K:UAZ kohta
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Re: K:UAZ kohta
minul küsimus, mis võiks mahtuda siiasamma teemasse. nimelt jagajale tulev vaakum, kuhu läheb teine ots? minu omal sealt voolik üldse puudu.
Re: K:UAZ kohta
Teoreetiliselt karpa jala juures olevasse tila külge. Või on sisselakse koldes Kuskil see tila. Kui ei leia, järelikult ära murdunud, või pime ette pandud.sixa kirjutas:minul küsimus, mis võiks mahtuda siiasamma teemasse. nimelt jagajale tulev vaakum, kuhu läheb teine ots? minu omal sealt voolik üldse puudu.
Info romm.koma@gmail.com v PS.
Parandan auto istmeid, vahel ka taburete.
https://instagram.com/roms_customs?igshid=ZDdkNTZiNTM=
https://www.facebook.com/rom.koma
Parandan auto istmeid, vahel ka taburete.
https://instagram.com/roms_customs?igshid=ZDdkNTZiNTM=
https://www.facebook.com/rom.koma
Re: K:UAZ kohta
karpa jala küljes on kaks tila küll, üks ühendamata. ka ta siis töötab lihtsalt mootori vaakumi pealt ? et mida suurem vaakum, seda rohkem nurka muudab ?
Re: K:UAZ kohta
Just.sixa kirjutas:karpa jala küljes on kaks tila küll, üks ühendamata. ka ta siis töötab lihtsalt mootori vaakumi pealt ? et mida suurem vaakum, seda rohkem nurka muudab ?
Info romm.koma@gmail.com v PS.
Parandan auto istmeid, vahel ka taburete.
https://instagram.com/roms_customs?igshid=ZDdkNTZiNTM=
https://www.facebook.com/rom.koma
Parandan auto istmeid, vahel ka taburete.
https://instagram.com/roms_customs?igshid=ZDdkNTZiNTM=
https://www.facebook.com/rom.koma
Re: K:UAZ kohta
see vene värk peab ikka töötama korralikult. kui kollektoris ja karbussil mõrasid-vigu pole, tihendid terved, bensiini peale tuleb, kiirenduspump töötab; saab viga olla elektroonikas. see eespool mainitud jagaja võll on üks kaval asi. ma otsisin paikka aega viga, ei töötanud korralikult, küll sai vahetada küünlaid, juhtmeid ning reguleeritud. lõpuks jagaja vahetusega hakkas tööle. vana jagajat üle vaadates sai selgeks, et ei saagi sellega töötata.
ma olen viimase võimalusena kasutanud ka varianti: kellegi töötava mootori pealt vahetad järjest juppe: jagaja, karpa, süütepool jne. tüütu aga äärmiselt lollikindel variant.
ma olen viimase võimalusena kasutanud ka varianti: kellegi töötava mootori pealt vahetad järjest juppe: jagaja, karpa, süütepool jne. tüütu aga äärmiselt lollikindel variant.
Re: K:UAZ kohta
See on muidugi väga mugav moodus küll, kui sobiv doonor kohe kõrval lebab.knaap1 kirjutas:.
ma olen viimase võimalusena kasutanud ka varianti: kellegi töötava mootori pealt vahetad järjest juppe: jagaja, karpa, süütepool jne. tüütu aga äärmiselt lollikindel variant.
Sama praktikat pidavat üks tuntud luksusautosid esindav värkstuba pruukima.
Selle erinevusega, et vahetus käib uute juppidega ja doonoriks on omaniku rahakott. Kui kogu auto on välja vahetatud ja ikka ei käi, siis on lihtsalt omaniku viga.
Aga võibolla on see lihtsalt linnalegend?
Re:
No kui mu UAZ-k kunagi sedasi jamas, ei taht kogu aeg kenasti töötada, lahendas kah asja kondekas.jr kirjutas:Endiselt, kontrolli kondekat ja veendu et jagaja võll ei loksuks.
Nendel vene kondekatel pidi tekkima teinekord osaline leke, mida on raske kindlakski teha.
Toppisin teise kondeka juurde, topelt oli neid siis ja toimis kõik kenasti jälle ja jäigi toimima.
XC 70
Re: K:UAZ kohta
see juppide vahetamine esindustes ei ole päris legend. mul kunagi, krooni ajal vahetati esinduses juppe mingi 18000 eek eest ja tööle ei saadud. siis öeldi,et nüüd vaja järgmine jupp umbes 8000 eek vahetada, siis ma loobusin. Tartus siis need nn hambaarstid (nii neid siis kutsuti pool naljaga, ehk veel keegi mäletab) tegid mu auto 500 eek eest korda. ja jäigi tööle. maksin ka umbes 2 nädala pärast kui viga rohkem välja ei löönud.