problem esituledega, lähituled ei lülitu sisse. kaugtuled lülituvad. auto samurai 413 '89
senini olen kontrollinud :
-tulede kombinaatoris, mis roolilati ümber, on vool sees (ja kaugtuled lülituvad normaalselt)
-kombinaator peaks ok olema (klemmid 8 ja 18 ning 7 ja 18 kombinaatori juhtmete pistikutel näitavad nulltakistust, kui kombinaator vastavalt päevasõidu ja kaugtulede peale lükata)
-juhtmed ise peaks ok olema (pole leidnud külmi ühendusi)
-kaitsmed korras
-paremal pool kindalaeka all olev releeplokk peaks ok olema (releeplokk, mis gabariidid sisse lükkab, kui süüdet anda, kuri kahtlus, mis tugineb juhtmete värvikoodidel, ütleb, et releeplokk peaks seda ka lähituledega tegema)
tunnen et samurai on dzigitist üle ja ideed otsas ehk keegi jagab uusi ideid ?
samurai on toodud rootsist ja tema elektriga on kõvasti vaeva nähtud. ostmisel oli kogu tagavalgustus nagu jõulupuu, mootorisse on istutatud defa eelsoojendi ja istmetele soojustus. juhtmete järgi on autol olnud lisavoolutarbijaid rohkem kui üks, peale eelnimetatute (arendustöö tulemusena on samuraist lahkunud ca 5m mitte kuhugi viivat juhet).
ehk sis mõistus otsas .. üks huvitav nüanss veel : kombinaatorist lähitulede lülitamisel lülitusid originaalis kaugtuled (funktsioon on hetkel standby ühe klemmi liigutamise abil kombinaatoris).
esituled
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
esituled
110 gs
isereguleeruv protsess. vajusin jääga rööbastes tagastangega vastu kändu. mille tulemusena tagastange koos eelmise omaniku samkompunnitud tagatulede lahendusega .. nihkus. piisavalt et puruneda ja ilmselt ka lühisesse minna. positiivsed aspektid : esituled hakkasid põlema (lähi ja kaug), saab uue popi stange teha. negatiivsed aspektid : kahju et see varem ei juhtunud.
huvitaval kombel ei suutnud ma sj413 elektriskeemi pealt tuvastastada, et valesti ühendatud tagatuli oleks põhjustanud esitule põlemises häireid.
huvitaval kombel ei suutnud ma sj413 elektriskeemi pealt tuvastastada, et valesti ühendatud tagatuli oleks põhjustanud esitule põlemises häireid.
110 gs