Seoses, üldise tagasilla hooldusega, lähevad vahetuse tagaratta laagrid mõlemad, lisaks mansetid.
Selline küsimus, et kuidas ma vanad küljest saan?
Keegi "targem" rääkis, et see puks sinna pandud kuidagi kuumutades ja pressiga, et seda suht võimatu kätte saada, tuleks mingi tõmmits ehitada, endal keevitust pole, seega see variant jääb ära.
Äkki saab rellakaga ?
Või hoopis gaasiga punaseks ajada ja proovida otsast saada, tagudes või miskit moodi?
Uus laagri komplekt tellitud, sisaldab siis laagrit,"puksi",määret ja zimmerit (mansett?)
Lisaks tuli sealt laagri ja manseti vahelt välja selline asi:
Mis asi see on? kas seda on vaja? kas saab vana tagasi panna? (sellist asja uut ei olnud ja isegi spets laagrite poes sellist asja ei tuntud)
Vitara rattalaagri vahetus
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Jah, see puks on peal kuuma istuga, seda kätte saada on kaks varianti 1. ajada puks punaseks aga siis kuumeneb ka veovõll ja tõenäosus lihtsalt kätte saada on väike, kuid mitte võimatu. 2. variant on relakas, lõikad lihtsalt ettevaatlikult lõhki ja käes ta ongi. Lõigata muidugi siis nii, et võlli ei riku.
Tagasi panek siis nii, et laagrid pudinad otsa siis ajad puksi kuumaks umbes nii punaseks mineku äärle siis lased puksi lihtsalt otsa kukkuda , tavaliselt ta nii on. Jahtub maha ja seal ta on. Vaata , et selle puksi taha enne ikka kõik asjad enne pandud saavad , muidu .... On omalgi olnud juhuseid kus miskit puudu jäänud ja siis seda kirumist.
See rõngas mis leidsid on õlitõrje rõngas, selle vajadus seal on nii ja naa, kui pole ei juhtu ka suurt hullu aga kui terved on siis pane tagasi.
Jõudu tööle !
Tagasi panek siis nii, et laagrid pudinad otsa siis ajad puksi kuumaks umbes nii punaseks mineku äärle siis lased puksi lihtsalt otsa kukkuda , tavaliselt ta nii on. Jahtub maha ja seal ta on. Vaata , et selle puksi taha enne ikka kõik asjad enne pandud saavad , muidu .... On omalgi olnud juhuseid kus miskit puudu jäänud ja siis seda kirumist.
See rõngas mis leidsid on õlitõrje rõngas, selle vajadus seal on nii ja naa, kui pole ei juhtu ka suurt hullu aga kui terved on siis pane tagasi.
Jõudu tööle !
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
See puks käib sinna kuuma istuga ! Kaitsku kõiksevägevam meid selle tehase raamatu eest. 1. puks on tehtud mõõtudelt selline , et kui pressima hakkad venitad materjali välja 2. kui juhtub sul puks miski kraadi võrra pressi all viltu jääma siis venitad puksi lootusetult välja ja ärge siis imestage , et tehase raamatu järgi sul ratas koos veovõlliga metsa poole jugama paneb ja uskuge teie käest ta luba selleks ei küsi. Olen oma 20 aastat tagaveoliste autodega ise tegelenud ja neid asju vahetanud uskuge kogemus räägib muud. Ehituselt on ta kas Vitara Ziguli või Ford kõigil on seal see puks mis laagrit hoiab. Pagan minu autodel pole iila veel veovõll alt jugama pannud ja kõik on kuumaistuga paigaldatud rattalaagri puksid , nii Toyota kui Suzuki ja kannatab ka võistelda , niisama sõitmisest rääkimata.merekas kirjutas:Vabandage härrased aga ärge puksi küll tagasi panekul kuumaks ajage
lihtsalt tuleb otsa pressida ja valmis räägivad tehase mehed targas raamatus aga küljest jah relakas ja korralik meisel tean omast käest.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Sellise "tarkade tehase meeste raamatu" soovitaksin kaminasse visata. Äkki on seal mõne muu detaili vahetust veel valemini kirjeldatud ja pahaaimamatu lugeja satub veel hullemini ämbrisse. Või siis kingi mõnele oma vaenlaselemerekas kirjutas:Vabandust kui kedagi ärritasin aga jagasin lihtsalt oma teadmisi ja kogemusi selles vallas muidugi on mul neid vähem kuid ees kõnelejal
aga edu asjade paremuse poole arendamisel.