Vitara hubid ei tööta

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

mortem
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: E Okt 22, 2007 5:39 pm
Asukoht: Tartu

Vitara hubid ei tööta

Postitus Postitas mortem »

Mure järgmine, avastasin et ühelt poolt viskab lukk üle sõites, sai mõlemalt poolt lahti võetud, puhastatud ja määritud.Nüüd sõites avastasin et ei toimi üldse nelivedu, lukud ei tööta st. ei lukustu ei mingit klõpsatust nagu enne.
Kas on võimalik neid valesti tagasi panna mingil moel, endale tundus et mitte, ainult ühte moodi sobisid.
Masinaks 1996 vitara automaatlukkudega.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1956
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Vitara hubid ei tööta

Postitus Postitas Maasturid »

mortem kirjutas:Mure järgmine, avastasin et ühelt poolt viskab lukk üle sõites, sai mõlemalt poolt lahti võetud, puhastatud ja määritud.Nüüd sõites avastasin et ei toimi üldse nelivedu, lukud ei tööta st. ei lukustu ei mingit klõpsatust nagu enne.
Kas on võimalik neid valesti tagasi panna mingil moel, endale tundus et mitte, ainult ühte moodi sobisid.
Masinaks 1996 vitara automaatlukkudega.
Kui neid autom. hube ikkagi tööle ei saa siis on meil pakkuda manuaal hubid
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
MikkM
Fitting 38"
Postitusi: 344
Liitunud: R Nov 14, 2008 7:35 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Vitara hubid ei tööta

Postitus Postitas MikkM »

mortem kirjutas:Mure järgmine, avastasin et ühelt poolt viskab lukk üle sõites, sai mõlemalt poolt lahti võetud, puhastatud ja määritud.Nüüd sõites avastasin et ei toimi üldse nelivedu, lukud ei tööta st. ei lukustu ei mingit klõpsatust nagu enne.
Kas on võimalik neid valesti tagasi panna mingil moel, endale tundus et mitte, ainult ühte moodi sobisid.
Masinaks 1996 vitara automaatlukkudega.
Endal oli peaaegu sama asi, viskas üle,
Kuna palka tänapäeval enam suurt maksta ei taheta,
Siis sai valitud odavaim tee, HUB-ide keevitamine lukustatud asendisse.
Tegi kasutaja "svatski" .
Toimib ilusti, ei krõgise ega ragise, täna sai metsas ka käidud, peab vastu.
Originaal automaat HUB maksab väga palju (ennem ostaks uue auto :lol: ).
Manuaal uued HUB-id miskine 3500 kanti olid vist.
Ebays nägin ka originaal automaat HUB-e kasutatud, odava hinnaga miskine 25$ vist, väidetavalt ideaalses korras.


Mikk
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Automaat hubidest saab häid töökindlaid manual hube :wink:
tartuoffroad.ee
5581340
F1ERO
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Dets 31, 2008 12:59 am
Asukoht: Tuhala

Postitus Postitas F1ERO »

Ei hakanud uut teemat looma, kuna minu mure tundub sarnane. Järsku osab keegi nõuga abiks olla. Tegemist 2003 lõpuotsa Vitaraga ja mõnipäev tagasi selgus, et esirattad ei taha miskipärast auto vedamisele kaasa aidata. Armatuuril 4WD kiri põleb ilusti ja kangi liigutamisel ka nagu vahet ei ole võrreldes senisega ning mingeid kuuldavaid hääle erisusi ka kuskilt nagu ei kosta. Kustkohast oleks mõistlik veaotsimisega pihta hakata? (Jätame japauto mängust välja) :roll: . Aeglusti töötab (ilma esivetota ikkagi).
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Ilmselt samast kohast hubidest ja vaakumlülitusest.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
mardo
Mudder
Postitusi: 76
Liitunud: E Dets 24, 2007 9:34 pm

Postitus Postitas mardo »

lugu järgmine, mis endal juhtus :D
võtsin hub-ib lahti ja puhastasin roostest, määrisin tiba aerosool õliga, peale seda mõtlesin et töötab ilusti :bg
läksin metsa sõitma: siis selgus :oops: vitara tagasilla veoga
kui käigu sisse panid siis paremalt poolt naksus mõtlesin et hub ei haaku ja ong kõik. kui koju jõudsin parem hub lahti uuesti puhtaks ja kokku. Ei mäleta mis asi auto alla kukkus :see oli päeva parim nali kuna auto alla minnes avastasin välimise poolassiotsa kaitse kumm katki :evil: siis käed külge ja väänama selgus, et viga ei olnud hub-ides vaid poolassi ots katki :bang:
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

