Jimny modimine
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Kui nõnna hullult väikese Jimny konnaga äestada äkki tasuks kohe pooled jupid maha ärida kuni nad veel terved ja tõsine masin konstrueerida, leidsin huvitava jupiallika:
http://www.offroad-armory.com/suzukisuspension.html
lisaks muidugi ka
http://www.dgtuning.com/
aga seal kola palju kallim.
Ise esimese aasta ehk võtan rahulikult, siis vaatan kas tõstan ja kui äkiliselt.
http://www.offroad-armory.com/suzukisuspension.html
lisaks muidugi ka
http://www.dgtuning.com/
aga seal kola palju kallim.
Ise esimese aasta ehk võtan rahulikult, siis vaatan kas tõstan ja kui äkiliselt.
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD
Võtsin aluseks kõige kirvema Jimny tõstekomplekti £1145 ehk siis maakeeli koos tellimisega ca 23K, pluss allapaneku tööraha kui oma garaazhi käepärast pole, (oletame, et 2K eest teeb keegi ära)
- 4" tõstevedrud
- Rough Contry amordid
- 4 tugevat radiaalvarrast, õige sillanurga jaoks
- pikemad pidurivoolikud.
- esimene ja tagumine reguleeritav panhard varras.
kokku ca 25000.- ma ütleks et, väga hea diil ja arvestades üldist tõstesarjade hinnataset.
Liitsin enda "samkombunn 4" tõstesarja kulud kokku ja sain tulemuseks:
- 4x uus vedru 2500.- (mersu)
- 4x uus pikem amort 3000.- (hilux)
- silla nurga keeramine (rällakas + keevitus, ca 4h tööd) materjal 0.-
- pidurivooliku kinnituste allapoole toomine 0.-
- paralleelvarraste reguleeritavaks tegemine (keevitus, relakas, keermestaja, jupp keermelatti ja 2xmutter) noh, jämedalt 500.-
kõik kokku 6000.-
Postituse mõte oli see, et kui viitsida ja tahta ise veidi asjaga tegeleda, siis sellise tõstesarja pealt hoiad kokku juba korraliku keevitusaparaadi raha. Juhitavuse ja sillakäigu koha pealt seal nüüd mingit erilist vahet küll ei ole.
- 4" tõstevedrud
- Rough Contry amordid
- 4 tugevat radiaalvarrast, õige sillanurga jaoks
- pikemad pidurivoolikud.
- esimene ja tagumine reguleeritav panhard varras.
kokku ca 25000.- ma ütleks et, väga hea diil ja arvestades üldist tõstesarjade hinnataset.
Liitsin enda "samkombunn 4" tõstesarja kulud kokku ja sain tulemuseks:
- 4x uus vedru 2500.- (mersu)
- 4x uus pikem amort 3000.- (hilux)
- silla nurga keeramine (rällakas + keevitus, ca 4h tööd) materjal 0.-
- pidurivooliku kinnituste allapoole toomine 0.-
- paralleelvarraste reguleeritavaks tegemine (keevitus, relakas, keermestaja, jupp keermelatti ja 2xmutter) noh, jämedalt 500.-
kõik kokku 6000.-
Postituse mõte oli see, et kui viitsida ja tahta ise veidi asjaga tegeleda, siis sellise tõstesarja pealt hoiad kokku juba korraliku keevitusaparaadi raha. Juhitavuse ja sillakäigu koha pealt seal nüüd mingit erilist vahet küll ei ole.
Aga oskad öelda mitu töötundi sinna läks? Ega maa-ilma asjad on väga suhtelised, kui see keevitamine ja möllamine hobina vaat et sama suurt rahuldust ei paku kui sõitmine, siis tasub alati natuke arvutada kas ma mitte tööl sama ajaga rohkem raha ei teeniks, ku ise tehes kokku hoiaks.
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD
no kui rahulikult võtta, siis ma pakun, et:
- vedrud-amordid ca päev.
- panhard varraste reguleeritvaks tegemine teine päev.
- sillanurgad kolmas päev
Seega ca 20-25 töist tunnikest kulub ikka ära... ning eks kindlasti on tasuvamaid ameteid. Selles suhtes nõus, et eks see nokitsemisrõõm maksab ka midagi
- vedrud-amordid ca päev.
- panhard varraste reguleeritvaks tegemine teine päev.
- sillanurgad kolmas päev
Seega ca 20-25 töist tunnikest kulub ikka ära... ning eks kindlasti on tasuvamaid ameteid. Selles suhtes nõus, et eks see nokitsemisrõõm maksab ka midagi
ei veel... garaazhi ehitamine täies hoos ja enne vaja üks cabrio valmis saada. Siis järgmisena jimny kallalevigur4x4 kirjutas:Kas Rommi on enda Jimnyle juba tõste teinud mis sai lubatud Mustjõel?
Suzuki juppide maailm ja igasugu muud kola:
samurai:
http://www.hillbilly-engineering.de/html/samurai.html
jimny:
http://www.hillbilly-engineering.de/html/jimny1.html
Hinnatase polegi nii ulme ja euroopa liit ka veel!
www.geocities.com/trialjimny/
Olen olnud itaalastega ühenduses,kaup 2-3 päevaga fedex-ga Eestis,aeglase ülekande hind jimny kasti näiteks ca. 700 eur,uus ülekanne high range 1,63:1,low 2,65:1, originaal Hi: 1.32, Low: 2.145. Võrdluseks kõige aeglasem samurai (sj410) peaks olema hi: 1,58, low: 2,51,need siis vahekastide ülekanded.
Olen olnud itaalastega ühenduses,kaup 2-3 päevaga fedex-ga Eestis,aeglase ülekande hind jimny kasti näiteks ca. 700 eur,uus ülekanne high range 1,63:1,low 2,65:1, originaal Hi: 1.32, Low: 2.145. Võrdluseks kõige aeglasem samurai (sj410) peaks olema hi: 1,58, low: 2,51,need siis vahekastide ülekanded.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Võid neilt küsida, ega neil Itaalia Offroad Föderattisooni ( Federazione Italiana Fuoristrada ) liikmetele mingit alet pole. Meil seal väike sõbralik käpp sees.d22 kirjutas:www.geocities.com/trialjimny/
Olen olnud itaalastega ühenduses,kaup 2-3 päevaga fedex-ga Eestis,aeglase ülekande hind jimny kasti näiteks ca. 700 eur,uus ülekanne high range 1,63:1,low 2,65:1, originaal Hi: 1.32, Low: 2.145. Võrdluseks kõige aeglasem samurai (sj410) peaks olema hi: 1,58, low: 2,51,need siis vahekastide ülekanded.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- JANNO L200
- Mudder
- Postitusi: 96
- Liitunud: T Mär 13, 2007 1:18 pm
- Asukoht: Tallinn
Jimny aeglusti aeglasemaks
http://www.geocities.com/trialjimny/jimny.html
Firma toodab Jimny aeglustisse tehase originaalist aeglasemat ülekannet. Loodan, et link on kellegile kasulik. Ise tundsin väga puudust aeglasemast aeglusti ülekandest kui veel Kollase Aiatraktoriga sai ringi sõidetud.
Firma toodab Jimny aeglustisse tehase originaalist aeglasemat ülekannet. Loodan, et link on kellegile kasulik. Ise tundsin väga puudust aeglasemast aeglusti ülekandest kui veel Kollase Aiatraktoriga sai ringi sõidetud.
Nissan Patrol Y60
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=14794
siin teemas on ka see link olemas
siin teemas on ka see link olemas
- JANNO L200
- Mudder
- Postitusi: 96
- Liitunud: T Mär 13, 2007 1:18 pm
- Asukoht: Tallinn
http://www.jimny.se/technical.html
paistab sama olema
paistab sama olema
- JANNO L200
- Mudder
- Postitusi: 96
- Liitunud: T Mär 13, 2007 1:18 pm
- Asukoht: Tallinn
http://www.globalsuzuki.com/automobile/ ... index.html
See sait kirjeldab automaadi ja manualkastiga Jimny'de vahekastide ülekandearve erinevalt. Kui see on tõde, siis on võimalik ju automaadiga Jimny vahekasti paigaldamisest manuaaliga Jimny'le loota ülekandearvude paranemist metsasõidu tarbeks.
Tõe väljaselgitamiseks oleks hea kui mõni automaatkastiga Jimny omanik võtaks vaevaks väljaselgitada oma vahekasti ülekandearv. Saidil oleva tabeli järgi siis manuaalkastiga autol on see ca 2:1 ja automaadiga autol 2,6:1.
See sait kirjeldab automaadi ja manualkastiga Jimny'de vahekastide ülekandearve erinevalt. Kui see on tõde, siis on võimalik ju automaadiga Jimny vahekasti paigaldamisest manuaaliga Jimny'le loota ülekandearvude paranemist metsasõidu tarbeks.
Tõe väljaselgitamiseks oleks hea kui mõni automaatkastiga Jimny omanik võtaks vaevaks väljaselgitada oma vahekasti ülekandearv. Saidil oleva tabeli järgi siis manuaalkastiga autol on see ca 2:1 ja automaadiga autol 2,6:1.
Nissan Patrol Y60