K:ventika temp.andur 31512
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
K:ventika temp.andur 31512
Üritan paigaldada elektrilist jahutus ventikat.Aga pole veel välja raalinud kuhu temp andur paigaldada ja mis temp. vahemikus andur võiks olla.Kas aretada lõdvikuvahele mingi torujupp ja sinna külge? Kindlasti on kellegil juba leiutatud.Mootor originaal GAZ24.
vent
kas poleks lihtsam kui vent kogu aeg ringi uhab... küll termostaat ise sätib, et mootoril külm ei hakkaks. 3153-l on seal tiiviku juures mingi viskosiduri laadne kopsik.
Re: vent
Veekogu ületades/läbides pole see "uhamine" just kõigeparemt6nu kirjutas:kas poleks lihtsam kui vent kogu aeg ringi uhab... küll termostaat ise sätib, et mootoril külm ei hakkaks.
uuemad veepumbad on jahh stutsiga mille külge saad siis viskoga vendi panna.t6nu kirjutas:3153-l on seal tiiviku juures mingi viskosiduri laadne kopsik.
omal aretus veel poolik
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
sry for OT
kuid kui juba vend ja termolüliti teema ja omal asi ka päevakorral siis uut ei teinud
oskab keegi öelda, et missugune el.vent suuruselt koos raamiga villisele kõige paremini istub ja palju labasid olema peaks/ võiks ?
ei viici lammaris auto autolt uuesti läbi kammima hakata
Pregu mingi pisem 4 labaga vent eest puhumas, aga see ei jaksa korralikult jahutada. Nüüd siis plaanis radikas ette poole tuua ja ikkagi imev vent paigaldada.
Best
Tony
kuid kui juba vend ja termolüliti teema ja omal asi ka päevakorral siis uut ei teinud
oskab keegi öelda, et missugune el.vent suuruselt koos raamiga villisele kõige paremini istub ja palju labasid olema peaks/ võiks ?
ei viici lammaris auto autolt uuesti läbi kammima hakata
Pregu mingi pisem 4 labaga vent eest puhumas, aga see ei jaksa korralikult jahutada. Nüüd siis plaanis radikas ette poole tuua ja ikkagi imev vent paigaldada.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
[quote="Tony"]sry for OT
kuid kui juba vend ja termolüliti teema ja omal asi ka päevakorral siis uut ei teinud
oskab keegi öelda, et missugune el.vent suuruselt koos raamiga villisele kõige paremini istub ja palju labasid olema peaks/ võiks ?
ei viici lammaris auto autolt uuesti läbi kammima hakata
Pregu mingi pisem 4 labaga vent eest puhumas, aga see ei jaksa korralikult jahutada. Nüüd siis plaanis radikas ette poole tuua ja ikkagi imev vent paigaldada.
Endale püüan paigaldada mazda 3 venti.On vist 6-8 labaga ja puhub nii,rt kõrvad kuklataga.Aga ei oska veel öelda kas piisab.Radikat ei pea vist ette poole tooma aga väga napilt kipub mahtuma küll(kui üldse).Termo lüliti vist peaks paigaldama radika alumise lõdviku vahele tundub nagu loogiline,et jahutatud vedelik liigub sealt kaudu pumpa edasi.
kuid kui juba vend ja termolüliti teema ja omal asi ka päevakorral siis uut ei teinud
oskab keegi öelda, et missugune el.vent suuruselt koos raamiga villisele kõige paremini istub ja palju labasid olema peaks/ võiks ?
ei viici lammaris auto autolt uuesti läbi kammima hakata
Pregu mingi pisem 4 labaga vent eest puhumas, aga see ei jaksa korralikult jahutada. Nüüd siis plaanis radikas ette poole tuua ja ikkagi imev vent paigaldada.
