Suzuki sj410 vaja klappe regullida
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
mil mõlemad klapid kenasti suletud aga seda saab teha ka silma järgi.
stupiuseri väide.
-------------------------------------
Puust ette ja punaseks - vot just selle pärast Ja pole mõtet vist rohkem siin vaielda ,abipalujale anti korralik viide ja loodame,et sellest on abi ka silmajärgi tegijatele!
stupiuseri väide.
-------------------------------------
Puust ette ja punaseks - vot just selle pärast Ja pole mõtet vist rohkem siin vaielda ,abipalujale anti korralik viide ja loodame,et sellest on abi ka silmajärgi tegijatele!
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kondimurdja kirjutas:Ja kas regullin siis, kui mootor on soe või külm?
Agavot osadel mootoritel ongi manualis klappide regulli koha pealt kirjas, et HOTvirgo kirjutas:Kas mootorit vahetad siis kui on soe või külm ?
Aga klapipesasid lihvid? Soojalt v külmalt?
Tee ikka toatemperatuuril, endal lihtsam.
Kolmapäevane õeluskoi Virgo
Küsimus näitab, et mees ikka natu teab asjast
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Hmm. Ma võin tõepoolest valel teel olla.seenior2 kirjutas:mil mõlemad klapid kenasti suletud aga seda saab teha ka silma järgi.
stupiuseri väide.
-------------------------------------
Puust ette ja punaseks - vot just selle pärast Ja pole mõtet vist rohkem siin vaielda ,abipalujale anti korralik viide ja loodame,et sellest on abi ka silmajärgi tegijatele!
Pagan, klappe reguleerisin viimati aastal '98 vist.
Minu mäletamist mööda andis seda teha silma järgi.
Nukkvõlli tööpinna "lamedam" osa suht pikalt sama raadiusega.
Alguses määrasin ÜSS-e küünlaaugus oleva kruvikaga (esimene pütt märgilt) aga vaevalt, et seda väga pikalt teha viitsisin.
ÜSS korral on ju nukkvõll sellises asendis, et nukad on nookuritest võimalikult eemal.
Kas ma eksin, härra Seenior?
Mine või mälu värskendamiseks autot välja lammutama
Elu on lill! Võilill...
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
-
- Mudder
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
seenioril tuline õigus zigulli klapi regulli katsetuste osas , aastal 91 sai Oulust 500 FIM-i eest lumivalge ning roosade(punane oli ää pleekind) istmetega 05 soetatud, sel olid klapisääre tihendid plastmassist! ja nii läbi, et koheselt vahetust vajasid. Tihendid vahetatud, klapid regullitud andsin starterit, mootor tegi pool pööret, edasi ei jaksand pööritada. Ju aku sitt, vaja garaazi kallakust alla lükata, küll ta käima läeb, just ju "remont" tehtud ja kõik paika timmitud.
Õlivarda leidsin mõne meetri autost eemalt, lumivalgest oli saanud õlilaiguline Lada.
Hilisemal lahkamisel tuvastasin kõvera klapi ja auguga kolvi.
Õlivarda leidsin mõne meetri autost eemalt, lumivalgest oli saanud õlilaiguline Lada.
Hilisemal lahkamisel tuvastasin kõvera klapi ja auguga kolvi.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
[quote="5-th wheel"]ei ole küll konkreetselt selle mootori kapoti alla kunagi vaadanud, aga kiire tõlge antud lehelt:
ajad mootori ülemisse surnud seisu, selle leidmiseks pead hooratta kattelt eemaldama korgi ning märgid paika ajama, abiks on vaja taskulampi et paremini näha.
esimene silinder on auto esiosa poolne, neljas jagajapoolne.
Ma ei saa nüüd asjast ültse aru
Kas ma olen mingi imega hakkama saanud v aga mul on esimene silinder jagaja poolne. Vähemalt küünlajuhtmed mul nii on.
Või olen ma midagi tõsiselt sassi keeranud Kunagi sai jagaja küljest ära võetud ja juhtmed ka küljest ära. Kas siis on võimalik, et olen täiesti valesti pannud.
