Üks IC maiguline küsimus, aga loodan mõistvale suhtumisele....
Täiesti tahtmatult ja ilma igasuguse minu osaluseta on mul alates tänasest oma BMW asemel hunnik kägaras plekke, väga heas korras mootor selle pealt (2.0 R6 95kw), suhteliselt uus sidur ja sidurikorv ja korras käigukast.
Ilmselt ka korras aju ja nipet näpet pudinaid.
(vene nolgid, kes oma load lammaste eest on saanud ruulivad täiega).
Lisaks muudele mõtetele käis täna ka peast läbi mõte, et kui võimalik oleks selline lahenudus: leida enam - vähem Uazik, soovitavalt ilma mootori ja kastita, istutada sinna olemasolev mootor koos käimakastiga peale ning lisada kogu kremplile 69 vahekast lõpetuseks.
Küsimus pole selles kas see on võimalik, vaid kas sellest asjast ka elujõulist kooslust oleks loota või mitte?
Ei tahaks mitmesaja töötunnipärast tunnistada fakti, et tahtsin küll hästi, aga välja kukkus nagu alati.
Esimesel hetkel tulid pähe järgnevad probleemid:
95 kw ja 2.0 pole just väga palju...
kas pole ohtu, et kogu kupatus jääb maastikule liiga kiireks ja/või jõuetuks?
ARK-iga ei saa vist ka just väga lihtne olema....
ja siis veel 3 võimalust, mida ilmselt tasuks kaaluda ...
Uaziku asemel midagi muud...
Kogu mõte juba eos unustada ja midagi sobilikku leida, kus siis ehitus piirdub tõstmise ja uute rehvidega .
Tõsta mootor (komplekt) mingile pisikesele lääne putukale.
Kuna lähiajal tuleb hakata kindlustusega tingima, siis pean ära otsustama, kas loobun kopikate eest oma väga heas korras jõuallikast, millel kõik lisavidinad ka olemas on, või saan kindlustuselt mõne kopika vähem ja jätan endale jõuallika mõne tuleviku projekti tarbeks.
Uazik, E30 mootor ja muud Raitzi IC mõtted
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Uazik, E30 mootor ja muud Raitzi IC mõtted
Viimati muutis Raitz, R Sept 21, 2007 11:33 am, muudetud 1 kord kokku.
Igatahes lähevad inimesed lolliks ettearvamatult...
Nüüd on mul lisaks Suzuki hordile ka ilus punane, sinise tendiga Uazik
Natukene auto hetkeolukorrast:
Sõitis ise treilale ja treilalt kuurialla.
Mootor ei tiksu nagu kell ja pidureid polnud, kuid pärast aastatepikkust seismist pole need ka hullud vead.
Mõtteid igasuguseid, eks paistab, mis neist kunagi tehtud saab, mis mitte.
1 etapis on plaan teha sanitaar hooldus ja veermik + vedrustus.
Ehk siis remontida/hooldada pidurid, sillad. Vahetada vedrud + tõste.
Hetkel olemas 4 läikvat musta vedrupakki. Eks sügisepoole nurun ennast kellegi garaazi vaatama, mida teised vedrudega teinud on (eelkõige huvitab kas ja kui palju on paigaldatud lisalehti).
Tõste kohapealt liiguvad mõtted sinna suunas, nagu JR-il oli kunagi tehtud, aga paistab.
2 etapp peaks hõlmama keretöid, paarist kohast on roosteuss ennast läbi närinud.
3 etapp peaks olema turvakaared leiutada ja istmetevahetus jne pudipadi.
4 kui kõik see pole mind ära tüüdanud või vahepela pole suureks kasvanud, siis võtan ette mootori swapi.
Kuskile vahepeale jääb ilmselt vintsi (de) paigaldamine.
Ideaalis sünnib vabaklassi auto, kehvemal juhul panen lihtsalt lipsu ette ja lähen temaga laupäeval teatrisse.