Endale püüan paigaldada mazda 3 venti.On vist 6-8 labaga ja puhub nii,rt kõrvad kuklataga.Aga ei oska veel öelda kas piisab.Radikat ei pea vist ette poole tooma aga väga napilt kipub mahtuma küll(kui üldse).Termo lüliti vist peaks paigaldama radika alumise lõdviku vahele tundub nagu loogiline,et jahutatud vedelik liigub sealt kaudu pumpa edasi.
Meil on võistlus masinal Audilt pärit el. vent. Jaksab jahutada ja vett ka ei karda. Veest läbi sõites on lüliti off asendis. Radikas on uaz-i oma ja radikal temp. andur küljes, see lülitab kabiinas olevat punast alarm tuld. Ventilaatori relee juhtimiseks peaks siiski paigaldama täiendava temp. anduri.
Aare
Aare
et siis UAZ originaal radikaga + scorbi vendid ???mardikas kirjutas:Originaal radikaga peks sinna sobima jahutuseks näiteks scorpa omad (olid vist kahe ventikaga).
kui endine "scorpa pede" siis el vendid olid ainult dohc mootoritel ja minu mäletamist mööda on see radikas küll palju pikem kui uaz origin.
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Siinkohal raputan endale tuhka pähe ja üttlen endale, et "ära mölise kui pole otseselt mõõtnud".Tony kirjutas:kui endine "scorpa pede" siis el vendid olid ainult dohc mootoritel ja minu mäletamist mööda on see radikas küll palju pikem kui uaz origin. Tony
Scorbi radikas isub sinna VÄGA HÄSTI, nii pikkuselt kui kõrguselt ja laiuselt.
oluline mida vaadata on see, et see PEAB olema automaat kastiga scorbi radikas, siis on ka radika sisend/väljund augud "õigel pool" ja radikas ka paksem.
Samuti mahuvad peale origin radika minema viskamist ära ka doch mootoriga scorpio ventikad (compatible igasuguse scorbi radikaga), ruumi jääb ülegi. Kui asi viisakalt valimis, siis viskan pidimatrjali ka.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
nii siis asi näeb välja selline:
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3031
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3032
ja kaugused ihmaratastest:
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3034
Sama töö käigus lasin ka teha uued rihmarattad, mis siis 2 rihmaga oleks.
Mängimist ja aretamist seal on. Eriti paisupaagi "õige" asukoha leidmine, sest veepump on origin mootoril jube kõrgel.
kasutatud materjal:
automaatkastiga scorpio radikas - millel ka kasti jahutus, sellel sisendid/väljundid "õigel" pool
Doch mootoriga scorpio/sierra vendid- ostes tasub KINDLASTI proovida nende korrasolekut, ka ventide raam kipub tavaliselt jube uss olema.
VW passati/caddy paisupaak - caddil saad ka koos raamiga maha krudida, passatitel valsitud otse vedrukännu külge kinni.
+ siis kõiksugustelt masinatelt lõdvikuid (scorpio, escort, vectra, omega, MB, mingi vana vw LT buss) mis õigete nurkadega/suurustega ja väljavõtetega oleks.
Best
Tony
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3031
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3032
ja kaugused ihmaratastest:
http://www.galileo.ee/gallery/album130/IMG_3034
Sama töö käigus lasin ka teha uued rihmarattad, mis siis 2 rihmaga oleks.
Mängimist ja aretamist seal on. Eriti paisupaagi "õige" asukoha leidmine, sest veepump on origin mootoril jube kõrgel.
kasutatud materjal:
automaatkastiga scorpio radikas - millel ka kasti jahutus, sellel sisendid/väljundid "õigel" pool
Doch mootoriga scorpio/sierra vendid- ostes tasub KINDLASTI proovida nende korrasolekut, ka ventide raam kipub tavaliselt jube uss olema.
VW passati/caddy paisupaak - caddil saad ka koos raamiga maha krudida, passatitel valsitud otse vedrukännu külge kinni.
+ siis kõiksugustelt masinatelt lõdvikuid (scorpio, escort, vectra, omega, MB, mingi vana vw LT buss) mis õigete nurkadega/suurustega ja väljavõtetega oleks.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3