1. leht 2-st

uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: T Jaan 26, 2016 10:13 pm
Postitas monorobot
Hei

Kas on sellist soojendusradikat kuskilt saada

Pilt

Mõõdud; pikkus 250 mm, kõrgus 130 mm, laius-paksus 80 mm

Võiks olla uus või uueväärne .

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 12:31 pm
Postitas monorobot
Kohalikust agro kaubandusest leidsin vist sobiva, väidetavalt MAZ oma.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 1:27 pm
Postitas eerik2
Kas Gaz-53 oma ei sobi? Mul vist oli kuskil 2tk.. peab otsima.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 3:34 pm
Postitas monorobot
eerik2 kirjutas:Kas Gaz-53 oma ei sobi? Mul vist oli kuskil 2tk.. peab otsima.
Ei oska öelda, mis mõõtudega need on ?

See mille sain osutus siit-sealt vähe lekkivaks :evil: Proovin tina ja kuumakindla silikooniga pidama saada.

Aga küsimus selline , eelmisel radikal oli tehtud nii, et enne radikat oli sisend toru ja väljuva vahel ühendustoru, kas see on vajalik :?:
Sellel radikal mille sain on torud pikemad ja seda ühendtoru ei saa kasutada.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 7:12 pm
Postitas tcumen
Lihtsalt toru või mõni kraani või klapi moodi asjandus ka?
Pilti?

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 9:01 pm
Postitas LR90
Leidsin sellise lehekülje...
http://www.russianspares.com/product.php?page_id=845
seal igasugust staffi vene tehnikale.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 10:16 pm
Postitas monorobot
tcumen kirjutas:Lihtsalt toru või mõni kraani või klapi moodi asjandus ka?
Pilti?
Ei kraani , ei klappi , lihtsalt kaks paraleelset toru on ühe risti oleva toruga ühenduses.
Ei tea mis selle mõte, et kui radikas umbes siis käib soe vesi sealt kaudu :?
Ja täpselt nii tegelt oligi :shock:

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 10:21 pm
Postitas monorobot
LR90 kirjutas:Leidsin sellise lehekülje...
http://www.russianspares.com/product.php?page_id=845
seal igasugust staffi vene tehnikale.

See päris hea lehekülg, on sealt Bulgaariast keegi proovinud tellida ka ?

Päris karvast reffi pakutakse ka hea raha eest.

Pilt

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 10:44 pm
Postitas monorobot
Lisaks saatis üks uus kaasfoorumlane mulle privaatsõnumi mille sisu siinkohal ära toon;

Mis sa selle ikaldusega mässad, viska terve originaalsoojendus minema ja pane Žigulli (vana tõu 03, 06) oma asemele. Sobib tagurpidi sinna auku ideaalselt, ainult keskele tunnelisse vaja väike sisselõige teha ja ca 5 cm allapoole lasta soojenduse kohalt, muidu ei mahu luuk lahti käima. Žigulli oma jõuab vähemalt puhuda võrreldes originaaliga ja 2 kiirust olemas. Mootori radika jahutusele see tunneli ristlõike vähenemine mõju ei avalda.

Valdo,
ka Raplamaalt


Olen Zigulli salongi radika juttu ennegi kuulnud kuid kas kellegil on pildimaterjali lisada , et mis ja kuidas ja kas tasub.
Hetkel oli see probleem, et vana soojendusradikas oli umbes, sees oli mingi vee-ollus mis külmaga radika lõhki lõi.
Ei eeldagi see originaal kabiini soojaks puhuks, piisaks kui aknad puhtamaks saaks.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: R Jaan 29, 2016 11:03 pm
Postitas valdo
Sel ajal veel pilte ei tehtud, kui sihukesi asju installiti.

Valdo.
ka Raplamaalt

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: L Jaan 30, 2016 12:58 am
Postitas monorobot
valdo kirjutas:Sel ajal veel pilte ei tehtud, kui sihukesi asju installiti.
Pildistamise kultuur on umbes 100 a. vanem kui minu uaz :shock:

Aga noh ega ma tegelt ei tea milline täpselt see zigulli soojendus välja näeb ja palju seal uazil oleks vaja midagi ümber teha.
Kogu see uazi kabiini soojendus asub nii sitas kohas, et seal midagigi teha on päris keeruline, ei pääse ligi. :?

