Selline mure/küsimus.
Kui on esisild vahekastist sisse lülitatud ja eest HUB'id sisse keeratud, siis kui autoga tasakesi tehes pööret kas vasakule või paremale (rool lõpuni keerautd), teeb auto "jõnkse" Otse sõites sellist asja ei tähelda.
On võimalik äkki et sillaotsad on läbi, või võib leida sealt muud huvitavat.
tänud.
Vitara 98 2.0 TDi
Esisild
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Esisild
Suzuki Vitara 2.0 TDi 98
ALGAJA 4X4
ALGAJA 4X4
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Re: Esisild
Kuidas ja milles need jõnksud väljenduvad ja kas libedal on ka jõnksud olemas?
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Re: Esisild
jõnksud on libedal, aga on ka asfaldil kui on rattad täiesti välja pööratud siis sõitma hakates on selline tunne nagu oleks telg ellipsis. Jõnk jõnk.Veiko kirjutas:Kuidas ja milles need jõnksud väljenduvad ja kas libedal on ka jõnksud olemas?
Veiko
tänud
Suzuki Vitara 2.0 TDi 98
ALGAJA 4X4
ALGAJA 4X4
Re: Esisild
Kuna sellel autol pole keskdiffrit, siis esisild ja tagasild hakkavad erinevate kiirustega pööramisel töötama. Selle tagajärjel hakkab kangutama ühte sildadest ja sellest ka jõnksud. Kuna auto pole uus siis on need jõnksud rohkem tuntavad tänu erinevatele lõtkudele jõuülekandes. Vahekasti kett , hammakad jne. iga üle ühtse kiiruse tekkinud pöörlemine koguneb lõtkudesse ja kui nende summa täis saab siis tekkib tuntav jõnksakas siis kogub ja jälle uus. Lihtne. Ei pruugi sinu autol olla muud viga kui see, et auto on sõitnud ja see neliveoga jõnksumine on normaalne. See pole ainult suzukidele omane, see kõigile neliveolistele omane kui puudub keskdiffer.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Re: Esisild
Tänud!Heinza kirjutas:Kuna sellel autol pole keskdiffrit, siis esisild ja tagasild hakkavad erinevate kiirustega pööramisel töötama. Selle tagajärjel hakkab kangutama ühte sildadest ja sellest ka jõnksud. Kuna auto pole uus siis on need jõnksud rohkem tuntavad tänu erinevatele lõtkudele jõuülekandes. Vahekasti kett , hammakad jne. iga üle ühtse kiiruse tekkinud pöörlemine koguneb lõtkudesse ja kui nende summa täis saab siis tekkib tuntav jõnksakas siis kogub ja jälle uus. Lihtne. Ei pruugi sinu autol olla muud viga kui see, et auto on sõitnud ja see neliveoga jõnksumine on normaalne. See pole ainult suzukidele omane, see kõigile neliveolistele omane kui puudub keskdiffer.
See vastus on väga abiks!
Suzuki Vitara 2.0 TDi 98
ALGAJA 4X4
ALGAJA 4X4