Urali/Zili vahekast

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

mesilane30
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
Asukoht: Mulgus

Urali/Zili vahekast

PostitusPostitas mesilane30 » K Apr 18, 2018 10:33 am

Tervist asjatundjad!

Keegi võiks mulle ära seletada või näidake koht, kust leian infot, kuidas need v-kastid toimivad?
Urali kastil pidi mingi õhuga lülitatav väljavõte olema. Mida ta seal õhuga lülitab - vintsi käima?
Kas Zili kastis on ka midagi eriskummalist?

Plaan oleks siis 66l v-kast vahetada välja mingi teise kasti vastu, et saaks keskvintsi külge aretada. Kõige parem oleks BTRi kast (see identne 66 + üks puuduolev lisaväljavõte), aga seda olen juba aastaid taga ajanud - no mida pole, seda pole.

Samas otsin ka Urali rattaid - äkki on kellelgi pakkuda???

Thx!
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2777
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Urali/Zili vahekast

PostitusPostitas ibra » K Apr 18, 2018 12:28 pm

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Urali/Zili vahekast

PostitusPostitas Ural 6x6 » K Apr 18, 2018 5:24 pm

Uralil õhuga lülitatavat vahekasti väljavõtet pole kohanud. Küll aga on Uralil õhuga lülitatav käigukasti väljavõte.
Urali-l haagib esisild edaspidi liikudes automaatselt, kui tagarattad mõne tiiru tühjalt kratsivad. Aeglusti sisselülitamine ei lukusta pidevalt esisilda ja vahekastist esisilla pidevaks sisselülitamiseks on eraldi kang. Zil-l tuleb kiire 6x6 puhul esisild sisse lülitada käsitsi (elekter>õhk) aeglusti sisselülitamisel lülitatakse esisild sisse aeglusti kangil asuva lülitiga elekter>õhk. Seega Zil 131 esisilla lülituseks vajalik elektri ja õhu olemasolu, Urali vahekastil pole ma ei õhu ega elektriga lülitusi kohanud. Autod, mille hingeeluga olen üsna põhjalikult tutvunud on URAL (375, 4320) ja ZIL 131
Eelnevas postituses jagatud link on NL päritolu autode joonistega tutvumiseks igati asjakohane :)
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Urali/Zili vahekast

PostitusPostitas Ural 6x6 » K Apr 18, 2018 11:58 pm

mesilane30 kirjutas:Plaan oleks siis 66l v-kast vahetada välja mingi teise kasti vastu, et saaks keskvintsi külge aretada. Kõige parem oleks BTRi kast (see identne 66 + üks puuduolev lisaväljavõte), aga seda olen juba aastaid taga ajanud - no mida pole, seda pole.


Kui plaanid kasutada ka edaspidi originaal mootorit ja käigukasti, siis miks Sa tahad loobuda käigukasti väljavõttest? Jooniselt vaadates peaks saama Gaz 66 käigukasti väljavõttel võlli üsna lihtsalt teistpidi pöörata.
"Kolhoosi esimees"
56651125
mesilane30
Mudder
Postitusi: 70
Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
Asukoht: Mulgus

Re: Urali/Zili vahekast

PostitusPostitas mesilane30 » N Apr 19, 2018 12:15 am

See juhtum natuke keerulisem ;)
On 66 russi mootoriga, kkast originaal GAZ, selle väljavõtte otsas aga hüdropump, mis tõstab kasti, sest tegemist kalluriga. Vintsi jaoks seega ainuke võimalus kasutada vkasti.
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Urali/Zili vahekast

PostitusPostitas Ural 6x6 » N Apr 19, 2018 12:23 am

Pane siis 66 vahekastile väljavõte külge. Nihuta veidi üht hammasratast, et see väljavõte töötaks ka aeglustiga ja ongi mure murtud. Puurmassinatel ja tuletõrjeautodel on sihukesed vahekasti väljavõtted.
"Kolhoosi esimees"
56651125

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Antu ja 5 külalist