Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Äkki mõni uaz diislimees oskaks rääkida kuidas saite maanteametis mootorivahetuse passi. Eelkõige huvitab mootori kinnitused nii raamil kui ka mootorikäpad.
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Mootori kummipadjad peavad olema mootori orginaalid ja nendele teed kere külge kinnitused.Enne muidugi luba ümberehituseks vaja võtta .
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Oluline on mootorivalik, kw ja kubatuur ei tohtinud palju erineda, äkki olid 10-20% umbes.
Padjade kohta pole midagi kuulnud, pigem pilt kuidas teostatud on. Kui elektroodiga slakki tulistad jne huumor, võib jama olla.
Padjade kohta pole midagi kuulnud, pigem pilt kuidas teostatud on. Kui elektroodiga slakki tulistad jne huumor, võib jama olla.
Proto
53951597
53951597
- MetsaVikat
- Rock Crawler
- Postitusi: 872
- Liitunud: P Nov 23, 2008 4:23 pm
- Asukoht: Hiiumaa
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Kood 701. Üldnõuded
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Internetist leidsin. Kui viisakalt teha igast kinnitused asjad, siis ilmselt probleemi ei ole. Kõige targem on kõige lähema mnt ameti tehnikuga konsulteerida sellel teemal. Vanasti olid asjad lihtsamad ilmselt.
Terv. Villu
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
Internetist leidsin. Kui viisakalt teha igast kinnitused asjad, siis ilmselt probleemi ei ole. Kõige targem on kõige lähema mnt ameti tehnikuga konsulteerida sellel teemal. Vanasti olid asjad lihtsamad ilmselt.
Terv. Villu
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
suht lihtne tänasel päeval.
mootoripatjadele nõudeid pole. muuta ei tohi kinnitusi kere raami küljes. mootori külles kinnitused ehitasin ringi, sest kuidagi peab saama asja sobivaks.
kirjutasin taotluse ja saatsin meiliga, sain vastuseks ümberehituse loa. kohapeal käisin maanteeameti büroos näitamas ja väljastati uus pass. peale seda ülevaatus.
siin on maanteeameti vastus minu küsimusele:
Tere
On lubatud ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ette nähtust. Mootori kinnituskohti muuta ei tohi.
Turvalist liiklemist soovides
Tarmo Koor
Maanteeameti klienditugi
Telefon: 620 1200
mootoripatjadele nõudeid pole. muuta ei tohi kinnitusi kere raami küljes. mootori külles kinnitused ehitasin ringi, sest kuidagi peab saama asja sobivaks.
kirjutasin taotluse ja saatsin meiliga, sain vastuseks ümberehituse loa. kohapeal käisin maanteeameti büroos näitamas ja väljastati uus pass. peale seda ülevaatus.
siin on maanteeameti vastus minu küsimusele:
Tere
On lubatud ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30 %, töömahu erinevus 20 % ja massi erinevus 10 % valmistaja poolt ette nähtust. Mootori kinnituskohti muuta ei tohi.
Turvalist liiklemist soovides
Tarmo Koor
Maanteeameti klienditugi
Telefon: 620 1200
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Minul küll maanteamet midagi ei vaadanud,avalduse peale andsid loa ja ekspertide nimekirja.Ekspert uuris ja puuris koostas akti,selle viisin arki ja pärast tehti lihtsalt passi vahetus ja ülevaatus.aasta oli 2004 siis.
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Suured tänud vastanuile. Uurin mnt-st asja lähemalt. Äkki kellegil leidub või viitsib teha mootorikäppadest pilti, uaziks on kastikas ja peale läheb vihatud 2.3 indenori diisel.
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
eksperdid täna enam koju ei tule.
vaja masin kohale viia, mis ka suht haige teema, sest vaja treiler masina transpordiks.
vaja masin kohale viia, mis ka suht haige teema, sest vaja treiler masina transpordiks.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2438
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Mis on väike kulu võrreldes mootorivahetusele kuluvate summadega.knaap1 kirjutas:eksperdid täna enam koju ei tule.
vaja masin kohale viia, mis ka suht haige teema, sest vaja treiler masina transpordiks.
Tõsi, kuna riiki hööveldatakse õhemaks ka LRB arvelt, siis tuleb nii mõnelgi iseehitajal märkimisväärseid logistikakulusid kanda oma kätetöö legaliseerimiseks.
Krusa, Potsu, Krooks, GLK, Frontu ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Uaz mootorivahetus ja maanteamet.
Masin tulebki eksperdi juurde viia,tal põhja alt vaja uurida puurida pildistada ja kanalil seda väga hea teha.Kusagil suvalises kohas auto all roomata ei kujutaks ette.Mina tegin portel lageda taeva all asja ära,isegi kraanat polnud.