, et auto sel juhul edasi liiguks pead keskdiffri lukku panema ja siis veab ikka kogu esisilda ka järgi, ainult rattad siis lahti ühendatud otsast.
Palju see masinat ökonoomsemaks teeb seda peab jah siis ise proovima, midagi ikka usun.
Aga, et auto sel juhul edasi liiguks pead keskdiffri lukku panema ja siis veab ikka kogu esisilda ka järgi, ainult rattad siis lahti ühendatud otsast.
Palju see masinat ökonoomsemaks teeb seda peab jah siis ise proovima, midagi ikka usun.
Viimati muutis enx, P Nov 17, 2013 10:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
Sämmy Offroad Team
Re: sukile rummulukud
just seda öko poolt ma silmas pidasin,uurin asja edasi.tänud kommenteerijale.
teavitan kui edusamme teen.
teavitan kui edusamme teen.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: sukile rummulukud
Pidev nelikvedu ja lahtiühendtud esislid tähenadb seda, et lukustamata keskdifriga ei liigu see maisn millimeetritki. Pidev lukustatud keskdifriga sõit ilma esisillata läheb kokkuvõttes (remomndina) palju kulukamaks, kui võidetud liiter kütust.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: sukile rummulukud
Ei tea miks see midagi lõhkuma peaks?Landy kirjutas:Pidev nelikvedu ja lahtiühendtud esislid tähenadb seda, et lukustamata keskdifriga ei liigu see maisn millimeetritki. Pidev lukustatud keskdifriga sõit ilma esisillata läheb kokkuvõttes (remomndina) palju kulukamaks, kui võidetud liiter kütust.
Keskdiffer muidugi lukku, aga samas ju esisild käib tühja ringi, niiet konkreetne pookimine vahekastile ju puudub.
Minu mäletamist mõõda oli sellel masinal lukus keskdiffriga lubatud sõita juba niisama päris suure kiirusega.
Tava oludes veab tagasild 53% ja esisild 47%
Sämmy Offroad Team
Re: sukile rummulukud
sellel masinal on lubatud keskdiffrit lukustada hoopealt.mida targemad inimesed arvavad,kas on mõtet asja edasi ajada või mitte.
Ettetänades.
Ettetänades.
Re: sukile rummulukud
Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Re: sukile rummulukud
Ma arvan küll, et midagi muutub küttekulus.boob kirjutas:Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Võllid käivad küll ringi jah, aga reaalselt rattaid need ringi ajama ei pea esisillal, seega jääb rohkem jõudu tagasilla jaoks ja masin reipam ka. Mul oli 2,0 bensukas ja automaat, keskmine kütuse kulu sellise pideva nelikukuga oli 11,5-12,5 sajale, usun et hubid teeks paremaks küll seda kulu, diislil jah rammu rohkem ja vahe pole võibolla nii märgatav. Jubedalt kurnas küll see pidev nelivedu seda lahjat bensukat ja veel automaat ka.
Aga jah, kui palju sa võidad kütuse kulus, kes seda oskab siin ennustada
Sämmy Offroad Team
Re: sukile rummulukud
Haloo! See "jõud" mis jääb võllilt kasutamata "esirataste ringiajamiseks" kasutatakse ju ära tagarataste kaudu esirataste ringiajamiseks (sõites nad ju pöörlevad!!!)enx kirjutas:Ma arvan küll, et midagi muutub küttekulus.boob kirjutas:Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Võllid käivad küll ringi jah, aga reaalselt rattaid need ringi ajama ei pea esisillal, seega jääb rohkem jõudu tagasilla jaoks ja masin reipam ka....
Mõttetu üritus mumeelest, aga noh, raha on sinu oma - anna tuld.
Re: sukile rummulukud
Vahe ongi seal, et kas mootor peab suutma 2-4 ratast ringi ajada üheaegselt, või siis tagasilla puhul ainult 1-2 ratast.Maaks kirjutas:Haloo! See "jõud" mis jääb võllilt kasutamata "esirataste ringiajamiseks" kasutatakse ju ära tagarataste kaudu esirataste ringiajamiseks (sõites nad ju pöörlevad!!!)enx kirjutas:Ma arvan küll, et midagi muutub küttekulus.boob kirjutas:Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Võllid käivad küll ringi jah, aga reaalselt rattaid need ringi ajama ei pea esisillal, seega jääb rohkem jõudu tagasilla jaoks ja masin reipam ka....
Mõttetu üritus mumeelest, aga noh, raha on sinu oma - anna tuld.
Ega siis võllide ringi ajamine pole nii raske koormus mootorile, kui siis ratta ringi ajamine!
Üks asi on veeremine, teine asi on vedamine.
Sämmy Offroad Team
Re: sukile rummulukud
No ma proovin veel 1x - loe hästi aeglaseltenx kirjutas:Vahe ongi seal, et kas mootor peab suutma 2-4 ratast ringi ajada üheaegselt, või siis tagasilla puhul ainult 1-2 ratast.
Ega siis võllide ringi ajamine pole nii raske koormus mootorile, kui siis ratta ringi ajamine!
Üks asi on veeremine, teine asi on vedamine.
Auto (sirgelt)sõites liiguvad esirattad sama joonkiirusega kui tagumised rattad. Eeldan, et rehvid on esi- ja tagateljel sama mõõduga. Nüüd kui keskdiffer on 50:50 lukus, siis pöörlevad taga- ja järelikult ka esitelje poolassid sama nurkkiirusega kui rattadki.
Auto liigutamiseks vajalik energia ei sõltu sellest kas veab esi- või tagatelg või mõlemad (eeldusel et kõik võllid kaasa liiguvad) ja liigutamiseks ei saa kulutada vähem ega rohkrm, kui on liigutamiseks tarvis (jõu ja vastujõu printsiip). Aga edu füüsika avastamisel
Re: sukile rummulukud
Sellel mudelil puuduvad igasugused hubid, kõik poolteljed on nagu sõiduautol- pooltelje nuut rummu sees ja telg ise hoiab laagrit koos.
Lühidalt- loll idee
Lühidalt- loll idee