Jimni tõste

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jr » E Mär 23, 2009 8:28 pm

Just nii ta on nagu Landy kirjeldas, ehk probleeme pole.
+372 5028488
2008 VW Touareg R50
Kasutaja avatar
hans
Fitting 44"
Postitusi: 471
Liitunud: E Mär 17, 2008 8:39 pm
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas hans » E Mär 23, 2009 8:49 pm

siis on hästi.muidugi võib alati, mõni kehvas tujus korravalvur nöökima hakata.
Vajad uut esiklaasi või soovid autole haakekonksu? http://autoklaas24.ee
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jr » E Mär 23, 2009 11:11 pm

Vaielda pole midagi. Loeme 25 sammu välja ja vaatame, kas on näha või ei 8)
+372 5028488
2008 VW Touareg R50
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1176
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...
Kontakt:

PostitusPostitas Veiko » E Mär 23, 2009 11:58 pm

On.
Veiko
Low Gear™
meie teame õiget käiku 4x4 sõidukile
+372 5232468• veikoPiltlowgear.eu

Life is short drive hard.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

PostitusPostitas rommi » N Apr 30, 2009 8:07 am

Ei hakanud jimny tõstest eraldi teemat tegema ja siin ka üks minupoolne lahendus:

Pilt
Pilt
Pilt

Lühidalt siis tehtust ka:
1) pikemad vedrud ja amordid (Kraemer&Freund ja KYB)
2) esisilda sai keeratud ca 10°
3) esimene diagonaalvarras sai tehtud reguleeritavaks
4) tagumine diagonaalvarda kinnitus sai toodud allapoole
5) käigukasti toetustala tuli ümber teha, et kardaan mööda mahuks
6) pidurivoolikute kinnitused sai toodud allapoole
7) rehvid 265/70 (tegelik kõrgus jäi ca 31" ja natuke tuli ka keret "korrigeerida".
8) taha kõrgemad läbilöögipuksid

Kõik muudatused sai tehtud sai selliselt, et oleks võimalikult lihtne taastada tehase algseadet. Kokkuvõttes tuli sealt ca 4" tõstet.

rohkem pilte siin:
http://www.4x4matk.ee/projektid/jimny/
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
kalle66
Off Roader Wannabe
Postitusi: 23
Liitunud: P Jaan 21, 2007 9:07 pm

PostitusPostitas kalle66 » R Mai 01, 2009 7:45 am

Räägi selle esisilla keeramisest näti pikemalt kui viitsid
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

PostitusPostitas rommi » R Mai 01, 2009 2:12 pm

kalle66 kirjutas:Räägi selle esisilla keeramisest näti pikemalt kui viitsid

iseenesest suht lihtne modifikatsioon... vaja on korralikku keevitust, relakat, 12mm puur ja materjaliks 3mm-st lehtmetalli.
Teostus käib selliselt, et kõigepealt installid uued vedrud ja amordid, siis saad umbkaudse silla asendi.
Edasi ladusin autosse 150kg liivakotte ja lisaks veel paar kotti ninaotsa. Nüüd saab juba enam-vähem täpse sõiduasendi. Radiaalvardad (diagad, lääbad) sillaküljest lahti ja siis on enda valida, kas eemaldad radiaalvarda sillakinnitused täielikult või siis osaliselt. Mina olen viimast kasutanud.
Seejärel keevitad 3mm materjalist uued kõrvad ja puurid uued augud juba õige koha peale. Siin on väga abiks nurga-akudrell. http://img.alibaba.com/photo/104798281/ ... ll_Kit.jpg
Ma jätsin veel vanad augud ka alles, et saaks tehaseseadet hõlpsasti taastada. Töö ajal tasub auto korralikult fikseerida... ma tõmbasin rattad koormarihmadega maha kinni.
Silla nurga paika keeramisel tasub jägida, et paralleelvarras ei läheks vastu radiaalvardaid ja loomulikult peab caster angle soovitavalt jääma 3-6 kraadi.
Loomulikult peab ka keevitus jääma pommikindel... vähimagi kahtluse korral soovitan uuesti lahti lõigata ja otsast peale teha. Kõige parem, kui sellist kohta keevitaks kogenud tegija.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu
Kontakt:

PostitusPostitas jr » R Mai 01, 2009 10:04 pm

Tubli töö!

