Tere!
Palun valgustage mind natuke auto hooldusega seonduvalt, ei ole veel auto all ringi väga vaadanud aga plaanis on hooldust teha. Et mul kõik vajalik eelnevalt olemas oleks siis küsin:
Mis õlid sildadesse, vahekasti, käigukasti ja mida soovitate mootorisse, mineraali või poolsünti.
Kust saan filtrid ja muu vajaliku
Kas vajan tavotipritsi.
Kas on olemas esisilla joonist.
Õli normid.
Kui vaja amorti vahetada, siis äkki on mõtekam kohe pikem panna kui plaanin suvel väikest tõstet teha. Mis auto omad ilusti lähevad (nt: toyota HI-LUX 2,4b 92-96a) nii on lihtne otsida ja ei eksiks.
Oleks hiiglama hea kui saaks sellise hooldusnimekirja.
Tänud ette!
Jimny hooldus
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Jimny hooldus
Viimati muutis ubin, N Mär 26, 2009 1:33 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Mõned vastused:
1)Määrdeained ja vedelikud ning kulutarvikud ja varuosad saab autovaruosade poest
2)Tagumised amordid on sama kinnitusega, kui Nival ja Moskvichil.
Mosse omad on Jimnu originaalidega võrreldes pikema käiguga ja kui teed ca 1" säästutõste võid taha panna Mossele sobivad gaasiamordid. Näiteks Kybi omad mis vaid mõnisada krooni maksvad.
1)Määrdeained ja vedelikud ning kulutarvikud ja varuosad saab autovaruosade poest
2)Tagumised amordid on sama kinnitusega, kui Nival ja Moskvichil.
Mosse omad on Jimnu originaalidega võrreldes pikema käiguga ja kui teed ca 1" säästutõste võid taha panna Mossele sobivad gaasiamordid. Näiteks Kybi omad mis vaid mõnisada krooni maksvad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Mis õlid sildadesse, vahekasti, käigukasti ja mida soovitate mootorisse, mineraali või poolsünti.
Siladessse ja mujale75W-90 või 75W-140 kokku 4.4L
Täissünt 5W-40 mootorisse 3.7L
Kust saan filtrid ja muu vajaliku
Filtrid saad Autoeksperdist või Taketist
Kas vajan tavotipritsi.
Vajad küll kardaanide määrimiseks
Kas on olemas esisilla joonist.
Milleks seda vaja?
Väga asjalik on hoolduse raamat mis autoga kaasas on.Seal on igal hooldusel tehtavad tööd ilusti kirjas.
Ära tee mingit Mosse amortidega versiooni.Kui teed siis tee korralik.Lisa infi leiad siit: http://www.jrmotors.ee/index.php?page=suzuki-jimny
Edu
Veiko
Siladessse ja mujale75W-90 või 75W-140 kokku 4.4L
Täissünt 5W-40 mootorisse 3.7L
Kust saan filtrid ja muu vajaliku
Filtrid saad Autoeksperdist või Taketist
Kas vajan tavotipritsi.
Vajad küll kardaanide määrimiseks
Kas on olemas esisilla joonist.
Milleks seda vaja?
Väga asjalik on hoolduse raamat mis autoga kaasas on.Seal on igal hooldusel tehtavad tööd ilusti kirjas.
Ära tee mingit Mosse amortidega versiooni.Kui teed siis tee korralik.Lisa infi leiad siit: http://www.jrmotors.ee/index.php?page=suzuki-jimny
Edu
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Olen kitsikuses Jimny vahekasti õli valikuga:
Manual ütleb GL-4 nii käigukasti kui vahekasti.
Käigukastiga on arusaadav, sünkrod ja värk, aga miks sinna vahekasti "käigukasti" GL-4'ja on vaja? Sildadesse ütleb manual GL-5.
Hirmsalt tahaks selle panna igale poole va käigukast:
Red Line Heavy ShockProof
http://www.redlineoil.com/products_gear ... tegoryID=6
See õli ei sobi käigukasti kuna sisaldab tahkeid osakesi mis "vedrutavad" lööke kuid võivad ummistada väiksed õlituskanaleid jne. Talupoja loogika ütleb et miskisse ketiga vahekasti mida metsas haige eesli kombel rapsitakse ideaalne.
Manual ütleb GL-4 nii käigukasti kui vahekasti.
Käigukastiga on arusaadav, sünkrod ja värk, aga miks sinna vahekasti "käigukasti" GL-4'ja on vaja? Sildadesse ütleb manual GL-5.
Hirmsalt tahaks selle panna igale poole va käigukast:
Red Line Heavy ShockProof
http://www.redlineoil.com/products_gear ... tegoryID=6
See õli ei sobi käigukasti kuna sisaldab tahkeid osakesi mis "vedrutavad" lööke kuid võivad ummistada väiksed õlituskanaleid jne. Talupoja loogika ütleb et miskisse ketiga vahekasti mida metsas haige eesli kombel rapsitakse ideaalne.
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD