Laager sai ostetud suvalisest varuosa poest, SKF nimelise firma toodang. Maksis miski 700 ringis. Simmerling oli ka kaasas ja määre.
Rummluku polte oli natuke keeruline lahti saada, olid maru kõvasti kinni keeratud ja kandid kippusid üle keerama. Need poldid said ka uued pandud. Esinduses maksavad ca 80 krooni tükk, kuid ma ostsin üsna suvalisest ehituspoest. Sai pandud sisekuuskant peaga, mitte enam tähikud nagu varem olid. Igaks juhuks sai valitud 12.9 tugevusnäitajaga poldid, kuid küllap peaks ka tavalised vastu. Viimane on minu subjektiivne arvamus. Need poldid maksid ca 6 krooni tükist.
Laagrit kinni hoidev mutter sai torniga lahti koputatud - ei olnud probleeme.
Laagri saale, mis jäi teljele, seda sai natuke rellakaga lõigatud ja siis haamriga puru löödud, niimoodi ta maha tuligi. Rummu viis mu sugulane autoremonditöökotta, kus vana laager välja võeti ja uus sisse pressiti, seega ma ei tea kui keeruline see oli. Samas see töö ei maksnud suurt midagi.
Sai siis kokku pandud ja siiamaani sõidab hästi.
Määre pane ikka laagri peale. Keegi siin mainis, et rummuluku vaakum pidi käima läbi laagri? Mulle jäi mulje, et vist siiski ikka ei käi? Võin ka eksida. Ise määrdega just ei koonerdanud, kuid rummulukustus töötab küll perfektselt.
Jimny esirattalaager ja selle vahetus?
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators