Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

unicweb
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: R Aug 08, 2003 9:19 pm

Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitus Postitas unicweb »

Probleemid algasid sellega, et jagaja jala dift oli purunenud.
Peale jala remonti masin enam ei käivitu. Süüde
sai õigeks pandud hooratta märgi ja 1. silindri järgi.
Säde on olemas kütus ka.
Milles võib viga olla?

Unicweb
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Kui asi piisavalt kulunud on, õnnestub jagaja ka 180 kraadi valesti peale panna. Ise proovisin järgi.
teine kahtlus, kui kontaktivaba süüde on, see eeldab väga täpset süütemomendi seadmist.
unicweb
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: R Aug 08, 2003 9:19 pm

Postitus Postitas unicweb »

Jagaja on täiesti uus.
Kas jagaja jalga on ka võimalik kuidagi valesti panna? (vist mitte)
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

180* ei oma t2htsust kui sa niiehknaa syyte uuesti paika paned, niiet unusta see jalg :-)

S2de on ylepea? :-)
Syytej2rjekord on 6ige ?

kui need tingimused on t2idetud ja benssu ka antakse siis k2ib. eeldades et kolvid on silindrites ja klapid liiguvad 6iges rytmis ;-)

daffid
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Kui õieti mäletan, siis jagaja jalg (see mis ühenduses õlipumba ajamiga) on kaldhammastega ja kui sealt lahti võtta, siis on võimalik valesti kokku lapata.
Aga see on silmaga näha kui 1. sil. paigas ja rootori asendit jälgid.
Martiini
Off Roader Wannabe
Postitusi: 30
Liitunud: E Aug 18, 2003 3:30 pm
Asukoht: Harjumaa, Pikaveski

Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitus Postitas Martiini »

originaal 66-ne mootori hoorattsse on pressitud sisse kuul, mis ongi see märk mille järgi 1. silindri süüte paika ajad. Juhul, kui mootorit või hooratast on vahetatud, ei pruugi seal seda kuulikest enam olla või on mingid suvalised kriipsud. Ise jamasin sellega tükk aega.
unicweb
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: R Aug 08, 2003 9:19 pm

Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitus Postitas unicweb »

Martiini kirjutas:originaal 66-ne mootori hoorattsse on pressitud sisse kuul, mis ongi see märk mille järgi 1. silindri süüte paika ajad. Juhul, kui mootorit või hooratast on vahetatud, ei pruugi seal seda kuulikest enam olla või on mingid suvalised kriipsud. Ise jamasin sellega tükk aega.
PARANDAN: ikkagi on 1 kuul hooratta peal lisaks veel numbrid. Keerates vändaga ühe tiiru (märgist märgini) on jagaja rootor 1 asendis keerates teise tiiru on rootor 180' teises asendis. mõlemal juhul on 1 silinder üleval.



Imelik on see, et mul on masinal hoorattas 2 kuuli täpselt vastamisi ja ka rootori asend 1. kuuli pealt 2. peale keerates 180* . mõlema kuuli puhul on 1 silinder ülemises asendis.
huvitav on ka se, et 1 ja 8 silindri küünlad on kuivad teised on märjad.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Veel ideid:
1. Rootori süsipulk - kas ikka annab ühendust kaanele?
2. Kontaktid - kas ikka vahe on olemas?
3. Küünlajuhtmed ikka on õieti peal? Isegi olen vahest järjekorra sassi ajanud ja olnud veendumuses, et JUST nii peabki olema ning siis on keegi tulnud ja kõik mu veendumused purustanud;)
4. Vene värk - täna lihtsalt ei tööta ja nu$$ime ajusid.
+372 5028488
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

no okei, silinder yleval kyll.. aga kas on ka survetaktiga tegu :) ? V2ljalaske takti ajal pole m6tet suuremat anda seda s2det.

daffid
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Daffil on point sees jutul. 180 kraadi võib seega asi puus küll olla...vähemalt teoorias on see võimalik. Paar korda uue jagajaga mootorit ähvardada ja asi laheneb iseenesest sama müstiliselt kui probleem alguse sai. Vene metallil kohe on sellised omad tujud;)
+372 5028488
unicweb
Rookie
Postitusi: 11
Liitunud: R Aug 08, 2003 9:19 pm

Postitus Postitas unicweb »

Mõistus otsas.
Tundub, et midagi on kapitaalselt valesti või siis jääb mul endal midagi kahe silma vahele.
Kas leidub vastajate hulgas kedagi kes viitsiks mu juurest mingi hetk läbi astuda. Asun Keila kandis. Masin on vaja ikkagi käima saada.
Tänud kõigile kes viitsisid vastata!

kontakt 53 427 163

Hannes
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

kontrollisid sa, et kas syyde on ikka survetakti pihta s2titud? lihtne kontrollida s6rmega .. hoiad n2ppu augul ees ja keegi annab v2nta.. 6hku pressib vihinal kui kolb yles liigub siis on survetakt. kui ei pressi siis on v2ljalasketakt. aitab ka veinipudeli kork, suru 6rnalt kyynlapessa ja v2nta.. survetakti ajal lendab lupsti minema.

j6udu,
daff
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Huvitav mis sellest pudelisisust sai, millelt daff korgi võttis :roll:
+372 5028488
daffid
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 196
Liitunud: R Juun 06, 2003 8:47 am

Postitus Postitas daffid »

no kuule.. oled sa enne kuulnud, et mootorit remonditakse ilma v2ikese garaazi6lle (..veinita) ? ;-)

daff
Tanel1998
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: E Juul 06, 2015 4:57 pm
Asukoht: Rapla

Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.

Postitus Postitas Tanel1998 »

Tere! Minu mootoril seisab jägaja rootor käivitades paigal. Kas on arvatavasti difti viga või suisa hambad maas?
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”