Vitara hubid ei tööta
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Vitara hubid ei tööta
Mure järgmine, avastasin et ühelt poolt viskab lukk üle sõites, sai mõlemalt poolt lahti võetud, puhastatud ja määritud.Nüüd sõites avastasin et ei toimi üldse nelivedu, lukud ei tööta st. ei lukustu ei mingit klõpsatust nagu enne.
Kas on võimalik neid valesti tagasi panna mingil moel, endale tundus et mitte, ainult ühte moodi sobisid.
Masinaks 1996 vitara automaatlukkudega.
Kas on võimalik neid valesti tagasi panna mingil moel, endale tundus et mitte, ainult ühte moodi sobisid.
Masinaks 1996 vitara automaatlukkudega.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1956
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Re: Vitara hubid ei tööta
Kui neid autom. hube ikkagi tööle ei saa siis on meil pakkuda manuaal hubidmortem kirjutas:Mure järgmine, avastasin et ühelt poolt viskab lukk üle sõites, sai mõlemalt poolt lahti võetud, puhastatud ja määritud.Nüüd sõites avastasin et ei toimi üldse nelivedu, lukud ei tööta st. ei lukustu ei mingit klõpsatust nagu enne.
Kas on võimalik neid valesti tagasi panna mingil moel, endale tundus et mitte, ainult ühte moodi sobisid.
Masinaks 1996 vitara automaatlukkudega.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Re: Vitara hubid ei tööta
Endal oli peaaegu sama asi, viskas üle,mortem kirjutas:Mure järgmine, avastasin et ühelt poolt viskab lukk üle sõites, sai mõlemalt poolt lahti võetud, puhastatud ja määritud.Nüüd sõites avastasin et ei toimi üldse nelivedu, lukud ei tööta st. ei lukustu ei mingit klõpsatust nagu enne.
Kas on võimalik neid valesti tagasi panna mingil moel, endale tundus et mitte, ainult ühte moodi sobisid.
Masinaks 1996 vitara automaatlukkudega.
Kuna palka tänapäeval enam suurt maksta ei taheta,
Siis sai valitud odavaim tee, HUB-ide keevitamine lukustatud asendisse.
Tegi kasutaja "svatski" .
Toimib ilusti, ei krõgise ega ragise, täna sai metsas ka käidud, peab vastu.
Originaal automaat HUB maksab väga palju (ennem ostaks uue auto ).
Manuaal uued HUB-id miskine 3500 kanti olid vist.
Ebays nägin ka originaal automaat HUB-e kasutatud, odava hinnaga miskine 25$ vist, väidetavalt ideaalses korras.
Mikk
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Ei hakanud uut teemat looma, kuna minu mure tundub sarnane. Järsku osab keegi nõuga abiks olla. Tegemist 2003 lõpuotsa Vitaraga ja mõnipäev tagasi selgus, et esirattad ei taha miskipärast auto vedamisele kaasa aidata. Armatuuril 4WD kiri põleb ilusti ja kangi liigutamisel ka nagu vahet ei ole võrreldes senisega ning mingeid kuuldavaid hääle erisusi ka kuskilt nagu ei kosta. Kustkohast oleks mõistlik veaotsimisega pihta hakata? (Jätame japauto mängust välja) . Aeglusti töötab (ilma esivetota ikkagi).
