Suzuki sj410 vaja klappe regullida
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
Vaadates siinsete meeste postituste hulka,arvasin,et tegemist on ikka vanade automeestega,kuid tundub,et kõik on endised tsiklimehed ja veel kahetaktiste tsiklitega
Lubage siis meenutada,et jutuks olev mootor on 4-taktiline Ja kokku tuleb ajada mitte üks märk,vaid KAKS märki,alles siis on kolb üss-s ja SURVETAKTI lõpp,mõlemad klapid kinni! Kui nüüd ikka asi kohale ei jõudnud,siis tuleb mõni leht mootori tööpõhimõtte kohta netist või raamatust lahti teha ja seda ilma häbenematta ja see ei ole ka minu iroonia Samast punktist hakkame ka süüdet paika panema,kuid siin on vaja vähemalt proovilampi,parem,kui on stroboskoop kasutada.(silma järgi saab niipalju,et mootor töötab ja auto tuleb koju,täpsusest asi kaugel). Ja enne klappide reguleerimist PEAB süüde õige olema,muidu on kl-regull tühi töö! NB! kontaktivahe kõigepealt õigeks!
Üks mees ikka saab pihta ka - 5--mis tand oligi,vääna mees.Minu vabandus talle!
Lubage siis meenutada,et jutuks olev mootor on 4-taktiline Ja kokku tuleb ajada mitte üks märk,vaid KAKS märki,alles siis on kolb üss-s ja SURVETAKTI lõpp,mõlemad klapid kinni! Kui nüüd ikka asi kohale ei jõudnud,siis tuleb mõni leht mootori tööpõhimõtte kohta netist või raamatust lahti teha ja seda ilma häbenematta ja see ei ole ka minu iroonia Samast punktist hakkame ka süüdet paika panema,kuid siin on vaja vähemalt proovilampi,parem,kui on stroboskoop kasutada.(silma järgi saab niipalju,et mootor töötab ja auto tuleb koju,täpsusest asi kaugel). Ja enne klappide reguleerimist PEAB süüde õige olema,muidu on kl-regull tühi töö! NB! kontaktivahe kõigepealt õigeks!
Üks mees ikka saab pihta ka - 5--mis tand oligi,vääna mees.Minu vabandus talle!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Ma ei ole tõesti mootori värkidega kursis et, mis klõbin miski on.5-th wheel kirjutas:klapiklõbin on ju erinev saale kolinast. kas sul mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ilusti?
kõik silindrid töötavad?
Mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ka hästi. Ja ka kõik silindrid töötavad.
Kus on see teine märk siis? Üks hoorattal ja teine....seenior2 kirjutas:Vaadates siinsete meeste postituste hulka,arvasin,et tegemist on ikka vanade automeestega,kuid tundub,et kõik on endised tsiklimehed ja veel kahetaktiste tsiklitega
Lubage siis meenutada,et jutuks olev mootor on 4-taktiline Ja kokku tuleb ajada mitte üks märk,vaid KAKS märki,alles siis on kolb üss-s ja SURVETAKTI lõpp,mõlemad klapid kinni! Kui nüüd ikka asi kohale ei jõudnud,siis tuleb mõni leht mootori tööpõhimõtte kohta netist või raamatust lahti teha ja seda ilma häbenematta ja see ei ole ka minu iroonia Samast punktist hakkame ka süüdet paika panema,kuid siin on vaja vähemalt proovilampi,parem,kui on stroboskoop kasutada.(silma järgi saab niipalju,et mootor töötab ja auto tuleb koju,täpsusest asi kaugel). Ja enne klappide reguleerimist PEAB süüde õige olema,muidu on kl-regull tühi töö! NB! kontaktivahe kõigepealt õigeks!
Üks mees ikka saab pihta ka - 5--mis tand oligi,vääna mees.Minu vabandus talle!
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Prsse - mitu päeva lugesin seda teemat ja enam ei pea vastu
Kondimurdja küsis korrektse ja asjaliku küsimuse - tulemuseks on 3 lk. jama krt.
Mille krmuse jaoks on vaja enne klappide regulli süüde õigeks panna ?? - mis neil asjadel omavahel pistmist on ? - kas tagasilla difri hambumus tuleb kah ehk enne õigeks panna ?
Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära
Kondimurdja küsis korrektse ja asjaliku küsimuse - tulemuseks on 3 lk. jama krt.
Mille krmuse jaoks on vaja enne klappide regulli süüde õigeks panna ?? - mis neil asjadel omavahel pistmist on ? - kas tagasilla difri hambumus tuleb kah ehk enne õigeks panna ?
Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
[quote="Kondimurdja"]Hakkasin siis klappe regullima ja ei oskagi
Tegelik mure on siuke, et...Kui mootor käib siis miski klõbiseb seal. Kui pöörded kõrged on siis klõbiseb, kui keskmised pöörded siis mingitel pööretel klõbin kaob ära. Aga kui gaasi lahti lasen, et ta pöörded maha võtaks siis lööb hetkeks kõva klõbina sisse.
-----------------
Viitab valele süütemomendile,kui tiksuks 1-2 klappi.oleks reguleerimine asjakohane.Antud juhul kl.regul. tühi töö - ei kõrvalda klõbinat! Asjal ka teine mõte -kui süüde on õigeks pandud,siis võib kindel olla,et ka märgid on omal kohal õiged.Ka need võivad vahel valesti olla ja sel juhul kl.regul. ka vale, valede märgikohtade puhul mootor ei käivitu ju või mõni muu segadus. Klappe reguleerides ei pruugi seda avastada,et märgid valesti.
-----------------
Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära
-------------------
Vale reguleering kulutas sfäärilise nuka ümmarguseks,nukkvõll ei avanud enam muud,kui omaniku rahakotti uue nuka soetamiseks
Tegelik mure on siuke, et...Kui mootor käib siis miski klõbiseb seal. Kui pöörded kõrged on siis klõbiseb, kui keskmised pöörded siis mingitel pööretel klõbin kaob ära. Aga kui gaasi lahti lasen, et ta pöörded maha võtaks siis lööb hetkeks kõva klõbina sisse.
-----------------
Viitab valele süütemomendile,kui tiksuks 1-2 klappi.oleks reguleerimine asjakohane.Antud juhul kl.regul. tühi töö - ei kõrvalda klõbinat! Asjal ka teine mõte -kui süüde on õigeks pandud,siis võib kindel olla,et ka märgid on omal kohal õiged.Ka need võivad vahel valesti olla ja sel juhul kl.regul. ka vale, valede märgikohtade puhul mootor ei käivitu ju või mõni muu segadus. Klappe reguleerides ei pruugi seda avastada,et märgid valesti.
-----------------
Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära
-------------------
Vale reguleering kulutas sfäärilise nuka ümmarguseks,nukkvõll ei avanud enam muud,kui omaniku rahakotti uue nuka soetamiseks
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Parem on teha tööd,mida oskad ja lasta autot remontida sellel,kelle töö SEE onallar kirjutas:Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.
Ja hüdrotõukuritel ka omad vead,kui probleemid,siis vahetus ja...rahakott peab laiemalt lahti minema
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Ma laseksin meelelti kellelgi targal oma autot remontida aga kui rahaga on kitsas siis prooviks ikka ise hakkama saada.seenior2 kirjutas:Parem on teha tööd,mida oskad ja lasta autot remontida sellel,kelle töö SEE onallar kirjutas:Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.
Ja hüdrotõukuritel ka omad vead,kui probleemid,siis vahetus ja...rahakott peab laiemalt lahti minema
Tänud kõigile nende klapireguleerimis nõuannete ja teema arutamiste eest.
Nüüd aga võiks natuke arutada või oletada, mis saab seal veel olla, mis võiks klõbinat tekitada.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Kontaktivahe jagajas.(kui sel autol selline asi on-ei mäleta enam,milline variant kuskil!)
2.Süütemoment õigeks.
3.Toitesüsteem korda,st segu koostis.
Ja kas kasutad korralikku bensiini või miskit vene päritoluga odavamat ?
Kui viimast,siis ...ilmselt oktaaniarv väike ja klõbin normaalne ilming!
2.Süütemoment õigeks.
3.Toitesüsteem korda,st segu koostis.
Ja kas kasutad korralikku bensiini või miskit vene päritoluga odavamat ?
Kui viimast,siis ...ilmselt oktaaniarv väike ja klõbin normaalne ilming!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Tegin kõik mis suutsin. 1.näppisin kontaktivahet 2.keerasin süüdet igat moodi 3. Panin 10l 98ultima sisse. Klõbin aga jäiseenior2 kirjutas:1.Kontaktivahe jagajas.(kui sel autol selline asi on-ei mäleta enam,milline variant kuskil!)
2.Süütemoment õigeks.
3.Toitesüsteem korda,st segu koostis.
Ja kas kasutad korralikku bensiini või miskit vene päritoluga odavamat ?
Kui viimast,siis ...ilmselt oktaaniarv väike ja klõbin normaalne ilming!
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kui sa klappe regullisid, siis kas kasutasid kitsast kaliibrit? Kui kasutasid laia kaliibrit, siis kulunud nuka puhul sa ei saanud vahet õigeks, sest sellisel juhul kandis kaliibrit nuka välimine(sed) serv(ad) ning keskelt jäi kalliber nö. õhku. Helista mulle kui jäi segaseks - sa ju sama küla poiss.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033