66 -> laiemaid? tugevamaid? tänavakõlbulikke rehve???
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
-
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
- Asukoht: Mulgus
66 -> laiemaid? tugevamaid? tänavakõlbulikke rehve???
Tere hommikust!
Algmaterjal: tänavakõlbulik (=arvel) 66 oma "niidirullidega" ... muidu täitsa ok, aga metsas on koormaga paar korda juba hätta jätnud. Nüüd tekkis mõte panna ikkagi midagi metsakõlbulikumat alla.
1. variant: "rehvid tühjaks" ei sobi, sest 5t koormas ja üle kivide-kändude ronida, töötab küll, aga hetkel üritame teist teed minna.
2. variant: on juba pakutud KRAZi rattaid, aga kogemustega masinistid teadsid rääkida, et muu seal ümber hakkab tihedamalt vahetust vajama. Lisaks on veel passis kirjas 4x4 rehvimõõt 12x18 -> seega seda muuta ei saa (või ok, saab, aga ei viitsi hakata iga aasta ülevaatuse jaoks oridzinale alla ajama). Ja tänaval liikumist on kogu aeg, sest see auto teeb ainult raha
Seega: otsin mõõdus 12x18 rehvi, mis võiks ideaalis olla metsarehv (russidel on need tavaliselt ka laiemad) ... või siis on kellelgi mingi parem idee või oma kogemus, mida soovib jagada.
Hetkeseis on kuidagi nokk kinni, saba lahti!
Algmaterjal: tänavakõlbulik (=arvel) 66 oma "niidirullidega" ... muidu täitsa ok, aga metsas on koormaga paar korda juba hätta jätnud. Nüüd tekkis mõte panna ikkagi midagi metsakõlbulikumat alla.
1. variant: "rehvid tühjaks" ei sobi, sest 5t koormas ja üle kivide-kändude ronida, töötab küll, aga hetkel üritame teist teed minna.
2. variant: on juba pakutud KRAZi rattaid, aga kogemustega masinistid teadsid rääkida, et muu seal ümber hakkab tihedamalt vahetust vajama. Lisaks on veel passis kirjas 4x4 rehvimõõt 12x18 -> seega seda muuta ei saa (või ok, saab, aga ei viitsi hakata iga aasta ülevaatuse jaoks oridzinale alla ajama). Ja tänaval liikumist on kogu aeg, sest see auto teeb ainult raha
Seega: otsin mõõdus 12x18 rehvi, mis võiks ideaalis olla metsarehv (russidel on need tavaliselt ka laiemad) ... või siis on kellelgi mingi parem idee või oma kogemus, mida soovib jagada.
Hetkeseis on kuidagi nokk kinni, saba lahti!
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Viis09676kolm
Re: 66 -> laiemaid? tugevamaid? tänavakõlbulikke rehve???
Huvipärast küsin, et oled Krazi ratastega 66 näinud? Isiklikult ei kujuta küll hästi ette. Kunagi uurisin arkist regvide vahetamise teemat. Siis oli jutuks 12,5.00-18 ehk moogi rehv. Hakkasid silmi pööritama ja tuli hästi kätteõpitud tekst tehase poolt ettenähtust jne selle poole tolli peale. Kuna oli rehve tagavaraks, siis kadus huvi kiirelt. Huvitav on see, et 66 kandevõime on 2200kg, siis kuidas sa 5t peale paned ja seaduslikult liigud?
-
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
- Asukoht: Mulgus
Re: 66 -> laiemaid? tugevamaid? tänavakõlbulikke rehve???
Jah, nõustun Sinuga selles osas, et olen kaaluga lõhki. See on meie ühiskondlik probleem - võta 10 autot/haagist ja 9 nendest on kaaluga lõhki. See selleks ... eks nad ükskord jõuavad ka väiksemate masinateni. Aga hetkel ei ole see "minu" probleem ... mina lihtsalt vean
66te ei ole näinud Krazi (ka Urali omad võiksid kärada) ratastel. Lihtsalt tuli selline pakkumine ... aga kui aetakse E-rattad alla, siis pakun, et saab ka Krazi rattad alla. E-rattad oleks kohe varnast võtta - selle miinusega, et juba sinivalge-masina möödumisel oled näppupidi masinas (juhul muidugi, kui te ei kohtu mudaaugus . Krazi omadega, minu isiklik arvamus hetkel, kohe väga silma ei hakkaks, aga mul oleks töö edukamalt/kiiremini/mugavamalt tehtud.
Netist leidsin mingi Dunlopi rehvid, vist E91-2 oli või midagi taolist (mul ei ole moogi rehve varnast võtta). See on üks variantidest ... juhul, kui mehikesed ei viitsi passi küsida ja otseselt rehvi uurima minna. Kaalubussi neil ikka üldjuhul ju kaasas pole ... või kui siis on juba konkreetne reid.
66te ei ole näinud Krazi (ka Urali omad võiksid kärada) ratastel. Lihtsalt tuli selline pakkumine ... aga kui aetakse E-rattad alla, siis pakun, et saab ka Krazi rattad alla. E-rattad oleks kohe varnast võtta - selle miinusega, et juba sinivalge-masina möödumisel oled näppupidi masinas (juhul muidugi, kui te ei kohtu mudaaugus . Krazi omadega, minu isiklik arvamus hetkel, kohe väga silma ei hakkaks, aga mul oleks töö edukamalt/kiiremini/mugavamalt tehtud.
Netist leidsin mingi Dunlopi rehvid, vist E91-2 oli või midagi taolist (mul ei ole moogi rehve varnast võtta). See on üks variantidest ... juhul, kui mehikesed ei viitsi passi küsida ja otseselt rehvi uurima minna. Kaalubussi neil ikka üldjuhul ju kaasas pole ... või kui siis on juba konkreetne reid.
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Viis09676kolm
Re: 66 -> laiemaid? tugevamaid? tänavakõlbulikke rehve???
Mul on niskesed asjad üle, 4tk. Ma arvan, et need on Unimogi omad, sest Unimogile nagu 18'' ratas alla ei käinud.
Seega pead 20'' velje leidma & ehitada laskma.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=61&t=42476
Seega pead 20'' velje leidma & ehitada laskma.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=61&t=42476
-
- Mudder
- Postitusi: 72
- Liitunud: K Juul 30, 2014 8:40 pm
- Asukoht: Mulgus
Re: 66 -> laiemaid? tugevamaid? tänavakõlbulikke rehve???
Võin ma sellest eelnevast jutust järeldada, et Lääne standard ei näe ette 12x18 rehvi? Et on ainult kas 12,5x18 või siis 12x20 pakkuda?
Mulk om mulk!
Viis09676kolm
Viis09676kolm
Re: 66 -> laiemaid? tugevamaid? tänavakõlbulikke rehve???
No pane alguseks üks 66 ja Krazi rehv kõrvuti, siis saad aru suuruse vahest. Ilma lõikumata ei mahu see kohe mitte keerama ja kui offset välja viia, siis on see pool meetrit autost väljaspool pluss rattalaager solvub ilmselt ka suht lühikese aja peale. Moogil on vanemad rehvid ka 18 tollised. Ei viitsi otsida, kuid mingi rehvikataloog (reifendirekt vist)näitas neid ja mustrit sai valida alates kalasabast kuni tavalise asfaldirehvini. Iga võimuesindaja, kes on vanem kui 25a, ilmselt teab, et milline originaal 66 enam-vähem välja näeb ja tähelepanu saab olema garanteeritud kui E rehvid alla monteerid.