Grand Vitara käigud ei lülitu hästi

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
alambe
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: E Jaan 05, 2009 3:20 pm

Grand Vitara käigud ei lülitu hästi

Postitus Postitas alambe »

Mure siis selline, et käigud lähevad halvasti sisse, eriti alla vahetades. Hammasrattad kõrisevad teinekord korralikult. Kas on sünkronisaatorid läbi või on mingi muu tüüpviga sellele masinal. Sidur võtab ilusti ja kui väga rahulikult toimetada, siis saab ka käigud ilusti sisse. Palju sellise asja remontimine raha võiks neelata? Kas äkki mõtekas kuskilt romust töötav kast parem osta, mitte remontima hakata seda vana.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Panustan ikkagi siduri probleemile. Ketas kõver, korv vigane, ajami viga...
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
alambe
Rookie
Postitusi: 9
Liitunud: E Jaan 05, 2009 3:20 pm

Postitus Postitas alambe »

samas paigalt läheb ilusti. Sidur võtab ilusti täitsa alt kohe. Aga miks siduri vea arvad olevat?
JAN007
Fitting 38"
Postitusi: 217
Liitunud: K Juun 02, 2004 10:25 pm
Asukoht: Nuustaku

Postitus Postitas JAN007 »

Kui probleem kastis, siis ilmselt ikka soodsam remont kui millegi kahtlase alla panek, pealegi kasti maha ja peale panek väga suur osa tööst. Olen ise 2x sõpradega GV kasti maha ja peale pannud ning sellega saab vabalt kanali ja vähemalt mingitegi autoremondi teadmistega hakkama. Kasti ennast lasin remontida Tartu Topautos. Kõigi laagrite vahetus läks miski 7+8k kanti. Teisel korral lendas paar hammasratast. Ise maha võttes hoidsin päris olulise summa kokku.
Aga kõigepealt pead ikka põhjuse leidma, soovitaksin uurida esinduse ettepanekuid antud sümptomite kohta.
Grand Vitara
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

alambe kirjutas:samas paigalt läheb ilusti. Sidur võtab ilusti täitsa alt kohe. Aga miks siduri vea arvad olevat?
Kui sidur võtaks ülevalt, oleks siduri vea tõenäosus väiksem.
Sidurit on kergem kontrollida ka, kui lambist käigukasti vahetada.
Ma ei arva tegelikult midagi, vaid kogemustele tuginedes alustaks sellise probleemi defekteerimist sidurist.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
merekas
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: R Mai 23, 2008 3:00 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas merekas »

tere üks väike vihje veel hooratta keskel asub üks laager mis võib kinni olla.ja veab käigukasti pea võlli kaasa ja ei lase käike lülitada
toyota FJ62
kaupz
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: P Nov 12, 2006 4:42 pm

Postitus Postitas kaupz »

kui aga alla vahetades "lähevad raskelt sisse" ainult 2. ja 3. käik?
siis ikka sünkrod?

üles vahetades sünkrod tunda ei anna?
a1
Off Roader Wannabe
Postitusi: 37
Liitunud: P Veebr 15, 2009 8:26 pm
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas a1 »

kaupz kirjutas:kui aga alla vahetades "lähevad raskelt sisse" ainult 2. ja 3. käik?
siis ikka sünkrod?
üles vahetades sünkrod tunda ei anna?
allavahetusel kasutatakse enamasti mootoriga pidurdamist ja seetõttu ka võllide sünkroniseerumine (pöörlemiskiiruste erinevus suurem) raskem.
kasuta vahegaasi, kui see ära tüütab, tuleb kasti kallale minna.

ülesvahetus õnnestub täpse ajastuse korral ka ilma sidurita (sest mootori pöörded vahetuse ajal langevad) :wink:
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”