tõsine häda uazi vahekastiga

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
uku

tõsine häda uazi vahekastiga

Postitus Postitas uku »

Tere!

Auto 1990 aastast, mudel 3151, reduktoritega nn. sõjaväesillad.

Probleem on järgnev:

Purunes parempoolne esimene poolass.
Sai uue vastu vahetatud ja uued laagrid pandud. Sild oli seest üsna kuiv, õlinivoo sai normi viidud.

Pärast poolassi vahetust hakkas vahekast esisilda välja viskama. Enne seda undamine suurenes ja siis kerge pauguga välja.
Hea küll, vahekast maha ja selgus, et paar hammasratast - tagasilla veovõlli oma (452-1802056) ja aeglusti oma (452-1802040) olid armetult kulunud ning lisaks mitu kuullaagrit kulunud ja ühel isegi separaatorid oma teed läinud.
Sai pandud uued hammasrattad, laagrid ja üks värske lülitushark.
Kast kokku ja sõitma. Midagi kõvasti all undab. Kuna Uaz on alles hiljutine ost, ei oska müranivood väga hinnata.
Esisild sees, mõtlesin, et las siis pisut undab. Kui kiirus kasvas üle 60km/h, lendas vahekasti käigukang (drive ja aeglustus) välja. Esisild püsis sees.
Võtsin siis esisilla välja. Kiirendan 60km/h ja jälle kolks veokang välja. Nüüd küll endal ja mu meistril-mehaanikul kah nõu otsas. Vahekast sai kenasti kokku pandud, kulund juppe rohkem ei paistnud.
Noh, üks sümtpom veel, et vahekasti kangid naljalt ei liigu. Peab autot u. 4 korda edasi-tagasi laskma, et kangid liikuma saaks.

Palun igasugust nõu. Oskab keegi kasvõi nende mürade kohalt öelda? Tuleks heameelega mõnd Uaz'i kuulama. Oskab keegi mõnd kogenud transmissioonimeistrit soovitada?

Tänud ette,
Uku

uku@orbital.ee
05016926
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Suht lolli küsimuse küsiks:
Kas ülekanded esimeses ja tagumises difris on ikka samad? :roll: Kui neid üldse militaarsildadel erinevaid on.

Miks seda küsin. Kunagi oli tuttaval maasturiga suht sama pull. Ja selgus, et esimese difris oli taldrikul 1 hammas rohkem vms. Sõitis küll, aga loopis nelivedu välja ja lõpuks keeras ka hammakad ja kandelaagrif peesse, enne kui tegelikule veale jälile saadi. Vahekastile rakendus meeletu koormus seetõttu, et üks kardaanidest tahtis kiiremini ringi käia.

Meie UAZ üldiselt ei unda ja on suht vaikne veermiku poole pealt. Isegi vibra on minimaalne. Tuntav ainult neliveoga kuskil 65-70km/h vahemikus.

Vahest lülitub ka meie neliveo kang raskelt, aga seda ainult siis, kui nii esimese kui tagumise silla poolt rakendub vahekastile koormus. A'la asfaldi peal U-pööret tehes. Muidu on kõik norm.
+372 5028488
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”