Lockright vs limited slipp
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Lockright vs limited slipp
Plaanis tellida Vitarale vähe toekam differ esialgu tagasilda, aga ei ole otsustanud kumba neist.Hinnaklass suht sama,aga vastupidavus ja töötamine maastikul(eriti lumisel),ühesõnaga kõik + ja- teretulnud.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kusjuures ei olnud häda midagi. 33" kummiga poolassid jäid terveks ja funni oli küllaga. Foori alt keerates oli ikka fun natuke rohkem vajutada ja kohe taguots slaidis või siis vaikselt vilistas. Tähelepanu oli garanteeritud!
Kui mul oleks varudiffer olemas, siis keevitaks kohe ühe kinni.
Kui mul oleks varudiffer olemas, siis keevitaks kohe ühe kinni.
+372 5028488
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Mees kirjutas ju et 100% difrit lukustav. Jah, see on sama mis kinni keevitatud. Vahe peaks ainult selles olema, et osad lukud lasevad rattal pool kuni poolteist vaba tiiru teha, enne kui hambasse laksavad.Stupiduser kirjutas:Ummm, huvitav kuidas Jimny sellesse suhtuks...
Veel huvitavam muidugi, kuidas naine sellesse suhtuks kui foori tagant pöörates slaidib Talvel libedaga läheb vist väga piruetitamiseks???
Palju see LockRight läbi libisema annab??? Või ongi siis kui vedu taga sama mis keevitatud???
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Oot-oot, kas ikka nii? Või läheb kinni alles siis kui üks ratas (tunduvalt) kiiremini pöörlema hakkab kui teine?jr kirjutas:LockRight laksab kohe kinni kui gaasi annad. Samuti Detroit locker.
Nood vabad siis kui kardaani poolt vedu maas.
Aga kui on nii nagu kirjeldasid, siis daily-draiverile oleks veidi julm seda tagasilda installida - kurvis kuival asfaldil võib "huvitav" tunne tekkida
LockRight annab näiteks kohapeal ringiratast sõites hästi kerge veoga "üle taguma". Läbi libiseb LockRight ainult siis, kui ratta poolt tulev jõud ületab kardaani poolt tuleva jõu...mida aga full throttlet andes naljalt ei juhtu. Küll aga on üsna tüüpiline LockRight purunemine, kui sõidetakse karmil maastikul nii öelda poolgaasiga. Ikka juhtub siis, et LockRight annab üle libisema, mis kahjuks kulutab omavahel haakuvaid hambaid.
Detroit locker on natuke teise tööpõhimõttega. Seal keeratakse nii kardaanist tuleneva jõuga lukk kinni, kui ka rataste omavahelise kiiruse erinevusest lukk kinni. Midagi üle ei viska, puruks ei lähe naljalt ja kannatab vabalt V8 tohutut jõudu 1000nm ja enam vändalt.
Detroit locker on natuke teise tööpõhimõttega. Seal keeratakse nii kardaanist tuleneva jõuga lukk kinni, kui ka rataste omavahelise kiiruse erinevusest lukk kinni. Midagi üle ei viska, puruks ei lähe naljalt ja kannatab vabalt V8 tohutut jõudu 1000nm ja enam vändalt.
+372 5028488