2. leht 3-st

Postitatud: E Mär 23, 2009 8:28 pm
Postitas jr
Just nii ta on nagu Landy kirjeldas, ehk probleeme pole.

Postitatud: E Mär 23, 2009 8:49 pm
Postitas hans
siis on hästi.muidugi võib alati, mõni kehvas tujus korravalvur nöökima hakata.

Postitatud: E Mär 23, 2009 11:11 pm
Postitas jr
Vaielda pole midagi. Loeme 25 sammu välja ja vaatame, kas on näha või ei 8)

Postitatud: E Mär 23, 2009 11:58 pm
Postitas Veiko
On.
Veiko

Postitatud: N Apr 30, 2009 8:07 am
Postitas rommi
Ei hakanud jimny tõstest eraldi teemat tegema ja siin ka üks minupoolne lahendus:

Pilt
Pilt
Pilt

Lühidalt siis tehtust ka:
1) pikemad vedrud ja amordid (Kraemer&Freund ja KYB)
2) esisilda sai keeratud ca 10°
3) esimene diagonaalvarras sai tehtud reguleeritavaks
4) tagumine diagonaalvarda kinnitus sai toodud allapoole
5) käigukasti toetustala tuli ümber teha, et kardaan mööda mahuks
6) pidurivoolikute kinnitused sai toodud allapoole
7) rehvid 265/70 (tegelik kõrgus jäi ca 31" ja natuke tuli ka keret "korrigeerida".
8) taha kõrgemad läbilöögipuksid

Kõik muudatused sai tehtud sai selliselt, et oleks võimalikult lihtne taastada tehase algseadet. Kokkuvõttes tuli sealt ca 4" tõstet.

rohkem pilte siin:
http://www.4x4matk.ee/projektid/jimny/

Postitatud: R Mai 01, 2009 7:45 am
Postitas kalle66
Räägi selle esisilla keeramisest näti pikemalt kui viitsid

Postitatud: R Mai 01, 2009 2:12 pm
Postitas rommi
kalle66 kirjutas:Räägi selle esisilla keeramisest näti pikemalt kui viitsid
iseenesest suht lihtne modifikatsioon... vaja on korralikku keevitust, relakat, 12mm puur ja materjaliks 3mm-st lehtmetalli.
Teostus käib selliselt, et kõigepealt installid uued vedrud ja amordid, siis saad umbkaudse silla asendi.
Edasi ladusin autosse 150kg liivakotte ja lisaks veel paar kotti ninaotsa. Nüüd saab juba enam-vähem täpse sõiduasendi. Radiaalvardad (diagad, lääbad) sillaküljest lahti ja siis on enda valida, kas eemaldad radiaalvarda sillakinnitused täielikult või siis osaliselt. Mina olen viimast kasutanud.
Seejärel keevitad 3mm materjalist uued kõrvad ja puurid uued augud juba õige koha peale. Siin on väga abiks nurga-akudrell. http://img.alibaba.com/photo/104798281/ ... ll_Kit.jpg
Ma jätsin veel vanad augud ka alles, et saaks tehaseseadet hõlpsasti taastada. Töö ajal tasub auto korralikult fikseerida... ma tõmbasin rattad koormarihmadega maha kinni.
Silla nurga paika keeramisel tasub jägida, et paralleelvarras ei läheks vastu radiaalvardaid ja loomulikult peab caster angle soovitavalt jääma 3-6 kraadi.
Loomulikult peab ka keevitus jääma pommikindel... vähimagi kahtluse korral soovitan uuesti lahti lõigata ja otsast peale teha. Kõige parem, kui sellist kohta keevitaks kogenud tegija.

Postitatud: R Mai 01, 2009 10:04 pm
Postitas jr
Tubli töö!

Siinkohal võiks erinevalt tõstetud Jimnydele/Suzudele Safari teha, saab proovida nii üht kui teist lahendust, et kuidas erinevaid autosid proovides asi tundub.

Postitatud: L Mai 02, 2009 1:39 pm
Postitas rommi
Jaak, kas oled samuti pisikestest mutukatest vaimustusse sattunud? :P
Safari vastu pole loomulikult midagi :)
See sinine putukas läks paraku saaremaale ja külastab mandrit teadmata tulevikus. Aga paar järgmist peaksid kohe-varsti samasuguse modi saama.

Postitatud: P Mai 24, 2009 10:52 am
Postitas enx
Eelpool mainitud Rommi tõstetud Jimny siis minu valduses. Räägiks siis lähemalt. Vedrustus sai jäigema poolsem valitud. Tuli pisut jäigem kui originaalis. Ennem olgu jäigem kui nagu vedruvanker. Kolmekesi masinas olla on paras, siis muutub vedrustus meeldivalt pehmeks ja samas ei vaju masin vastu maad kohe nagu mõne pehmema vedruga. Olen igatahes väga väga rahul. Kiitused Rommile tubli töö eest :wink:

Suzukide safari vastu pole midagi, kui ainult aeg sobiv kokku leppida.

Tervitades: Hendriko

Re: Jimni tõste

Postitatud: R Dets 12, 2014 11:47 am
Postitas rato
Eks igaüks kiidab ikka oma aga kuidas on kasutajate tagasisisde. Näiteks Trail master versus terrain tamer versus midagi veel. Hinna-kvaliteedi suhted ja vastupidavus. usun, et 5 aastaga võiks olla tekkinud juba mingi tootekogemus, avastatud lastehaigused vms. Äkki jagate teadmisi?

Re: Jimni tõste

Postitatud: R Mär 11, 2016 8:35 pm
Postitas iiripilli
Küll vana asi aga teema algatanud valge Jimny tehnilistes andmetes on märgitud: ÜMBEREHITUS: Q8181 . Kas keegi mäletab või oskab öelda, et mis asjus ümberehitust oli vaja vormistada?

Re: Jimni tõste

Postitatud: L Mär 12, 2016 11:32 am
Postitas iiripilli
Küsin selle pärast, et kui omal vintsi ette panen ja 5cm tõstet kas siis vaja ümberehitust

Re: Jimni tõste

Postitatud: L Mär 12, 2016 4:11 pm
Postitas iiripilli
Tõstet käsitletakse kui ümberehitust...ilmselt sellepärast siis on registris ka vastav märge lastud panna.
pange siis omale kõrvataha...paistab, et keegi ei teadnud :D

Re: Jimni tõste

Postitatud: L Mär 12, 2016 8:04 pm
Postitas rato
Kui sa paned pikemad vedrud ja amordid ning kruvid poltidega tüki rauda stange taha, siis pole see ümberehitus. Midagi ju lahti el lõigata ega mootorit ei vahetata, sillad jäävad samad jne. Mõttetu energiakulu see vormistamise pärast vormistamine. :wink: