küsimus õhuvõtu kohta
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
küsimus õhuvõtu kohta
Kuna plaan panna Samuraile suurem kumm, siis natuke vaja 1,3 l mootori võimsust suurendada-lihtsaim ja vist ka odavam võimalus seda teha on parema õhufiltri paigaldus. Kapoti alla vaadates läks õhuvõtt kaheks nagu ikka karburaatoriga mootorite puhul, üks talvine ja üks suvine. Kas keegi oskab öelda, kuidas toimub selle valik, mingit mehaanilist klappi-suunajat küll ei leidnud Kui panna koonusfilter suvise õhuvõtu otsa, kas siis talvel asjast kasu pole? Pikk ja keeruline küsimus, aga äkki keegi oskab öelda, oma mõistus peale ei hakanud . Või on ka mingeid muid võimalusi-oluliselt jälle võimsust tõsta ka ei saa, siis ei pea vist sillad vastu.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
plaatfilter
Ega ma väga palju juurde tahagi, muidu võib hakata sildu lõhkuma, aga mõni kW kuluks ära küll. Pole veel täpselt mõelnud millist filtrit panna, aga 5 kuni 10 hj peaks filtriga juurde küll saama minu teada. Millist filtrit täpselt kasutada, seda pole veel teada, eks k&n müüjad soovitavad.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
aga mis siis teha
ok, aga mida ise soovitad? ise olen nagu koonusfiltreid rohkem tähele pannud, kas neil suurim kate siis või
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mina soovitan, et vaata mis odavam, irw!
Minu teada peaks kirjade järgi juurde andma ca 5% võimsust, mis Suzuki puhul tähendab siis alla 4 hobuse lisavõimsust. Ja ma olen jumala kindel, et need 4 lisahobust Su masinat küll märgatavalt paremini edasi ei liiguta.
Samas ega ta kehvemaks kah tee ja see rohkem enesetunde küsimus (vau, küll ma olen ikka kõva mootorituunijamees, exole ).
Rataste paremaks ringiajamiseks soovitan seega panna aeglasemad ülekanded ja performance-filter ei tee kah halba (eriti kui see originaalist odavam on nagu Jimny puhul). K&N-il veel see hea omadus, et kui sitaseks läheb ei pea uut ostma vaid pesed veega ära ja lased uue õli peale (maksis vist alla 200.- eegu pudel).
PS kui SUURED rattad Sa kavatsed siis sinna alla mahutada??? Jimnyl küll 29 tolliste rataste ümberajamiseks powerist häirivalt puudu ei tule (rohkem võiks muidugi alati olla).
Minu teada peaks kirjade järgi juurde andma ca 5% võimsust, mis Suzuki puhul tähendab siis alla 4 hobuse lisavõimsust. Ja ma olen jumala kindel, et need 4 lisahobust Su masinat küll märgatavalt paremini edasi ei liiguta.
Samas ega ta kehvemaks kah tee ja see rohkem enesetunde küsimus (vau, küll ma olen ikka kõva mootorituunijamees, exole ).
Rataste paremaks ringiajamiseks soovitan seega panna aeglasemad ülekanded ja performance-filter ei tee kah halba (eriti kui see originaalist odavam on nagu Jimny puhul). K&N-il veel see hea omadus, et kui sitaseks läheb ei pea uut ostma vaid pesed veega ära ja lased uue õli peale (maksis vist alla 200.- eegu pudel).
PS kui SUURED rattad Sa kavatsed siis sinna alla mahutada??? Jimnyl küll 29 tolliste rataste ümberajamiseks powerist häirivalt puudu ei tule (rohkem võiks muidugi alati olla).
kui suured rattad
plaan nats keret tõsta ja 32" alla panna, rohkemat vist ei kannata, mõni küll on arvanud, et äkki veab 33" ka välja. eile tegin saku tankodroomil proovisõitu ning originaalkummiga sai nende hobujõududega ilusti hakkama, aga kui suurem kumm alla virutada, siis nats powerit juurde vaja. mootori forsseerimine kallis, selleks proovin esialgu lihtsamaid vahendeid. Õlide vahetus ka niikuinii vaja ära teha, peab seda varianti ka kaaluma. Toppartsi lehel oli kirjas, et 5 kuni 15 hj-i annab k&n juurde, aga see võib ka nats optimistlik olla, aga eks ta natuke ikka aitab. Eks esimene maasturi ehitamine ongi rohkem katsetamine, kui mitu ehitatud, siis juba teadmised olemas.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Re: aga mis siis teha
Koonusfiltreid oled ilmselt sellepärast rohkem tähele pannud, et plaatfilter originaalkopsiku sees peidus...marguss kirjutas:ok, aga mida ise soovitad? ise olen nagu koonusfiltreid rohkem tähele pannud, kas neil suurim kate siis või
Samas võiksid siis juba snorkli kah panna ja koonusfiltri edevalt katusele lörisema.
