Vitara siduritrossi vahetus

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
MikkM
Fitting 38"
Postitusi: 344
Liitunud: R Nov 14, 2008 7:35 pm
Asukoht: Tallinn

Vitara siduritrossi vahetus

Postitus Postitas MikkM »

Hola kõigile asjalikele!

Nimelt plaanis reede ära vahetada siduri tross oma vitaral (5D,1.6 16V 71KW 1997)

Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?

Või on mingeid nippe,trikke mida teadma peaks?

Või on hoopis mingi kindel süsteem kuidas seda tehakse?

Ise mõtlesin et mõlemast otsast lahti ja samamoodi uus asemele, aga elu näitab et reeglina nii lihtsalt asjad ei käi :lol:


Põhimõtteliselt korvi küljest sai täna lahti tehtud ja kuni selle kohani kust salongi läheb lahti tehtud.


Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...

Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?


Tervitades
Mikk
a1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Veebr 15, 2009 8:26 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: Vitara siduritrossi vahetus

Postitus Postitas a1 »

MikkM kirjutas:Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?
Kõige suurem probleem on tross kabiinis pedaali külge saada. Sealtpoolt on ilmselt mõistlik alustada.
Minu jaoks oli väike üllatusmoment ka kõhuall, uue trossi kinnitus oli vindiga ja see ei tahtnud esimese hooga minna vana trosse kummimuhvi kohale - pisike lisajõud aitas. Tähele peaks panema, kuskohast tross kulgeb, et ei jääks kollektori, roolivõimu rihma või muu kahtlase koha vastu. Kuna vana tilbendas vabalt, siis pidin ise nuputama.

Vaata ka siia
MikkM
Fitting 38"
Postitusi: 344
Liitunud: R Nov 14, 2008 7:35 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Vitara siduritrossi vahetus

Postitus Postitas MikkM »

a1 kirjutas:
MikkM kirjutas:Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?
Kõige suurem probleem on tross kabiinis pedaali külge saada. Sealtpoolt on ilmselt mõistlik alustada.
Minu jaoks oli väike üllatusmoment ka kõhuall, uue trossi kinnitus oli vindiga ja see ei tahtnud esimese hooga minna vana trosse kummimuhvi kohale - pisike lisajõud aitas. Tähele peaks panema, kuskohast tross kulgeb, et ei jääks kollektori, roolivõimu rihma või muu kahtlase koha vastu. Kuna vana tilbendas vabalt, siis pidin ise nuputama.

Vaata ka siia
Tänud, vahetus läks nagu lepase reega kokku 10 minutit vast 8)

Sai ilusti täpselt pingutatud ka, ei libisenud ega midagi, käigud nagu hüppasid kohe ise sisse :D

Täna sai tiiru metsas käidud ja vööni lumes sumbatud, kõik kena, siis sai 30 minutit ühte audit sikutatud ja ennäe imet, jälle käikudega mingi jama.

Kui mootor käib siis esimest käiku enam sisse ei saa :( :x

Täpselt selline tunne nagu tross venib välja :lol: aga see pole vist tõenäoline...
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1187
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas srock »

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15940 Seal Samurai trossist juttu ,vedelast pedaalist ja tihkest trossist.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Vitara siduritrossi vahetus

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

MikkM kirjutas: Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...

Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?
:hail küll on hea, et maailmas ikka tarku jagub :bang:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Vitara siduritrossi vahetus

Postitus Postitas jr »

MikkM kirjutas: Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...

Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?
Tervitades
Mikk
Siduri käpale peab jääma kerge vabalõtk. Trossi päris pingesse ei tohi jätta. Vabalõtk on ilmselt Suzuki remondimanualis kirjas, aga intuitiivselt võiks jätta lõtku 1-3mm.
+372 5028488
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

Huvitav, kust need geniaalsed siduri libisemise kontrolli meetodid küll välja mõtleb?

Ühele tuttavale soovitati just hiljuti kontrollida siduri libisemist järgmiselt:
1. kiirus umbes 100 km/h
2. sidur alla ja 4. käik sisse
3. gaas põhja
4. sidur järsult üles
Kui kohe pöördeid alla tõmbab, siis on hea, kui mitte, siis libiseb
:rpg
Kas käik ei lähe sisse ka topeltsiduri ja vahegaasiga?
MikkM
Fitting 38"
Postitusi: 344
Liitunud: R Nov 14, 2008 7:35 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MikkM »

tiitv kirjutas: Kas käik ei lähe sisse ka topeltsiduri ja vahegaasiga?
Ei, tundub et mul ongi see "vedela pedaali" sündroom, täna jäi siduri(pedaali)käik ikka kuidagi väga lühikeseks, max 3 cm...
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”