Siinkohal võiks erinevalt tõstetud Jimnydele/Suzudele Safari teha, saab proovida nii üht kui teist lahendust, et kuidas erinevaid autosid proovides asi tundub.
+372 5028488
2008 VW Touareg R50
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

PostitusPostitas rommi » L Mai 02, 2009 1:39 pm

Jaak, kas oled samuti pisikestest mutukatest vaimustusse sattunud? :P
Safari vastu pole loomulikult midagi :)
See sinine putukas läks paraku saaremaale ja külastab mandrit teadmata tulevikus. Aga paar järgmist peaksid kohe-varsti samasuguse modi saama.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1092
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas enx » P Mai 24, 2009 10:52 am

Eelpool mainitud Rommi tõstetud Jimny siis minu valduses. Räägiks siis lähemalt. Vedrustus sai jäigema poolsem valitud. Tuli pisut jäigem kui originaalis. Ennem olgu jäigem kui nagu vedruvanker. Kolmekesi masinas olla on paras, siis muutub vedrustus meeldivalt pehmeks ja samas ei vaju masin vastu maad kohe nagu mõne pehmema vedruga. Olen igatahes väga väga rahul. Kiitused Rommile tubli töö eest :wink:

Suzukide safari vastu pole midagi, kui ainult aeg sobiv kokku leppida.

Tervitades: Hendriko
Kasutaja avatar
rato
Rock Crawler
Postitusi: 789
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Re: Jimni tõste

PostitusPostitas rato » R Dets 12, 2014 11:47 am

Eks igaüks kiidab ikka oma aga kuidas on kasutajate tagasisisde. Näiteks Trail master versus terrain tamer versus midagi veel. Hinna-kvaliteedi suhted ja vastupidavus. usun, et 5 aastaga võiks olla tekkinud juba mingi tootekogemus, avastatud lastehaigused vms. Äkki jagate teadmisi?
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td
iiripilli
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: L Veebr 20, 2016 3:01 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: Jimni tõste

PostitusPostitas iiripilli » R Mär 11, 2016 8:35 pm

Küll vana asi aga teema algatanud valge Jimny tehnilistes andmetes on märgitud: ÜMBEREHITUS: Q8181 . Kas keegi mäletab või oskab öelda, et mis asjus ümberehitust oli vaja vormistada?
iiripilli
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: L Veebr 20, 2016 3:01 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: Jimni tõste

PostitusPostitas iiripilli » L Mär 12, 2016 11:32 am

Küsin selle pärast, et kui omal vintsi ette panen ja 5cm tõstet kas siis vaja ümberehitust
iiripilli
Fitting 38"
Postitusi: 200
Liitunud: L Veebr 20, 2016 3:01 pm
Asukoht: Järvamaa

Re: Jimni tõste

PostitusPostitas iiripilli » L Mär 12, 2016 4:11 pm

Tõstet käsitletakse kui ümberehitust...ilmselt sellepärast siis on registris ka vastav märge lastud panna.
pange siis omale kõrvataha...paistab, et keegi ei teadnud :D
Kasutaja avatar
rato
Rock Crawler
Postitusi: 789
Liitunud: P Sept 21, 2003 3:32 am
Asukoht: Emajõe Suursoo
Kontakt:

Re: Jimni tõste

PostitusPostitas rato » L Mär 12, 2016 8:04 pm

Kui sa paned pikemad vedrud ja amordid ning kruvid poltidega tüki rauda stange taha, siis pole see ümberehitus. Midagi ju lahti el lõigata ega mootorit ei vahetata, sillad jäävad samad jne. Mõttetu energiakulu see vormistamise pärast vormistamine. :wink:
Metsas käiakse ikka seljakotiga. Jimny.
Ex kallimad: LC LJ73 ja G300td

Mine “Suzuki / Geo”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline