Samuraile keevislukk
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Samuraile keevislukk
Kas keegi on esisilda keevisluku teinud? Leidsin foorumist igasugu jutte tagasilla keevislukust, kuid kuna mul vaja autoga ka liikuda maanteel siis ei tahaks tagumist silda jäädavalt lukustada. Igasugune sellekohane info teretulnud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17310
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Sa arvad, et lukus esisilaga saab paremini?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4473
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Endal oli ka selline plaan millalgi, kui stock samuraiga sai sõidetud. Kui hubid olemas, siis jah - saab ju lahti keerata. Aga suurim mure on vastupidavus. Ei usu, et originaalpüsikad kestaks nii 413-l, kuid ammugi mitte 410-l (millel nad ka niisama kergelt purunevad).
Custom poolteljed ja tugevdatud (võruga) püsikad - siis miks mitte vast?
Custom poolteljed ja tugevdatud (võruga) püsikad - siis miks mitte vast?
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kuna SJ410-l pidas täiesti ausalt võistlustele vastu, siis usutavasti peaks sinu SJ413-l seda enam pidama.karli kirjutas:Enam ei ole vaja maanteedel ka nii palju kulgeda, kuidas peab vastu tagasild, kui see lukku keevitada? Rehvid siis edaspidi 31 tolli.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- mudahuligaan
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 106
- Liitunud: E Sept 10, 2012 8:23 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Samuraile keevislukk
Tere!
Ma ise mõtlesin sama, eest ja tagant kokku keevitada.. tegemist on siis sj413. Kui esisilda kasutada ainult siis kui juba hädas oled. Minul maanteel on päris pikk juramine mustamäelt Männikule või Tõdvale. Kardan siiski ülekõige sildade tervise üle ega nad praegugi ei tea mis heas korras on. Hetkel pole mitte ühtegi lukku, "saab hakkama" aga kinni istun suhteliselt tihti. kuidas lukustatud esisillaga keeramine peaks välja nägema, mudas ei tohiks probleemi tekkida? Mis esimesena minema hakkab? Kui kalliks võib minna?
Kuidas samurai vahekast üldse ehitatud on? Kas ta veab korraga mõlemat silda? Vahekast sellisele pingele vastu ka peab?
Ma ise mõtlesin sama, eest ja tagant kokku keevitada.. tegemist on siis sj413. Kui esisilda kasutada ainult siis kui juba hädas oled. Minul maanteel on päris pikk juramine mustamäelt Männikule või Tõdvale. Kardan siiski ülekõige sildade tervise üle ega nad praegugi ei tea mis heas korras on. Hetkel pole mitte ühtegi lukku, "saab hakkama" aga kinni istun suhteliselt tihti. kuidas lukustatud esisillaga keeramine peaks välja nägema, mudas ei tohiks probleemi tekkida? Mis esimesena minema hakkab? Kui kalliks võib minna?
Kuidas samurai vahekast üldse ehitatud on? Kas ta veab korraga mõlemat silda? Vahekast sellisele pingele vastu ka peab?
Samurai 1.6
Re: Samuraile keevislukk
Mina enda Rockyl keevitasin esimese kinni ja reguleerisin edaspidi asja manuaalsete hubidega. Oli hea küll ,kuid kui sisse unustad siis sõidad ka vaid otse. Ratas ka all muidugi 12,5x33".
Paldiskis ronides suutsin ka muidugi sellest keevislukust jagu saada(satiked lendasid tükkideks)
Nüüdsest on esisillaski nagu tagasillas LSD differ. Päris hea tundub vähemalt niikaua kuni töötab !
Paldiskis ronides suutsin ka muidugi sellest keevislukust jagu saada(satiked lendasid tükkideks)
Nüüdsest on esisillaski nagu tagasillas LSD differ. Päris hea tundub vähemalt niikaua kuni töötab !
- mudahuligaan
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 106
- Liitunud: E Sept 10, 2012 8:23 pm
- Asukoht: Tallinn
Re: Samuraile keevislukk
Aga kui taga on keevis lukk, siis auto otse ei hakka sõitma? Ma saan aru kui asfaldi peal hakkab järgi lohistama teine ratas aga kas libeda pinna peal auto üldse pöörab või lihtsalt pöörde raadius väheneb?
Samurai 1.6
Re: Samuraile keevislukk
Ainuüksi lukus tagasillaga pöörderaadius suureneb palju, kui veel esisild ka lukus siis ikka ei taha keerata üldse, võrreldes vabade diffritega.
Unusta see esimene keevislukk ära, püsikaid hakkab nagu leiba minema.
Unusta see esimene keevislukk ära, püsikaid hakkab nagu leiba minema.
Sämmy Offroad Team