Vool vajub ära
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Vool vajub ära
Ei osanud täpsemalt pealkirja sõnastada aga probleem mis ilmnes pimedatel sügisõhtutel sõites;
Juhul kui vaja suurema hoo pealt kõrvalteele pöörama hakata jne. siis kui vabastan gaasipedaali, lahutan siduri ja vajutan õrnalt pidurit "vajub vool ära"
s.t. esituled ja tuled armatuuris lähevad lahjaks, kollaseks või "pimedaks".
Kuna tühikäigu pöörded on timmitud väga madalaks siis on tunne, et kone kooleb üldse kätte ära
Kust viga otsima hakata ? Kas genekas või pingeregulaator või .. ?
Juhul kui vaja suurema hoo pealt kõrvalteele pöörama hakata jne. siis kui vabastan gaasipedaali, lahutan siduri ja vajutan õrnalt pidurit "vajub vool ära"
s.t. esituled ja tuled armatuuris lähevad lahjaks, kollaseks või "pimedaks".
Kuna tühikäigu pöörded on timmitud väga madalaks siis on tunne, et kone kooleb üldse kätte ära
Kust viga otsima hakata ? Kas genekas või pingeregulaator või .. ?
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: Vool vajub ära
Kuskil peab veel probleem olema. Aku pealt peaksid asjad ikka talutavalt põlema jääma. Kohapeal tühikäigul põlevad tuled normaalselt?
F-250XLT 7,3D
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1803
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Vool vajub ära
Piduritule ahelas lühis?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Vool vajub ära
Mida teeb pardapinge?monorobot kirjutas: ...
Kuna tühikäigu pöörded on timmitud väga madalaks siis on tunne, et kone kooleb üldse kätte ära
Kust viga otsima hakata ? Kas genekas või pingeregulaator või .. ?
Kas probleem jääb mootorist massi lisavoolukrokoga otse massilülitisse ühendades alles?
Usuatavasti lihtsalt ei jätku väsinud genekal jaksu´kõigile söömameestele leent pakkuda.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Vool vajub ära
LR90 kirjutas:Alusta pingeregulaatorist.
Mida ja kuidas kontrollida ?
Re: Vool vajub ära
Jah , kohapeal tühikäigul põlevad normaalselt. Aku ka korralik.eerik2 kirjutas:Kuskil peab veel probleem olema. Aku pealt peaksid asjad ikka talutavalt põlema jääma. Kohapeal tühikäigul põlevad tuled normaalselt?
Re: Vool vajub ära
Hea mõte , vaja kontrollida.isakene kirjutas:Piduritule ahelas lühis?
Re: Vool vajub ära
Sellest ei saanud üheselt aru , ehk täpsustadv6sa kirjutas:Mida teeb pardapinge?monorobot kirjutas: ...
Kuna tühikäigu pöörded on timmitud väga madalaks siis on tunne, et kone kooleb üldse kätte ära
Kust viga otsima hakata ? Kas genekas või pingeregulaator või .. ?
Kas probleem jääb mootorist massi lisavoolukrokoga otse massilülitisse ühendades alles?
Usuatavasti lihtsalt ei jätku väsinud genekal jaksu´kõigile söömameestele leent pakkuda.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Vool vajub ära
Palju on pinge aku klemmidel?
Palju on pinge mootori metalliosade ja geneka väljundklemmi vahel?
Palju need pinged tühikäigul on? Aga palju pööretel?
Usutavasti on genekas lihtsalt väsinud, aga seda näitavad mõõtmised.
Kui genekas mootoris puhub kenasti 14+V välja, aga aku peale jõuab oluliselt vähem, siis pane hea lisajuhe (näiteks abivoolu krokudega pael) mootori metallosa ja aku miinusklemmi vahele ning mõõda uuesti akupinget.
Kui tekkis erinevus, käi üle massiühendused.
Eks pingeregulaator ja harjad on alati kahtlusalused, ega alusta ikka lihtsamatest asjadest;) Multimeeter Sul ikka on?
Palju on pinge mootori metalliosade ja geneka väljundklemmi vahel?
Palju need pinged tühikäigul on? Aga palju pööretel?
Usutavasti on genekas lihtsalt väsinud, aga seda näitavad mõõtmised.
Kui genekas mootoris puhub kenasti 14+V välja, aga aku peale jõuab oluliselt vähem, siis pane hea lisajuhe (näiteks abivoolu krokudega pael) mootori metallosa ja aku miinusklemmi vahele ning mõõda uuesti akupinget.
Kui tekkis erinevus, käi üle massiühendused.
Eks pingeregulaator ja harjad on alati kahtlusalused, ega alusta ikka lihtsamatest asjadest;) Multimeeter Sul ikka on?
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Vool vajub ära
Palju on pinge aku klemmidel?
Palju on pinge mootori metalliosade ja geneka väljundklemmi vahel?
Palju need pinged tühikäigul on? Aga palju pööretel?
Võhik kes näpib ka oma massinaid tunneb huvi palju need pinged peaks just olema ?
Palju on pinge mootori metalliosade ja geneka väljundklemmi vahel?
Palju need pinged tühikäigul on? Aga palju pööretel?
Võhik kes näpib ka oma massinaid tunneb huvi palju need pinged peaks just olema ?
XC 70
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2434
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Vool vajub ära
Nagu ülal kirjas: 14+ V oleks muretu. >13,5V saab hakkama. Alla selle jääb aku nälga ja sureb lõpuks ära.puhvel kirjutas:...
Võhik kes näpib ka oma massinaid tunneb huvi palju need pinged peaks just olema ?
Teiselt poolt hakkavad 14,5 V pealt pahad asjad juhtuma: akust keeb elektrolüüt välja, nigelamad pirnid põlevad läbi, õrnemad mootorid võivad ära surra... Peenem pardaelektroonika (kui seda peaks juhuslikult uaasikus olema) võib ka pahandada ja ära surra.
Et selles kahvlis 13,5-14,2V peaks ühe elusa 12 V nimipingega auto pardapinge olema. Mõlemad numbrid on puritaanide poolt üksjagu auklikuks lastud, aga las see jääb meistrite omavaheliseks kakluseks.
24V autode kohta rääkigu selles vallas kogenumad. Aga see pole uaasiku puhul vast teemaks ka.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
- eerik2
- Fitting 44"
- Postitusi: 417
- Liitunud: T Juul 21, 2015 6:15 pm
- Asukoht: Allpool Emajõge
- Kontakt:
Re: Vool vajub ära
Pane auto käima, tester aku klemmidele nii, et rooli tagant näed. Pane näit kirja.
Kohapeal anna tuuri - näit kirja.
Tuled põlema, vent käima, ühesõnaga koormus peale - näit kirja nii tühikäigul, kui tuuridega.
Kui siiamaale tekib kuskil probleeme, siis käi üle juhtmed genekas-aku-autokere.
Siis hakka tallama pedaale (soovitatud tähelepanu pidurile). Kas muutub midagi?
Kui muutus, otsi lühist.
Kui kõik näidud korras, siis hakka üle käima vooluühendusi. Otsi ka hõõrdunud juhtmekohti. Läbiviigud keres.
Uaziku juhtmestik pole just suur, probleemse koha leidmine ei tohiks palju aega võtta.
Kohapeal anna tuuri - näit kirja.
Tuled põlema, vent käima, ühesõnaga koormus peale - näit kirja nii tühikäigul, kui tuuridega.
Kui siiamaale tekib kuskil probleeme, siis käi üle juhtmed genekas-aku-autokere.
Siis hakka tallama pedaale (soovitatud tähelepanu pidurile). Kas muutub midagi?
Kui muutus, otsi lühist.
Kui kõik näidud korras, siis hakka üle käima vooluühendusi. Otsi ka hõõrdunud juhtmekohti. Läbiviigud keres.
Uaziku juhtmestik pole just suur, probleemse koha leidmine ei tohiks palju aega võtta.
F-250XLT 7,3D
Re: Vool vajub ära
Offtopic küll, kuid 24v süsteemi laadimispinge on sisuliselt kõigil autodel olnud ca 28v. Komakohad erinevad, hetkel on 28,4v. 12v süsteem on reeglina 14 midagi normaallaadimisel.v6sa kirjutas:
24V autode kohta rääkigu selles vallas kogenumad. Aga see pole uaasiku puhul vast teemaks ka.
Re: Vool vajub ära
Tundub tuttav ; aku korgid on pidevalt niisked, tagatuled vahetasin ledide vastu välja kuna mõned hõõgniidiga pirnid põlesid korduvalt läbi,v6sa kirjutas: Teiselt poolt hakkavad 14,5 V pealt pahad asjad juhtuma: akust keeb elektrolüüt välja, nigelamad pirnid põlevad läbi, õrnemad mootorid võivad ära surra... Peenem pardaelektroonika (kui seda peaks juhuslikult uaasikus olema) võib ka pahandada ja ära surra.
soojendusventika mootori vahetasin välja, "peenemast pardaelektroonikast" lõpetas töö lisa salongiventilaator.
Mis sellise võimaliku ülelaadimise põhjus on ?
Ei ole veel jõudnud multimeetriga kõiki neid soovitatud mõõtmisi teha v.b. lähipäevil leian aega.