Suzuki sj410 vaja klappe regullida

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

5-th wheel
Mudder
Postitusi: 60
Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Postitus Postitas 5-th wheel »

klapiklõbin on ju erinev saale kolinast. kas sul mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ilusti?
kõik silindrid töötavad?
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Vaadates siinsete meeste postituste hulka,arvasin,et tegemist on ikka vanade automeestega,kuid tundub,et kõik on endised tsiklimehed ja veel kahetaktiste tsiklitega :P
Lubage siis meenutada,et jutuks olev mootor on 4-taktiline :!: :!: Ja kokku tuleb ajada mitte üks märk,vaid KAKS märki,alles siis on kolb üss-s ja SURVETAKTI lõpp,mõlemad klapid kinni! Kui nüüd ikka asi kohale ei jõudnud,siis tuleb mõni leht mootori tööpõhimõtte kohta netist või raamatust lahti teha ja seda ilma häbenematta ja see ei ole ka minu iroonia :evil: Samast punktist hakkame ka süüdet paika panema,kuid siin on vaja vähemalt proovilampi,parem,kui on stroboskoop kasutada.(silma järgi saab niipalju,et mootor töötab ja auto tuleb koju,täpsusest asi kaugel). Ja enne klappide reguleerimist PEAB süüde õige olema,muidu on kl-regull tühi töö! NB! kontaktivahe kõigepealt õigeks!
Üks mees ikka saab pihta ka - 5--mis tand oligi,vääna mees.Minu vabandus talle!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
vai
True Off Roader!
Postitusi: 1390
Liitunud: R Apr 16, 2004 11:57 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas vai »

Laagris on vennike kes regullib süüdet ja kõike muud. Sain paar päeva tagasi temalt abi kõrgsurvepumba sättimisel, 1,5tundi tööd ja 600EEK ja kõik pelab .
Aadressi ei tea aga kui helistad siis annan vihje kuida tema juurde saab....


tel.5132620
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Come on, Seenior, loomuliklt on Suzuki mehed endised tsiklimehed, kes on läinud üle katusega aa-tee-veedele :D
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

SUZUKI........ möhhh,aaaa mis see oli Pikk krt ?.prrrrrrrrrrrr...krt .. a tegelt mis seal ikka vii atv soo tänavale tln. 8)
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

5-th wheel kirjutas:klapiklõbin on ju erinev saale kolinast. kas sul mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ilusti?
kõik silindrid töötavad?
Ma ei ole tõesti mootori värkidega kursis et, mis klõbin miski on. :roll:
Mootor töötab ühtlaselt ja käivitub ka hästi. Ja ka kõik silindrid töötavad.
seenior2 kirjutas:Vaadates siinsete meeste postituste hulka,arvasin,et tegemist on ikka vanade automeestega,kuid tundub,et kõik on endised tsiklimehed ja veel kahetaktiste tsiklitega :P
Lubage siis meenutada,et jutuks olev mootor on 4-taktiline :!: :!: Ja kokku tuleb ajada mitte üks märk,vaid KAKS märki,alles siis on kolb üss-s ja SURVETAKTI lõpp,mõlemad klapid kinni! Kui nüüd ikka asi kohale ei jõudnud,siis tuleb mõni leht mootori tööpõhimõtte kohta netist või raamatust lahti teha ja seda ilma häbenematta ja see ei ole ka minu iroonia :evil: Samast punktist hakkame ka süüdet paika panema,kuid siin on vaja vähemalt proovilampi,parem,kui on stroboskoop kasutada.(silma järgi saab niipalju,et mootor töötab ja auto tuleb koju,täpsusest asi kaugel). Ja enne klappide reguleerimist PEAB süüde õige olema,muidu on kl-regull tühi töö! NB! kontaktivahe kõigepealt õigeks!
Üks mees ikka saab pihta ka - 5--mis tand oligi,vääna mees.Minu vabandus talle!
Kus on see teine märk siis? Üks hoorattal ja teine....
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

Kondimurdja kirjutas: Kus on see teine märk siis? Üks hoorattal ja teine....
Nukkvõlli märk on teine.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Prsse - mitu päeva lugesin seda teemat ja enam ei pea vastu

Kondimurdja küsis korrektse ja asjaliku küsimuse - tulemuseks on 3 lk. jama krt. :cry:

Mille krmuse jaoks on vaja enne klappide regulli süüde õigeks panna ?? - mis neil asjadel omavahel pistmist on ? - kas tagasilla difri hambumus tuleb kah ehk enne õigeks panna ? :shock:

Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

[quote="Kondimurdja"]Hakkasin siis klappe regullima ja ei oskagi :(
Tegelik mure on siuke, et...Kui mootor käib siis miski klõbiseb seal. Kui pöörded kõrged on siis klõbiseb, kui keskmised pöörded siis mingitel pööretel klõbin kaob ära. Aga kui gaasi lahti lasen, et ta pöörded maha võtaks siis lööb hetkeks kõva klõbina sisse.
-----------------
Viitab valele süütemomendile,kui tiksuks 1-2 klappi.oleks reguleerimine asjakohane.Antud juhul kl.regul. tühi töö - ei kõrvalda klõbinat! Asjal ka teine mõte -kui süüde on õigeks pandud,siis võib kindel olla,et ka märgid on omal kohal õiged.Ka need võivad vahel valesti olla ja sel juhul kl.regul. ka vale, valede märgikohtade puhul mootor ei käivitu ju või mõni muu segadus. Klappe reguleerides ei pruugi seda avastada,et märgid valesti.
-----------------

Mis võimuga need sigulli mehed oma klappide regulliga nukkvõllid defitsiidiks muutsid - isegist kui sa asja nii peesse paned, et klapid pähe jooksevad ei lõhu sellega ju nukkvõlli ära
-------------------
Vale reguleering kulutas sfäärilise nuka ümmarguseks,nukkvõll ei avanud enam muud,kui omaniku rahakotti uue nuka soetamiseks :cry:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Allar
Rock Crawler
Postitusi: 883
Liitunud: K Nov 14, 2007 1:51 pm
Asukoht: jõgevamaa

Postitus Postitas Allar »

Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.
:shock:
PatrolY61 3.0D 35"

viis 3363923
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

allar kirjutas:Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.
:shock:
Parem on teha tööd,mida oskad ja lasta autot remontida sellel,kelle töö SEE on :lol:
Ja hüdrotõukuritel ka omad vead,kui probleemid,siis vahetus ja...rahakott peab laiemalt lahti minema :wink:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

seenior2 kirjutas:
allar kirjutas:Jube keemia, Tundub, et lihtsam on hüdrotõukuritega mootor muretseda, kui klappe reguleerida.
:shock:
Parem on teha tööd,mida oskad ja lasta autot remontida sellel,kelle töö SEE on :lol:
Ja hüdrotõukuritel ka omad vead,kui probleemid,siis vahetus ja...rahakott peab laiemalt lahti minema :wink:
Ma laseksin meelelti kellelgi targal oma autot remontida aga kui rahaga on kitsas siis prooviks ikka ise hakkama saada.

Tänud kõigile nende klapireguleerimis nõuannete ja teema arutamiste eest.

Nüüd aga võiks natuke arutada või oletada, mis saab seal veel olla, mis võiks klõbinat tekitada. :roll:
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

1.Kontaktivahe jagajas.(kui sel autol selline asi on-ei mäleta enam,milline variant kuskil!)
2.Süütemoment õigeks.
3.Toitesüsteem korda,st segu koostis.
Ja kas kasutad korralikku bensiini või miskit vene päritoluga odavamat ?
Kui viimast,siis ...ilmselt oktaaniarv väike ja klõbin normaalne ilming!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kondimurdja
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kondimurdja »

seenior2 kirjutas:1.Kontaktivahe jagajas.(kui sel autol selline asi on-ei mäleta enam,milline variant kuskil!)
2.Süütemoment õigeks.
3.Toitesüsteem korda,st segu koostis.
Ja kas kasutad korralikku bensiini või miskit vene päritoluga odavamat ?
Kui viimast,siis ...ilmselt oktaaniarv väike ja klõbin normaalne ilming!
Tegin kõik mis suutsin. 1.näppisin kontaktivahet 2.keerasin süüdet igat moodi 3. Panin 10l 98ultima sisse. Klõbin aga jäi :cry:
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Kui sa klappe regullisid, siis kas kasutasid kitsast kaliibrit? Kui kasutasid laia kaliibrit, siis kulunud nuka puhul sa ei saanud vahet õigeks, sest sellisel juhul kandis kaliibrit nuka välimine(sed) serv(ad) ning keskelt jäi kalliber nö. õhku. Helista mulle kui jäi segaseks - sa ju sama küla poiss.
TR3 BHC
Madis 5115033
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”