Hetkel ehitan aga hoopis garaazi, seega lähikuudel veel midagi olulist juhtuma ei hakka, kogun hoopis infot ja näpunäiteid.
Nüüd on mul lisaks Suzuki hordile ka ilus punane, sinise tendiga Uazik
Natukene auto hetkeolukorrast:
Sõitis ise treilale ja treilalt kuurialla.
Mootor ei tiksu nagu kell ja pidureid polnud, kuid pärast aastatepikkust seismist pole need ka hullud vead.
Mõtteid igasuguseid, eks paistab, mis neist kunagi tehtud saab, mis mitte.
1 etapis on plaan teha sanitaar hooldus ja veermik + vedrustus.
Ehk siis remontida/hooldada pidurid, sillad. Vahetada vedrud + tõste.
Hetkel olemas 4 läikvat musta vedrupakki. Eks sügisepoole nurun ennast kellegi garaazi vaatama, mida teised vedrudega teinud on (eelkõige huvitab kas ja kui palju on paigaldatud lisalehti).
Tõste kohapealt liiguvad mõtted sinna suunas, nagu JR-il oli kunagi tehtud, aga paistab.
2 etapp peaks hõlmama keretöid, paarist kohast on roosteuss ennast läbi närinud.
3 etapp peaks olema turvakaared leiutada ja istmetevahetus jne pudipadi.
4 kui kõik see pole mind ära tüüdanud või vahepela pole suureks kasvanud, siis võtan ette mootori swapi.
Kuskile vahepeale jääb ilmselt vintsi (de) paigaldamine.
Ideaalis sünnib vabaklassi auto, kehvemal juhul panen lihtsalt lipsu ette ja lähen temaga laupäeval teatrisse.
Hetkel ehitan aga hoopis garaazi, seega lähikuudel veel midagi olulist juhtuma ei hakka, kogun hoopis infot ja näpunäiteid.
1 Hobujõud
Näädsa ja mina arvasin, et olen ainuke loll, kes kõigepealt ostab UAZ-i ja siis hakkab auto ümber garaazhi ehitama. Aga mõte liigub Sul õiges suunas... teoorias ei tohiks selline komplekt üldse paha olla. Eeldab loomulikult vahekastile pesa ehitamist raamile ja kardaanide pikendusi-lühendusi ja n+1 muud asja. Kusjuures mul mõte liikus diisel+automaat+G69 vahekast kompoti suunas.....aga enne on vaja garaazhiHetkel ehitan aga hoopis garaazi, seega lähikuudel veel midagi olulist juhtuma ei hakka, kogun hoopis infot ja näpunäiteid.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
See 2 liitrine BMW mootor on madalalt üsna jõuetu ja seda madalat otsa oleks su maasturil väga vaja. Tegelikult on ta tõenäoliselt kõige suurema väändega 2 liitrine üldse, aga kui Ma teeks, alla 2,8 Ma ei paneks. Arvatavasti on pärast sellist mootori swapi suurim kuluartikkel sidur.
Kerge sportliku sõiduauto mootor, ei ole maasturi robustne mootor.
Parimat soovides
Erik
Kerge sportliku sõiduauto mootor, ei ole maasturi robustne mootor.
Parimat soovides
Erik
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Uazik, E30 mootor ja muud Raitzi IC mõtted
vaata et sellel m20b20 mootoril õlivann sillatalapeale ei jää.
ega sul seal väga ruumi pole edasi tagasi nihutada seda mootorit.
mul jäi m21d24 mootor panemata sellepärast. ja väliselt need mootorid suht samade mõõtmetega.
ega sul seal väga ruumi pole edasi tagasi nihutada seda mootorit.
mul jäi m21d24 mootor panemata sellepärast. ja väliselt need mootorid suht samade mõõtmetega.
Re: Uazik, E30 mootor ja muud Raitzi IC mõtted
Vahepeal viis aastat mööda läinud, pole kuulda olnud jah et kuidas mootori paigaldus on läinud
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.