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: L Jaan 30, 2016 12:18 pm
Postitas ibra
monorobot kirjutas:
tcumen kirjutas:Lihtsalt toru või mõni kraani või klapi moodi asjandus ka?
Pilti?
Ei kraani , ei klappi , lihtsalt kaks paraleelset toru on ühe risti oleva toruga ühenduses.
Ei tea mis selle mõte, et kui radikas umbes siis käib soe vesi sealt kaudu :?
Ja täpselt nii tegelt oligi :shock:
Pese vana radikas puhtaks ja hävita see vahepealne toru ära ja pane punnid ette, ning ongi küsimus lahendatud.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: L Jaan 30, 2016 4:47 pm
Postitas monorobot
ibra kirjutas: Pese vana radikas puhtaks ja hävita see vahepealne toru ära ja pane punnid ette, ning ongi küsimus lahendatud.
Jah just nii tegingi, hakkasin vana radikat pesema, sealt tuli kõva sodi ja hall vesi välja. Kuid tundus et külm oli ikka liiga teinud, tilkus siit-sealt. Kuna seda radikat oli juba korduvalt igast küljest lapitud siis soetasin uue millel olid torud nats teise nurga all. Torusid õigeks väänates andsid tinajoodised järgi, tuli torud uuesti kinni tinutada + igaks juhuks läks torude ümber veel kuumakindel silikoon. Sain läbi suure surma radika paika, vedasin ka uued kummivoolikud ja panin uue kraani. Eks homme vaatan kas saab sooja salongi. Aga no jopen-puhh küll kui kuradima ebameeldivas asendis see salongiradika vahetus toimub. Paras autoremondijooga.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: L Jaan 30, 2016 7:50 pm
Postitas Rainer
monorobot kirjutas:
LR90 kirjutas:Leidsin sellise lehekülje...
http://www.russianspares.com/product.php?page_id=845
seal igasugust staffi vene tehnikale.

See päris hea lehekülg, on sealt Bulgaariast keegi proovinud tellida ka ?

Päris karvast reffi pakutakse ka hea raha eest.

Pilt
Mina olen sealt tellinud,müüja lahke ja abivalmis,inglise keel sama selge nagu keskmisel eestlasel.

Re: uaz 452 soojendusradikat vaja

Postitatud: L Jaan 30, 2016 10:38 pm
Postitas taxopets
monorobot kirjutas:Lisaks saatis üks uus kaasfoorumlane mulle privaatsõnumi mille sisu siinkohal ära toon;

Mis sa selle ikaldusega mässad, viska terve originaalsoojendus minema ja pane Žigulli (vana tõu 03, 06) oma asemele. Sobib tagurpidi sinna auku ideaalselt, ainult keskele tunnelisse vaja väike sisselõige teha ja ca 5 cm allapoole lasta soojenduse kohalt, muidu ei mahu luuk lahti käima. Žigulli oma jõuab vähemalt puhuda võrreldes originaaliga ja 2 kiirust olemas. Mootori radika jahutusele see tunneli ristlõike vähenemine mõju ei avalda.

Valdo,
ka Raplamaalt


Olen Zigulli salongi radika juttu ennegi kuulnud kuid kas kellegil on pildimaterjali lisada , et mis ja kuidas ja kas tasub.
Hetkel oli see probleem, et vana soojendusradikas oli umbes, sees oli mingi vee-ollus mis külmaga radika lõhki lõi.
Ei eeldagi see originaal kabiini soojaks puhuks, piisaks kui aknad puhtamaks saaks.
Kas see jutt mitte 469 mitte kastika kohta ei käi??? Iseenesest annab see originaal ka piisavalt sooja ainult vaheta 5w mootor 10w vastu ja tuba soe :D Iseasi kust sa selle 10watise leiad. Ka mosse oma peaks ka sinna väikse modiga sobima.