Vitara siduritrossi vahetus
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Vitara siduritrossi vahetus
Hola kõigile asjalikele!
Nimelt plaanis reede ära vahetada siduri tross oma vitaral (5D,1.6 16V 71KW 1997)
Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?
Või on mingeid nippe,trikke mida teadma peaks?
Või on hoopis mingi kindel süsteem kuidas seda tehakse?
Ise mõtlesin et mõlemast otsast lahti ja samamoodi uus asemele, aga elu näitab et reeglina nii lihtsalt asjad ei käi
Põhimõtteliselt korvi küljest sai täna lahti tehtud ja kuni selle kohani kust salongi läheb lahti tehtud.
Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...
Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?
Tervitades
Mikk
Nimelt plaanis reede ära vahetada siduri tross oma vitaral (5D,1.6 16V 71KW 1997)
Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?
Või on mingeid nippe,trikke mida teadma peaks?
Või on hoopis mingi kindel süsteem kuidas seda tehakse?
Ise mõtlesin et mõlemast otsast lahti ja samamoodi uus asemele, aga elu näitab et reeglina nii lihtsalt asjad ei käi
Põhimõtteliselt korvi küljest sai täna lahti tehtud ja kuni selle kohani kust salongi läheb lahti tehtud.
Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...
Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?
Tervitades
Mikk
Re: Vitara siduritrossi vahetus
Kõige suurem probleem on tross kabiinis pedaali külge saada. Sealtpoolt on ilmselt mõistlik alustada.MikkM kirjutas:Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?
Minu jaoks oli väike üllatusmoment ka kõhuall, uue trossi kinnitus oli vindiga ja see ei tahtnud esimese hooga minna vana trosse kummimuhvi kohale - pisike lisajõud aitas. Tähele peaks panema, kuskohast tross kulgeb, et ei jääks kollektori, roolivõimu rihma või muu kahtlase koha vastu. Kuna vana tilbendas vabalt, siis pidin ise nuputama.
Vaata ka siia
Re: Vitara siduritrossi vahetus
Tänud, vahetus läks nagu lepase reega kokku 10 minutit vasta1 kirjutas:Kõige suurem probleem on tross kabiinis pedaali külge saada. Sealtpoolt on ilmselt mõistlik alustada.MikkM kirjutas:Äkki keegi on selle läbi teinud ja oskab öelda mulle, ega seal mingeid imelike situatsioone ette ei tule ?
Minu jaoks oli väike üllatusmoment ka kõhuall, uue trossi kinnitus oli vindiga ja see ei tahtnud esimese hooga minna vana trosse kummimuhvi kohale - pisike lisajõud aitas. Tähele peaks panema, kuskohast tross kulgeb, et ei jääks kollektori, roolivõimu rihma või muu kahtlase koha vastu. Kuna vana tilbendas vabalt, siis pidin ise nuputama.
Vaata ka siia
Sai ilusti täpselt pingutatud ka, ei libisenud ega midagi, käigud nagu hüppasid kohe ise sisse
Täna sai tiiru metsas käidud ja vööni lumes sumbatud, kõik kena, siis sai 30 minutit ühte audit sikutatud ja ennäe imet, jälle käikudega mingi jama.
Kui mootor käib siis esimest käiku enam sisse ei saa
Täpselt selline tunne nagu tross venib välja aga see pole vist tõenäoline...
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15940 Seal Samurai trossist juttu ,vedelast pedaalist ja tihkest trossist.
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Vitara siduritrossi vahetus
küll on hea, et maailmas ikka tarku jagubMikkM kirjutas: Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...
Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Vitara siduritrossi vahetus
Siduri käpale peab jääma kerge vabalõtk. Trossi päris pingesse ei tohi jätta. Vabalõtk on ilmselt Suzuki remondimanualis kirjas, aga intuitiivselt võiks jätta lõtku 1-3mm.MikkM kirjutas: Siin kohal oleks huvi teada kuidas saada teada kõige täpsemat pingutus asendit ? Sellesmõttes, et sidur ei libiseks jne...
Keegi tark rääkis et tuleb 4-5 käik panna, gaasi suruda ja sidur järsult lahti lasta, kui kohe välja sureb siis on hea, kui mitte siis libiseb, kui tõsi see on ?
Tervitades
Mikk
+372 5028488
Huvitav, kust need geniaalsed siduri libisemise kontrolli meetodid küll välja mõtleb?
Ühele tuttavale soovitati just hiljuti kontrollida siduri libisemist järgmiselt:
1. kiirus umbes 100 km/h
2. sidur alla ja 4. käik sisse
3. gaas põhja
4. sidur järsult üles
Kui kohe pöördeid alla tõmbab, siis on hea, kui mitte, siis libiseb
Kas käik ei lähe sisse ka topeltsiduri ja vahegaasiga?
Ühele tuttavale soovitati just hiljuti kontrollida siduri libisemist järgmiselt:
1. kiirus umbes 100 km/h
2. sidur alla ja 4. käik sisse
3. gaas põhja
4. sidur järsult üles
Kui kohe pöördeid alla tõmbab, siis on hea, kui mitte, siis libiseb
Kas käik ei lähe sisse ka topeltsiduri ja vahegaasiga?