2003 vitaral ei ole originaalis hube.Esisilla reduktoris on membraan,mida juhib suruõhul töötav pump,mis asub esistange taga kuskil jahutusradika läheduses.Kui kuskil torudes või voolikutes on ummistus,siis hakkabki tuli põlema(4WD) ja nelivedu ei lülitu.Päästa voolikuotsad lahti reduktori ja selle pisikese pumba juurest ja kontrolli,kas õhk käib voolikust läbi või on umbes.
F1ERO
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Dets 31, 2008 12:59 am
Asukoht: Tuhala

Postitus Postitas F1ERO »

Suur tänu kõigile ja ka head uut aastat, üritan lähipäevil tegeleda sellega (loodetavasti enne kui kuskil lootusetult kinni istun :lol: ). Kui miskit selgub annan teada. Iga tore mõte, mida veel vaadata võiks on teretulnud. On kellelgi aimu kustkohast 4WD tuli oma signaali saab? s.t. viga on ilmselt peale seda tuleandurit.
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

4WD tule signaal tuleb sellest väiksest elektri pumbast.Kui pump survet üles ei saa,siis hakkab 4WD tuli vilkuma.Järelikult pump nagu töötaks,kui mõni meistrimees ei ole miskit ise aretanud. :roll:
F1ERO
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Dets 31, 2008 12:59 am
Asukoht: Tuhala

Postitus Postitas F1ERO »

Täna siis tiir auto all tehtud, tulu ei miskit :( , kompressor töötab, torud umbes ei ole. On kellegil aimu kui palju peaks see kompressor rõhku tekitama ning kuidas kontrollida sillas oleva membraani õhupidavust? Või on sillas võimalus võlli (mida membraan liigutab) pikisuunaline kinnikiilumine? Mingeid anomaalseid helisid pole kuulda olnud ja peale japauto "meistrite" pole auto kallal keegi käinud (olen auto esimene omanik ja teadaolevalt pole nad esisilda rohkem kui õlivahetuse ajal torkinud ja õlitase on normis). Veel ideid? On kuskilt võimalik saada GV esisilla jooniseid? Või kellegi seletusi/pilte, mis selles konkreetses sillas sees on? Kui on lahkeid info jagajaid, siis võib ka mulle otse posti panna f1ero@hot.ee. Aitähh kõigile vastajaile
F1ERO
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Dets 31, 2008 12:59 am
Asukoht: Tuhala

Postitus Postitas F1ERO »

Mõistus otsas :cry: . Kas 4WD tuli on seotud ainult kompressoriga või on ka mingi seos vahekastiga? Kui viga on vahekastis, peaks seda ju sõidu ajal ka aru saama???
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Tee lihtne katse: tõsta 1 esiratas üles, pane kang 4WD asendisse ja proovi ratast ringi ajada.

Kui ratas käib ringi,siis vaata kas esimene kardaan pöörleb. Kui pöörleb,siis reduktoris olev membraan-lukk toimib ja viga vahekasti poolne(võibolla on keegi vahekastist veninud keti eemaldanud).

Kui ratas käib ringi ja kardaan ei pöörle,siis ikkagi reduktoris membraan-lukk ei toimi.

Edu katsetamisel.
F1ERO
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Dets 31, 2008 12:59 am
Asukoht: Tuhala

Postitus Postitas F1ERO »

Tänud! Õhtul proovin, ketti keegi eemaldanud ei ole, sest ise ma seda teinud ei ole ja vaevalt, et keegi sellega salaja on hakkama saanud :roll: Vedu kadus ära paar nädalat tagasi alles. Enne seda kõik toimis.
F1ERO
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: K Dets 31, 2008 12:59 am
Asukoht: Tuhala

Postitus Postitas F1ERO »

Tundub, et viga vahekastis :( , on kellelgi ideid mida ja kuidas seal kontrollida, et viga täpsustada enne kasti laialilammutamist. Mis asja lagunemine võib seal tõenäoline olla ilma, et mingit ebanormaalset heli sellega kaasneks? Kett? Võlli murdumine? Viimati kui 4vedu kindlasti töötas sai metsast käruga puid välja veetud, kuigi midagi ekstreemset seal ei olnud, lihtsalt pehme pinnas.
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”