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Ilmselt samast kohast hubidest ja vaakumlülitusest.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
lugu järgmine, mis endal juhtus
võtsin hub-ib lahti ja puhastasin roostest, määrisin tiba aerosool õliga, peale seda mõtlesin et töötab ilusti
läksin metsa sõitma: siis selgus vitara tagasilla veoga
kui käigu sisse panid siis paremalt poolt naksus mõtlesin et hub ei haaku ja ong kõik. kui koju jõudsin parem hub lahti uuesti puhtaks ja kokku. Ei mäleta mis asi auto alla kukkus :see oli päeva parim nali kuna auto alla minnes avastasin välimise poolassiotsa kaitse kumm katki siis käed külge ja väänama selgus, et viga ei olnud hub-ides vaid poolassi ots katki
võtsin hub-ib lahti ja puhastasin roostest, määrisin tiba aerosool õliga, peale seda mõtlesin et töötab ilusti
läksin metsa sõitma: siis selgus vitara tagasilla veoga
kui käigu sisse panid siis paremalt poolt naksus mõtlesin et hub ei haaku ja ong kõik. kui koju jõudsin parem hub lahti uuesti puhtaks ja kokku. Ei mäleta mis asi auto alla kukkus :see oli päeva parim nali kuna auto alla minnes avastasin välimise poolassiotsa kaitse kumm katki siis käed külge ja väänama selgus, et viga ei olnud hub-ides vaid poolassi ots katki
2003 vitaral ei ole originaalis hube.Esisilla reduktoris on membraan,mida juhib suruõhul töötav pump,mis asub esistange taga kuskil jahutusradika läheduses.Kui kuskil torudes või voolikutes on ummistus,siis hakkabki tuli põlema(4WD) ja nelivedu ei lülitu.Päästa voolikuotsad lahti reduktori ja selle pisikese pumba juurest ja kontrolli,kas õhk käib voolikust läbi või on umbes.
Suur tänu kõigile ja ka head uut aastat, üritan lähipäevil tegeleda sellega (loodetavasti enne kui kuskil lootusetult kinni istun ). Kui miskit selgub annan teada. Iga tore mõte, mida veel vaadata võiks on teretulnud. On kellelgi aimu kustkohast 4WD tuli oma signaali saab? s.t. viga on ilmselt peale seda tuleandurit.
Täna siis tiir auto all tehtud, tulu ei miskit , kompressor töötab, torud umbes ei ole. On kellegil aimu kui palju peaks see kompressor rõhku tekitama ning kuidas kontrollida sillas oleva membraani õhupidavust? Või on sillas võimalus võlli (mida membraan liigutab) pikisuunaline kinnikiilumine? Mingeid anomaalseid helisid pole kuulda olnud ja peale japauto "meistrite" pole auto kallal keegi käinud (olen auto esimene omanik ja teadaolevalt pole nad esisilda rohkem kui õlivahetuse ajal torkinud ja õlitase on normis). Veel ideid? On kuskilt võimalik saada GV esisilla jooniseid? Või kellegi seletusi/pilte, mis selles konkreetses sillas sees on? Kui on lahkeid info jagajaid, siis võib ka mulle otse posti panna f1ero@hot.ee. Aitähh kõigile vastajaile
Tee lihtne katse: tõsta 1 esiratas üles, pane kang 4WD asendisse ja proovi ratast ringi ajada.
Kui ratas käib ringi,siis vaata kas esimene kardaan pöörleb. Kui pöörleb,siis reduktoris olev membraan-lukk toimib ja viga vahekasti poolne(võibolla on keegi vahekastist veninud keti eemaldanud).
Kui ratas käib ringi ja kardaan ei pöörle,siis ikkagi reduktoris membraan-lukk ei toimi.
Edu katsetamisel.
Kui ratas käib ringi,siis vaata kas esimene kardaan pöörleb. Kui pöörleb,siis reduktoris olev membraan-lukk toimib ja viga vahekasti poolne(võibolla on keegi vahekastist veninud keti eemaldanud).
Kui ratas käib ringi ja kardaan ei pöörle,siis ikkagi reduktoris membraan-lukk ei toimi.
Edu katsetamisel.
Tundub, et viga vahekastis , on kellelgi ideid mida ja kuidas seal kontrollida, et viga täpsustada enne kasti laialilammutamist. Mis asja lagunemine võib seal tõenäoline olla ilma, et mingit ebanormaalset heli sellega kaasneks? Kett? Võlli murdumine? Viimati kui 4vedu kindlasti töötas sai metsast käruga puid välja veetud, kuigi midagi ekstreemset seal ei olnud, lihtsalt pehme pinnas.