nimelt, mul selline kogemus ühe sõjaaegse ameerika mootoriga, mille jagaja loperdas peal. Käivitus ja töötas aga mitte koormusega.MetsaVikat kirjutas:Ise ei ole tegelikult kokku puutunud, aga on nagu meelde jäänud, et see logisev jagaja teebki umbes taolisi trikke, nagu sa kirjeldanud oled. ...
Jamad süütega, vist
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
- True Off Roader!
- Postitusi: 1288
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Jamad süütega, vist
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Jamad süütega, vist
Ok , aga on mingeid mõtteid mis sellise laperdava jagajaga pihta hakata, kuidas seda tihedamaks tuunida.honkomees kirjutas:nimelt, mul selline kogemus ühe sõjaaegse ameerika mootoriga, mille jagaja loperdas peal. Käivitus ja töötas aga mitte koormusega.MetsaVikat kirjutas:Ise ei ole tegelikult kokku puutunud, aga on nagu meelde jäänud, et see logisev jagaja teebki umbes taolisi trikke, nagu sa kirjeldanud oled. ...
Re: Jamad süütega, vist
Jagaja jalg siis selle probleemse detaili päris-nimi
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... c&start=60
Volga foorumist soovitus seibe vahele lisada, no vaatame
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... c&start=60
Volga foorumist soovitus seibe vahele lisada, no vaatame
Re: Jamad süütega, vist
Kokkuvõtteks sai ära vahetatud süütepool, küünlajuhtmed, jagaja kondekas ning kütuse-pump, -voolikud ja -filtrid.
Üle sai vaadatud jagaja lõtkud, jagaja võlli otsas oleva ketta tifti auk oli suureks kulunud, puurisin tsipa suurema augu ja panin jämedama difti.
Teatav loks oli ka jagaja tekstoliidist "peal" ehk see jupp mis jagab sädet, sinna ka õhuke plekiriba vahele, sai hea.
Lisaks vaatasin üle klapivahed, need olid nats suured.
Ü.S.S. - süüde paika - tuld
Ühesõnaga korraline tehnohooldus ja mootor töötab !
Aga eespool kf. Taxopets kirus uusi vene juppe, pean nõustuma.
Uue bensupumba kvaliteet oli ikka õudne, väga robustselt mingist väga pehmest materjalist valatud, valujäägid eemaldamata, pumba kinnitusaukudest üks oli kinnine, kütuse sisenemise ja väljumise otsad pool-kinnised, sai puuri ja freesiga need kõik üle käidud. Vanal pumbal olid ikka vedrudega klapid, uuel lihtsalt mingid kummijunnid. Lisaks see keelekene mis otsapidi mootorisse peaks minema oli nii kõver, et see läks vana pumba omaga vahetusse. Ka kõik poldid-mutrid tasub oma käega üle keerata.
Lõpp hea- kõik hea ja tänud kõigile kaasaelajatele
Üle sai vaadatud jagaja lõtkud, jagaja võlli otsas oleva ketta tifti auk oli suureks kulunud, puurisin tsipa suurema augu ja panin jämedama difti.
Teatav loks oli ka jagaja tekstoliidist "peal" ehk see jupp mis jagab sädet, sinna ka õhuke plekiriba vahele, sai hea.
Lisaks vaatasin üle klapivahed, need olid nats suured.
Ü.S.S. - süüde paika - tuld
Ühesõnaga korraline tehnohooldus ja mootor töötab !
Aga eespool kf. Taxopets kirus uusi vene juppe, pean nõustuma.
Uue bensupumba kvaliteet oli ikka õudne, väga robustselt mingist väga pehmest materjalist valatud, valujäägid eemaldamata, pumba kinnitusaukudest üks oli kinnine, kütuse sisenemise ja väljumise otsad pool-kinnised, sai puuri ja freesiga need kõik üle käidud. Vanal pumbal olid ikka vedrudega klapid, uuel lihtsalt mingid kummijunnid. Lisaks see keelekene mis otsapidi mootorisse peaks minema oli nii kõver, et see läks vana pumba omaga vahetusse. Ka kõik poldid-mutrid tasub oma käega üle keerata.
Lõpp hea- kõik hea ja tänud kõigile kaasaelajatele