tagadiffri lukk GV'le

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
kpihus
Fitting 38"
Postitusi: 273
Liitunud: R Juun 25, 2004 9:37 pm
Kontakt:

tagadiffri lukk GV'le

Postitus Postitas kpihus »

Milline oleks kõige mõistlikum võimalus saada Grand Vitara ('03) tagasilda diffrilukk ? mõistliku all mõtlen kõige odavam ja kõige vähem ümberehitust nõudev. Keevituse jätame siinkohalt välja, sest maanteel on ka vaja piisavalt sõita.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui samurai differ on erinev, siis ilmselt on kõige odavam lukk ARB oma.
http://www.jrmotors.ee/uploads/Kataloog ... _chart.pdf

Lock Right ei paku midagi Vitara'le.
+372 5028488
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Mikimaal pakutakse midagi sellist http://www.puresuzuki.com/limited_slip2.htm
Kas see ka sobib ei julge pead anda :roll:
Kasutaja avatar
kpihus
Fitting 38"
Postitusi: 273
Liitunud: R Juun 25, 2004 9:37 pm
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus »

Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4473
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

kpihus kirjutas:Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
Ei jaga lock-right kuidagimoodi jõudu
kardaani poolt tulev jõud lukustab - rataste poolt tulev avab
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
kpihus
Fitting 38"
Postitusi: 273
Liitunud: R Juun 25, 2004 9:37 pm
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus »

MahviaDeTyrk kirjutas:
kpihus kirjutas:Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
Ei jaga lock-right kuidagimoodi jõudu
kardaani poolt tulev jõud lukustab - rataste poolt tulev avab
ok, kõlab mõistlikult, aga kuidas seda (tehniliselt) difri sees korda saadetakse ?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Läbi difri sõrme lükatakse luku sisemised hambad välimise satika hammaste vastu kui kardaanist jõud peal ja ongi kõik. Kui gaas maha lasta kaob läbi kardaani->teo->taldriku langev jõud difrikorpuse sõrmele ja välimised satikad suudavad sisemiste suhtes ennast üle hammaste loopima hakata. Sellele aitavad kaasa ka väikesed vedrud, mis luku sees on.
+372 5028488
Kasutaja avatar
kpihus
Fitting 38"
Postitusi: 273
Liitunud: R Juun 25, 2004 9:37 pm
Kontakt:

Postitus Postitas kpihus »

üle hammaste loopimise puhul käib jutt nendest hammastest ?
Pilt

Kas füüsikaseadused neid hambaid kolekiiresti ära ei hävita ? Pmst peaks siis kurvis tagadiffrist ragin kostma hakkama ?

EDIT: Kuidas LSD ennast õigustavad, olukorras, kus vasak esimene ja parem tagumine rattas korraga pidamise kaotavad ? Kas GVle üldse LSD'd pakutakse ?
Viimati muutis kpihus, N Mai 21, 2009 11:48 am, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Just.
+372 5028488
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”