Kui Sul ümmargune filter siis võid ju kopsiku suveks nahhui visata ja mingi suvalise kaane peale aretada. Peaks kah õhk kiiremini ja paremini (vähesemate keeristega) kohale jõudma
Btw, täissünt õli peavad sildades vaid rikkad ja rumalad (kes targaks saavad tavaliselt siis kui nad avastavad, et nad polegi nii rikkad, et iga paari nädala tagant silda uut sündilaari sisse ajada)
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Vahepeal olen meelt muutnud ja jõudnud arvamusele, et õige eesti mees ehitab ise performance filtri!
Meie peatselt patendeeritav filter koosneb ca 15-20 cm jupist 75 mm "hallist" s..atorust, 10 isepuuruvast plekikruvist, 5 kihist ventvatist ja millalgi ammu wooferiehitusest ülejäänud "tuuningvõrgust" (trepivõrgust).
Võrgu ülesanne siis (lisaks sellele, et ta vähemalt 0.75 HP juurde annab puhtalt oma auraga) takistada vati karbussi lendamist.
Filtreerib väga hästi (eile lammutasin nati laiali snorklit ühendades, välimine vatikiht kenasti tolmune ja sisemine puhas), lisanduvatest HP-dest ei tea midagi (dünol jäi käimata enne, irw).
Põhiefektid esmapilgul järgmised:
1. Originaalkopsiku eemaldamise läbi tekkis kapoti alla sitaks ruumi ("originaalasukohta" võib vajadusel veoka aku tõsta)
2. Katuselt kostub pedaali tallates vägagi "sportlik" lörin (irw)
3. Teoreetiliselt võime poolteisemeetrises vees sõita (loodetavasti ei kontrolli kunagi praktikas)
Btw, originaalkopsikut igaks juhuks väga kaugele ei visanud. Juhuks kui Petsil õigus on ja karpa talvel ära külmub...
Meie peatselt patendeeritav filter koosneb ca 15-20 cm jupist 75 mm "hallist" s..atorust, 10 isepuuruvast plekikruvist, 5 kihist ventvatist ja millalgi ammu wooferiehitusest ülejäänud "tuuningvõrgust" (trepivõrgust).
Võrgu ülesanne siis (lisaks sellele, et ta vähemalt 0.75 HP juurde annab puhtalt oma auraga) takistada vati karbussi lendamist.
Filtreerib väga hästi (eile lammutasin nati laiali snorklit ühendades, välimine vatikiht kenasti tolmune ja sisemine puhas), lisanduvatest HP-dest ei tea midagi (dünol jäi käimata enne, irw).
Põhiefektid esmapilgul järgmised:
1. Originaalkopsiku eemaldamise läbi tekkis kapoti alla sitaks ruumi ("originaalasukohta" võib vajadusel veoka aku tõsta)
2. Katuselt kostub pedaali tallates vägagi "sportlik" lörin (irw)
3. Teoreetiliselt võime poolteisemeetrises vees sõita (loodetavasti ei kontrolli kunagi praktikas)
Btw, originaalkopsikut igaks juhuks väga kaugele ei visanud. Juhuks kui Petsil õigus on ja karpa talvel ära külmub...
Huvitav lähenemine. Anna siis teada, kuidas niiske ja vihmase ilmaga see vatt seal vastu peab ja kas vettib ära ja hakkab hingamist takistama?Stupiduser kirjutas:Vahepeal olen meelt muutnud ja jõudnud arvamusele, et õige eesti mees ehitab ise performance filtri!
Meie peatselt patendeeritav filter koosneb ca 15-20 cm jupist 75 mm "hallist" s..atorust, 10 isepuuruvast plekikruvist, 5 kihist ventvatist ja millalgi ammu wooferiehitusest ülejäänud "tuuningvõrgust" (trepivõrgust).
Võrgu ülesanne siis (lisaks sellele, et ta vähemalt 0.75 HP juurde annab puhtalt oma auraga) takistada vati karbussi lendamist.
Filtreerib väga hästi (eile lammutasin nati laiali snorklit ühendades, välimine vatikiht kenasti tolmune ja sisemine puhas), lisanduvatest HP-dest ei tea midagi (dünol jäi käimata enne, irw).
Põhiefektid esmapilgul järgmised:
1. Originaalkopsiku eemaldamise läbi tekkis kapoti alla sitaks ruumi ("originaalasukohta" võib vajadusel veoka aku tõsta)
2. Katuselt kostub pedaali tallates vägagi "sportlik" lörin (irw)
3. Teoreetiliselt võime poolteisemeetrises vees sõita (loodetavasti ei kontrolli kunagi praktikas)
Btw, originaalkopsikut igaks juhuks väga kaugele ei visanud. Juhuks kui Petsil õigus on ja karpa talvel ära külmub...
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Omal oli snorkel esimesel sõidul ilma filtrita ja natuke muda sattus karbussi, aga praegu peaaegu ok peale läbipuhumist, pöörded natuke kõiguvad ning peaks kunagi lahti võtma ja ära puhastama. Nüüd torus vahtkummi tükk pealt silikoonõliga kaetus ja peaks siis hakkama õhufiltrit asendama. Kui see ei õigusta, siis peab millegi muu peale mõtlema hakkama.