tagadiffri lukk GV'le
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
tagadiffri lukk GV'le
Milline oleks kõige mõistlikum võimalus saada Grand Vitara ('03) tagasilda diffrilukk ? mõistliku all mõtlen kõige odavam ja kõige vähem ümberehitust nõudev. Keevituse jätame siinkohalt välja, sest maanteel on ka vaja piisavalt sõita.
Kui samurai differ on erinev, siis ilmselt on kõige odavam lukk ARB oma.
http://www.jrmotors.ee/uploads/Kataloog ... _chart.pdf
Lock Right ei paku midagi Vitara'le.
http://www.jrmotors.ee/uploads/Kataloog ... _chart.pdf
Lock Right ei paku midagi Vitara'le.
+372 5028488
Mikimaal pakutakse midagi sellist http://www.puresuzuki.com/limited_slip2.htm
Kas see ka sobib ei julge pead anda
Kas see ka sobib ei julge pead anda
Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4473
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ei jaga lock-right kuidagimoodi jõudukpihus kirjutas:Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
kardaani poolt tulev jõud lukustab - rataste poolt tulev avab
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
ok, kõlab mõistlikult, aga kuidas seda (tehniliselt) difri sees korda saadetakse ?MahviaDeTyrk kirjutas:Ei jaga lock-right kuidagimoodi jõudukpihus kirjutas:Mhmm, surfasin weebis pisut selle lockrighti kohta aga enamasti pakutakse marketingi jama. Küsimus aga lihtne, kuidas lockright töötab ? Seda ma jah lugesin, et kannab jõu rattale, mis seda rohkem vajab, ehk spinivale. Aga kuidas täpsemalt (laskudes tehnilistesse detailidesse) see jõud diffri sees just õigele rattale antakse ?
kardaani poolt tulev jõud lukustab - rataste poolt tulev avab
Läbi difri sõrme lükatakse luku sisemised hambad välimise satika hammaste vastu kui kardaanist jõud peal ja ongi kõik. Kui gaas maha lasta kaob läbi kardaani->teo->taldriku langev jõud difrikorpuse sõrmele ja välimised satikad suudavad sisemiste suhtes ennast üle hammaste loopima hakata. Sellele aitavad kaasa ka väikesed vedrud, mis luku sees on.
+372 5028488
üle hammaste loopimise puhul käib jutt nendest hammastest ?
Kas füüsikaseadused neid hambaid kolekiiresti ära ei hävita ? Pmst peaks siis kurvis tagadiffrist ragin kostma hakkama ?
EDIT: Kuidas LSD ennast õigustavad, olukorras, kus vasak esimene ja parem tagumine rattas korraga pidamise kaotavad ? Kas GVle üldse LSD'd pakutakse ?
Kas füüsikaseadused neid hambaid kolekiiresti ära ei hävita ? Pmst peaks siis kurvis tagadiffrist ragin kostma hakkama ?
EDIT: Kuidas LSD ennast õigustavad, olukorras, kus vasak esimene ja parem tagumine rattas korraga pidamise kaotavad ? Kas GVle üldse LSD'd pakutakse ?
Viimati muutis kpihus, N Mai 21, 2009 11:48 am, muudetud 2 korda kokku.