Lockright vs limited slipp

Moderaatorid: Stupiduser, Moderators

Vasta
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Lockright vs limited slipp

Postitus Postitas jlx »

Plaanis tellida Vitarale vähe toekam differ esialgu tagasilda, aga ei ole otsustanud kumba neist.Hinnaklass suht sama,aga vastupidavus ja töötamine maastikul(eriti lumisel),ühesõnaga kõik + ja- teretulnud.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

LockRight ikka etem maastikule. Tegemist ju ikkagi 100% lukustuva difrilukuga. Usu mind lukk on tugev, mul Broncol läks ennem poolass puruks kui LockRight.
+372 5028488
jlx
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 145
Liitunud: K Dets 29, 2004 6:49 pm

Postitus Postitas jlx »

Asi selles,et masin 75% linna ja maantee peal ja kas see asfaldi peal toimib nagu tavaline?Natuke roheline sellel alal veel.
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Kuda Sul selle lukustuva Broncoga linna vahel sõita oli?? Parklas ja nii edasi? Kas poolass läks linnas, irw???
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kusjuures ei olnud häda midagi. 33" kummiga poolassid jäid terveks ja funni oli küllaga. Foori alt keerates oli ikka fun natuke rohkem vajutada ja kohe taguots slaidis või siis vaikselt vilistas. Tähelepanu oli garanteeritud! 8)

Kui mul oleks varudiffer olemas, siis keevitaks kohe ühe kinni.
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Ummm, huvitav kuidas Jimny sellesse suhtuks...

Veel huvitavam muidugi, kuidas naine sellesse suhtuks kui foori tagant pöörates slaidib :lol: Talvel libedaga läheb vist väga piruetitamiseks???

Palju see LockRight läbi libisema annab??? Või ongi siis kui vedu taga sama mis keevitatud???
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Stupiduser kirjutas:Ummm, huvitav kuidas Jimny sellesse suhtuks...

Veel huvitavam muidugi, kuidas naine sellesse suhtuks kui foori tagant pöörates slaidib :lol: Talvel libedaga läheb vist väga piruetitamiseks???

Palju see LockRight läbi libisema annab??? Või ongi siis kui vedu taga sama mis keevitatud???
Mees kirjutas ju et 100% difrit lukustav. Jah, see on sama mis kinni keevitatud. Vahe peaks ainult selles olema, et osad lukud lasevad rattal pool kuni poolteist vaba tiiru teha, enne kui hambasse laksavad.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

LockRight laksab kohe kinni kui gaasi annad. Samuti Detroit locker.

Nood vabad siis kui kardaani poolt vedu maas.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

jr kirjutas:LockRight laksab kohe kinni kui gaasi annad. Samuti Detroit locker.
Nood vabad siis kui kardaani poolt vedu maas.
Oot-oot, kas ikka nii? Või läheb kinni alles siis kui üks ratas (tunduvalt) kiiremini pöörlema hakkab kui teine?
Aga kui on nii nagu kirjeldasid, siis daily-draiverile oleks veidi julm seda tagasilda installida - kurvis kuival asfaldil võib "huvitav" tunne tekkida :twisted:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

LockRight annab näiteks kohapeal ringiratast sõites hästi kerge veoga "üle taguma". Läbi libiseb LockRight ainult siis, kui ratta poolt tulev jõud ületab kardaani poolt tuleva jõu...mida aga full throttlet andes naljalt ei juhtu. Küll aga on üsna tüüpiline LockRight purunemine, kui sõidetakse karmil maastikul nii öelda poolgaasiga. Ikka juhtub siis, et LockRight annab üle libisema, mis kahjuks kulutab omavahel haakuvaid hambaid.

Detroit locker on natuke teise tööpõhimõttega. Seal keeratakse nii kardaanist tuleneva jõuga lukk kinni, kui ka rataste omavahelise kiiruse erinevusest lukk kinni. Midagi üle ei viska, puruks ei lähe naljalt ja kannatab vabalt V8 tohutut jõudu 1000nm ja enam vändalt.
+372 5028488
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

irv
Vasta

Mine “Suzuki / Geo”