Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.
Probleemid algasid sellega, et jagaja jala dift oli purunenud.
Peale jala remonti masin enam ei käivitu. Süüde
sai õigeks pandud hooratta märgi ja 1. silindri järgi.
Säde on olemas kütus ka.
Milles võib viga olla?
Unicweb
Peale jala remonti masin enam ei käivitu. Süüde
sai õigeks pandud hooratta märgi ja 1. silindri järgi.
Säde on olemas kütus ka.
Milles võib viga olla?
Unicweb
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 30
- Liitunud: E Aug 18, 2003 3:30 pm
- Asukoht: Harjumaa, Pikaveski
Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.
originaal 66-ne mootori hoorattsse on pressitud sisse kuul, mis ongi see märk mille järgi 1. silindri süüte paika ajad. Juhul, kui mootorit või hooratast on vahetatud, ei pruugi seal seda kuulikest enam olla või on mingid suvalised kriipsud. Ise jamasin sellega tükk aega.
Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.
PARANDAN: ikkagi on 1 kuul hooratta peal lisaks veel numbrid. Keerates vändaga ühe tiiru (märgist märgini) on jagaja rootor 1 asendis keerates teise tiiru on rootor 180' teises asendis. mõlemal juhul on 1 silinder üleval.Martiini kirjutas:originaal 66-ne mootori hoorattsse on pressitud sisse kuul, mis ongi see märk mille järgi 1. silindri süüte paika ajad. Juhul, kui mootorit või hooratast on vahetatud, ei pruugi seal seda kuulikest enam olla või on mingid suvalised kriipsud. Ise jamasin sellega tükk aega.
Imelik on see, et mul on masinal hoorattas 2 kuuli täpselt vastamisi ja ka rootori asend 1. kuuli pealt 2. peale keerates 180* . mõlema kuuli puhul on 1 silinder ülemises asendis.
huvitav on ka se, et 1 ja 8 silindri küünlad on kuivad teised on märjad.
Veel ideid:
1. Rootori süsipulk - kas ikka annab ühendust kaanele?
2. Kontaktid - kas ikka vahe on olemas?
3. Küünlajuhtmed ikka on õieti peal? Isegi olen vahest järjekorra sassi ajanud ja olnud veendumuses, et JUST nii peabki olema ning siis on keegi tulnud ja kõik mu veendumused purustanud;)
4. Vene värk - täna lihtsalt ei tööta ja nu$$ime ajusid.
1. Rootori süsipulk - kas ikka annab ühendust kaanele?
2. Kontaktid - kas ikka vahe on olemas?
3. Küünlajuhtmed ikka on õieti peal? Isegi olen vahest järjekorra sassi ajanud ja olnud veendumuses, et JUST nii peabki olema ning siis on keegi tulnud ja kõik mu veendumused purustanud;)
4. Vene värk - täna lihtsalt ei tööta ja nu$$ime ajusid.
+372 5028488
Mõistus otsas.
Tundub, et midagi on kapitaalselt valesti või siis jääb mul endal midagi kahe silma vahele.
Kas leidub vastajate hulgas kedagi kes viitsiks mu juurest mingi hetk läbi astuda. Asun Keila kandis. Masin on vaja ikkagi käima saada.
Tänud kõigile kes viitsisid vastata!
kontakt 53 427 163
Hannes
Tundub, et midagi on kapitaalselt valesti või siis jääb mul endal midagi kahe silma vahele.
Kas leidub vastajate hulgas kedagi kes viitsiks mu juurest mingi hetk läbi astuda. Asun Keila kandis. Masin on vaja ikkagi käima saada.
Tänud kõigile kes viitsisid vastata!
kontakt 53 427 163
Hannes
kontrollisid sa, et kas syyde on ikka survetakti pihta s2titud? lihtne kontrollida s6rmega .. hoiad n2ppu augul ees ja keegi annab v2nta.. 6hku pressib vihinal kui kolb yles liigub siis on survetakt. kui ei pressi siis on v2ljalasketakt. aitab ka veinipudeli kork, suru 6rnalt kyynlapessa ja v2nta.. survetakti ajal lendab lupsti minema.
j6udu,
daff
j6udu,
daff
Re: Probleem gaz-66 süütesüsteemiga.
Tere! Minu mootoril seisab jägaja rootor käivitades paigal. Kas on arvatavasti difti viga või suisa hambad maas?