Jamad süütega, vist

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1286
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Jamad süütega, vist

Postitus Postitas honkomees »

MetsaVikat kirjutas:Ise ei ole tegelikult kokku puutunud, aga on nagu meelde jäänud, et see logisev jagaja teebki umbes taolisi trikke, nagu sa kirjeldanud oled. ...
nimelt, mul selline kogemus ühe sõjaaegse ameerika mootoriga, mille jagaja loperdas peal. Käivitus ja töötas aga mitte koormusega.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Kasutaja avatar
monorobot
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Veebr 18, 2011 6:55 pm
Asukoht: raplamaa

Re: Jamad süütega, vist

Postitus Postitas monorobot »

honkomees kirjutas:
MetsaVikat kirjutas:Ise ei ole tegelikult kokku puutunud, aga on nagu meelde jäänud, et see logisev jagaja teebki umbes taolisi trikke, nagu sa kirjeldanud oled. ...
nimelt, mul selline kogemus ühe sõjaaegse ameerika mootoriga, mille jagaja loperdas peal. Käivitus ja töötas aga mitte koormusega.
Ok , aga on mingeid mõtteid mis sellise laperdava jagajaga pihta hakata, kuidas seda tihedamaks tuunida.
Kasutaja avatar
monorobot
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Veebr 18, 2011 6:55 pm
Asukoht: raplamaa

Re: Jamad süütega, vist

Postitus Postitas monorobot »

Jagaja jalg siis selle probleemse detaili päris-nimi
Pilt
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... c&start=60
Volga foorumist soovitus seibe vahele lisada, no vaatame 8)
Kasutaja avatar
monorobot
Fitting 44"
Postitusi: 497
Liitunud: R Veebr 18, 2011 6:55 pm
Asukoht: raplamaa

Re: Jamad süütega, vist

Postitus Postitas monorobot »

Kokkuvõtteks sai ära vahetatud süütepool, küünlajuhtmed, jagaja kondekas ning kütuse-pump, -voolikud ja -filtrid.
Üle sai vaadatud jagaja lõtkud, jagaja võlli otsas oleva ketta tifti auk oli suureks kulunud, puurisin tsipa suurema augu ja panin jämedama difti.
Teatav loks oli ka jagaja tekstoliidist "peal" ehk see jupp mis jagab sädet, sinna ka õhuke plekiriba vahele, sai hea.
Lisaks vaatasin üle klapivahed, need olid nats suured.
Ü.S.S. - süüde paika - tuld
Ühesõnaga korraline tehnohooldus ja mootor töötab ! 8)

Aga eespool kf. Taxopets kirus uusi vene juppe, pean nõustuma.
Uue bensupumba kvaliteet oli ikka õudne, väga robustselt mingist väga pehmest materjalist valatud, valujäägid eemaldamata, pumba kinnitusaukudest üks oli kinnine, kütuse sisenemise ja väljumise otsad pool-kinnised, sai puuri ja freesiga need kõik üle käidud. Vanal pumbal olid ikka vedrudega klapid, uuel lihtsalt mingid kummijunnid. Lisaks see keelekene mis otsapidi mootorisse peaks minema oli nii kõver, et see läks vana pumba omaga vahetusse. Ka kõik poldid-mutrid tasub oma käega üle keerata. :evil:
Lõpp hea- kõik hea ja tänud kõigile kaasaelajatele 8)
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”