Mure GV kütuse etteandepumbaga

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
kavalkoer
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Aug 30, 2005 12:16 pm
Asukoht: Jõhvi

Mure GV kütuse etteandepumbaga

Postitus Postitas kavalkoer »

Tegu 2,0 turbodiisel GV-ga(80kw). Masin käivitub aga juhtub, et sureb tühikäigupööretel välja ja käima enne ei lähe kui mitu korda süüdet sisse välja lülitada. Kui ühel hetkel on kuulda tagant etteandepumba rakendumise häält siis läheb kohe käima muidu võid jäädagi starterit kruttima. Küsimus selline, et kas see pump peab alati rakenduma kui süüde sisse lülitada või on tal mingist survest olenevalt ka mittekäivitumise võimalus?
Samas kui ühtlase kiirusega sõita töötab masin korralikult, aga kui pöörded maha lasta siis sureb sõidu ajal välja ja enne ei käivitu kui süütega mängida.
Kütusefilter sai prooviks ära vahetatud aga abi ei olnud.
Kasutaja avatar
paikas
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: L Okt 13, 2007 10:44 pm
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas paikas »

etteande pump töötab jah koguaeg kui süüde sisse keerata, võin pakkuda kasutatud pumpa mingi 1000.- eest uus maksis 12400 ja ainult esinduse laks.
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Ära aja udu, Boschi B-osa pump maksab sinna 1-2 tuhande vahele :!:
Kasutaja avatar
paikas
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: L Okt 13, 2007 10:44 pm
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas paikas »

sobob iga paagiväline pump tegelikult mille tootlikus on vähemalt 2,7bar rõhk ja 199l per minut ehk suht enamus bensuka küttepumpasid.
Kasutaja avatar
paikas
Mudder
Postitusi: 83
Liitunud: L Okt 13, 2007 10:44 pm
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas paikas »

niisiis, oli omal peaaegu sarnane pull... viga ei ole pumbas, vaid pumba relees :lol: minu remont läks kokku maksma mul täpselt natukene piduripuhastus vahendit, kompressori õhku ja oma aeg. see on HDI tüüpviga. Maha kruvida kõrgsurvepumba(see asub endiselt mootori küljes veel) otsast magnet klapp, see on siis see ümmargune lulla 2 kõrvaga ja pika pistikuga. Pesed selle piduripuhastus vahendiga puhtaks otsast(võid kasutada ka parafiini, jääb määrdeomadus) ning lased õhuga otsast filtri(kui on, sest osadel seda sõelfiltrit pole, minu omal oli) puhud läbi ka anduripoolses otsas 4 augukest(selle võid suuga puhkuda) paned tagasi ja pill käib nagu inimese mõistus. Ahjaa minul läks veel tervelt 2h netis kolamist enne kui teada sain sellest tüüpveast.
vinnn
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: N Okt 09, 2008 10:13 pm

paikasele

Postitus Postitas vinnn »

Tervitus, mul sama viga selle releega,ma ka pesin mootori pesuvahendiga,sada kilti töötab siis hakkab mootori tuluke jälle põlema ja kõik kordub,aga suruõhk see on uudis,seal vahel on veel mingi plekkist tihend ja see on mul nati kulunud.Kas sa said aru kuidas se junn töötab ja mida tarem pesemisel mitte teha,ette tänades.
kavalkoer
Rookie
Postitusi: 3
Liitunud: T Aug 30, 2005 12:16 pm
Asukoht: Jõhvi

Postitus Postitas kavalkoer »

Tere taas! Kuna pikka aega keegi mu teemale ei vastanud ja viga "kadus" nagu iseenesest ära siis olin ma asjaga rahulik. Täna aga hakkas auto jälle vanade viguritega peale.
Küsimus selline kas see pumba peal olev relee on see mis asetseb pumba küljes üleval vertikaalselt ja on kinnitatud 3 tähikpea poldiga?
vinnn
Off Roader Wannabe
Postitusi: 39
Liitunud: N Okt 09, 2008 10:13 pm

S-Zuki

Postitus Postitas vinnn »

rele kinnitub kahe poldiga ja on pumba tagaküliel,mul oli viga kütuse filtris,õigemini kaanes,võta kaan maha ja seal on valge jublakas,mis asetseb selles kohas kust kütus sisse tuleb ja välja läheb,see oli umbes puhusin läbi ja asi toimis.
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”