Olen juba mõnda ega täheldanud, et Eesti elektroonilistel autoturgudel on 1994-1996 lühikisete (soft-top) Vitarate hinnad meeletu kiirusega langemas. Teab keegi öelda, miks need ca 10 a. vanad autod on lanegnud 30- 50 KEEK hinna klassi?
Mis on nende autode nõrkadeks kohtadeks või tüüpvigadeks?
Vitara odavad hinnad?
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vitara odavad hinnad?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui need raiped nii odavad on, miks ei kipu nad selliste kodanike kätte, kes mudaseid metsateid mõõdavad?
Oleks ju hea odav TR1 massin?
Oleks ju hea odav TR1 massin?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ok, tugevaid pooltelgi osatakse ka Eestis teha ning originaaldifrid annab ehk mõne lukuga difrite vastu vahetada.Offy-roady kirjutas:Kui vitaraga metsa minna siis pead varuma endale hulga diffreid ja pooltelgi, sest nii palju kui mina olen seda vitara asja uurinud siis igal pool räägitakse ainult nende vahetamisest ja tugevdamisest! Seega ma arvan, et hea on, et keegi seda metsas ei kasuta!
Või on põhiprobleem siiski esisilla tugevuses?
Mitte, et ma ostama hakkaks, kuid sportlik huvi, miks sedavõrd soodsat masinat keegi metrsa viia ei julge?
Samas USA-s ju selle analooge ksutatkse:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=724
Viimati muutis Landy, N Mär 17, 2005 1:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Odav ta ju võib olla,aga et sellega mudas ronida,tuleb teda tiba ringi ehitada ja see enam nii odav polegi.Originaal mõõtudega vitaraga ei pääse ju eriti sügavale metsa(ramp ju madal nagu sõiduauto).Esidiffri korpus ja kinnitused on igatahes tugevamad kui näiteks nival(tunduvalt paremini kannatab rapsimist).