sukile rummulukud

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

erco
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Dets 30, 2007 10:27 pm
Asukoht: saue

sukile rummulukud

Postitus Postitas erco »

tere.
selline küsimus kas suzuki gv 2006 a 1,9 diiselil,oleks võimalik teha tagaveoliseka rummulukkudega. ettetänades.
erko.
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas tarmo »

Ei ole vaja sama küsimust ju mitmes alateemas esitada. Hoolduse alt kustutatud.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas enx »

erco kirjutas:tere.
selline küsimus kas suzuki gv 2006 a 1,9 diiselil,oleks võimalik teha tagaveoliseka rummulukkudega. ettetänades.
erko.
See uue kerega Grand vitara?
Pideva nelikuga ja lukustatava keskdiffriga see siis?
Võiks natuke rohkem infot oma auto kohta üles kirjutada.
Sämmy Offroad Team
erco
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Dets 30, 2007 10:27 pm
Asukoht: saue

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas erco »

see sama just.pideva neliku ja kesk diffriga.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas enx »

Noh, tegelt peaks ju võimalik olema rummulukkude lisamine, kui üldse on pakkuda sellisele. Olen omanud sellist masinat, aga esimeste rummude ehitusega kursis pole.
Aga, et auto sel juhul edasi liiguks pead keskdiffri lukku panema ja siis veab ikka kogu esisilda ka järgi, ainult rattad siis lahti ühendatud otsast.
Palju see masinat ökonoomsemaks teeb seda peab jah siis ise proovima, midagi ikka usun.
Viimati muutis enx, P Nov 17, 2013 10:08 pm, muudetud 1 kord kokku.
Sämmy Offroad Team
erco
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Dets 30, 2007 10:27 pm
Asukoht: saue

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas erco »

just seda öko poolt ma silmas pidasin,uurin asja edasi.tänud kommenteerijale.
teavitan kui edusamme teen.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas Landy »

Pidev nelikvedu ja lahtiühendtud esislid tähenadb seda, et lukustamata keskdifriga ei liigu see maisn millimeetritki. Pidev lukustatud keskdifriga sõit ilma esisillata läheb kokkuvõttes (remomndina) palju kulukamaks, kui võidetud liiter kütust.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas enx »

Landy kirjutas:Pidev nelikvedu ja lahtiühendtud esislid tähenadb seda, et lukustamata keskdifriga ei liigu see maisn millimeetritki. Pidev lukustatud keskdifriga sõit ilma esisillata läheb kokkuvõttes (remomndina) palju kulukamaks, kui võidetud liiter kütust.
Ei tea miks see midagi lõhkuma peaks?
Keskdiffer muidugi lukku, aga samas ju esisild käib tühja ringi, niiet konkreetne pookimine vahekastile ju puudub.
Minu mäletamist mõõda oli sellel masinal lukus keskdiffriga lubatud sõita juba niisama päris suure kiirusega.
Tava oludes veab tagasild 53% ja esisild 47%
Sämmy Offroad Team
erco
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 102
Liitunud: P Dets 30, 2007 10:27 pm
Asukoht: saue

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas erco »

sellel masinal on lubatud keskdiffrit lukustada hoopealt.mida targemad inimesed arvavad,kas on mõtet asja edasi ajada või mitte.
Ettetänades.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2501
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas boob »

Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas enx »

boob kirjutas:Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Ma arvan küll, et midagi muutub küttekulus.
Võllid käivad küll ringi jah, aga reaalselt rattaid need ringi ajama ei pea esisillal, seega jääb rohkem jõudu tagasilla jaoks ja masin reipam ka. Mul oli 2,0 bensukas ja automaat, keskmine kütuse kulu sellise pideva nelikukuga oli 11,5-12,5 sajale, usun et hubid teeks paremaks küll seda kulu, diislil jah rammu rohkem ja vahe pole võibolla nii märgatav. Jubedalt kurnas küll see pidev nelivedu seda lahjat bensukat ja veel automaat ka.
Aga jah, kui palju sa võidad kütuse kulus, kes seda oskab siin ennustada :D
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas Maaks »

enx kirjutas:
boob kirjutas:Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Ma arvan küll, et midagi muutub küttekulus.
Võllid käivad küll ringi jah, aga reaalselt rattaid need ringi ajama ei pea esisillal, seega jääb rohkem jõudu tagasilla jaoks ja masin reipam ka....
Haloo! See "jõud" mis jääb võllilt kasutamata "esirataste ringiajamiseks" kasutatakse ju ära tagarataste kaudu esirataste ringiajamiseks :D (sõites nad ju pöörlevad!!!)
Mõttetu üritus mumeelest, aga noh, raha on sinu oma - anna tuld.
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas enx »

Maaks kirjutas:
enx kirjutas:
boob kirjutas:Mida Sa võidad enda arvates selle rummulukkude lisamisega, kui keskdiffer lukus käivad samad võllid ringi mis pideva neliveoga sõites? Loogiliselt võttes ei tohiks kütuse kulu muutuda ja kaotad ainult rahas kui ostad rummulukud.
Ma arvan küll, et midagi muutub küttekulus.
Võllid käivad küll ringi jah, aga reaalselt rattaid need ringi ajama ei pea esisillal, seega jääb rohkem jõudu tagasilla jaoks ja masin reipam ka....
Haloo! See "jõud" mis jääb võllilt kasutamata "esirataste ringiajamiseks" kasutatakse ju ära tagarataste kaudu esirataste ringiajamiseks :D (sõites nad ju pöörlevad!!!)
Mõttetu üritus mumeelest, aga noh, raha on sinu oma - anna tuld.
Vahe ongi seal, et kas mootor peab suutma 2-4 ratast ringi ajada üheaegselt, või siis tagasilla puhul ainult 1-2 ratast.
Ega siis võllide ringi ajamine pole nii raske koormus mootorile, kui siis ratta ringi ajamine!
Üks asi on veeremine, teine asi on vedamine.
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
Maaks
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Okt 05, 2008 10:37 am
Asukoht: Tallinn, Ida-Virumaa

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas Maaks »

enx kirjutas:Vahe ongi seal, et kas mootor peab suutma 2-4 ratast ringi ajada üheaegselt, või siis tagasilla puhul ainult 1-2 ratast.
Ega siis võllide ringi ajamine pole nii raske koormus mootorile, kui siis ratta ringi ajamine!
Üks asi on veeremine, teine asi on vedamine.
No ma proovin veel 1x - loe hästi aeglaselt :-)
Auto (sirgelt)sõites liiguvad esirattad sama joonkiirusega kui tagumised rattad. Eeldan, et rehvid on esi- ja tagateljel sama mõõduga. Nüüd kui keskdiffer on 50:50 lukus, siis pöörlevad taga- ja järelikult ka esitelje poolassid sama nurkkiirusega kui rattadki.
Auto liigutamiseks vajalik energia ei sõltu sellest kas veab esi- või tagatelg või mõlemad (eeldusel et kõik võllid kaasa liiguvad) ja liigutamiseks ei saa kulutada vähem ega rohkrm, kui on liigutamiseks tarvis (jõu ja vastujõu printsiip). Aga edu füüsika avastamisel :D
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Re: sukile rummulukud

Postitus Postitas jlx »

Sellel mudelil puuduvad igasugused hubid, kõik poolteljed on nagu sõiduautol- pooltelje nuut rummu sees ja telg ise hoiab laagrit koos.
Lühidalt- loll idee :lol:
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”