Mul hakkab juba imelik
ajad mootori ülemisse surnud seisu, selle leidmiseks pead hooratta kattelt eemaldama korgi ning märgid paika ajama, abiks on vaja taskulampi et paremini näha.
esimene silinder on auto esiosa poolne, neljas jagajapoolne.
Ma ei saa nüüd asjast ültse aru
Kas ma olen mingi imega hakkama saanud v aga mul on esimene silinder jagaja poolne. Vähemalt küünlajuhtmed mul nii on.
Või olen ma midagi tõsiselt sassi keeranud Kunagi sai jagaja küljest ära võetud ja juhtmed ka küljest ära. Kas siis on võimalik, et olen täiesti valesti pannud.
Mul hakkab juba imelik
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
-
- Mudder
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- taxopets
- True Off Roader!
- Postitusi: 1062
- Liitunud: T Veebr 13, 2007 11:37 pm
- Asukoht: Nõmme vahel ka Läänemaa
Mul Uaz-l on ka jagajal 1 silindri juhe 4 kohapeal.Ehk kõik lihtsalt 180`pööratud.Miks ta nii tahab olla sellest ma läbi ei ammustanudki.Lihtsaim seletus,et jagaja jalal keel mis mootori ajamisse käib valesti otsas.Jagaja ise tuttuus poe kaup.Ja ei ole see minu mäletamist mööda üldse esimene kord elus.Aga kõik toimib,lihtsalt peab teadma,et asjad pöördes on.
Tahad taksot endale ja oma 7 sõbrale? Palun väga hel. 5643111.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
Metsa tõstetud UAZ 3303 31x10,5x15 rehv ja drägon on ka.
Kia Sportge punn ka. Draakoniga.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
5-th wheel kirjutas:jagaja rootor on sul mis asendis kui märgid kokku aetud? ja milline silinder sel hetkel üleval surnud seisus on?
Nii et märk hoorattal paika ning see silinder, mis on surnud seisus ongi esimene silinder Siis jagaja rootori ots peab jagaja esimese juhtmega (1342 vist) kokku minema ning siis on süüde paigas
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
-
- Mudder
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Vot sellest ma aru ei saagi. Kui panen hooratta märgid paika siis rootor on esimese juures ja kui teen ringi ära ja märgid lähevad uuesti kokku siis on rootor neljanda juures ja mõlemal ajal on minu arust ÜSS5-th wheel kirjutas:jäta see süüde rahule.
aja märgid kokku. võta jagaja kaas maha ja vaata mis asendis rootor on, ehk millisesse silindrisse ta sel hetkel sädeme annab ja kas see silinder on ka sel hetkel ÜSS-s.
Nüüd siis reguleerisin klapid nii nagu õpetuses oli. JA ei midagi. Ikka klõbin alles
Kas keegi oskab veel pakkuda, mida veel uurida?
Oehh hakkan hulluks minema
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
-
- Mudder
- Postitusi: 60
- Liitunud: N Mär 31, 2005 9:04 am
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
5-th wheel kirjutas:esimese silindri üss puhul regullisid 1,2,5,7klapid, tegid täisringi 4-s sil üss ja siis reguleerisid 3,4,6,8 ning ikka klõbiseb?
Jah nii ma tegin aga ei midagi. Eks ma kontrollin homme uuesti üle.
Aga ma ütlen, et see klõbin tekkis siis kui õli oli jäle vähe Mina siis karteri alt ära ja kepsusaalesi vaatama jne. Tundus, et nagu pole midagi väga hullu. Väntvõll ise oli ühest kohast sooneline aga selle saale oli ok. Vaatasin ära panin kokku ja siis ma läksingi klappide kallale.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 615
- Liitunud: K Veebr 21, 2007 11:28 pm
- Asukoht: Tallinn
Stupiduser kirjutas:Selle naljaka tööjärjekorra koha pealt hakkab mulle tunduma, et Seenioril on õigus
edit: nagu enne vihjasin: ei usu et selline klõbin valedest klapivahedest ja süütest tuleb
Seda ma kartsingi Aga noh lollustest ju õpitaksegi
Siin minu rumala teema all olen vähemalt selgeks saanud klapide reguleerimise.
Mida rohkem muda seda uhkem.....
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6
1.Nissan Patrol 85.a 2.8b
2.Suzuki sj410
3.LADA NIVA 2002.a 1.6