uaz-i esisilla püsikiirusliigendeist

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
myrakaru
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Juun 30, 2004 4:05 pm
Asukoht: Tartu

uaz-i esisilla püsikiirusliigendeist

Postitus Postitas myrakaru »

tervit,

ehk teab keegi, kas uaasiku esisillas õli vahetades jõuab see iseseisvalt poolteljeotsa liigenditeni või on viimastel mingid eraldi õlitust tahtvad kambrid - nagu landroveril?
muret teeb ka samade teljeotste kulumisest teatav raksumine, kui esisild sees ja pööre käsil. kunas nende liigendite vahetusele mõtlema peab hakkama?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Niih...
1. Difriõli EI TOHI mingil juhul jõuda pööristeni. Kui nii juhtub, siis on su simmerid läbi
2. Pööristele läheb paks määre (selline must tökat, sisaldab grafiiti krt täpset marki ei mäleta. Seda läheb kuskil 1,5 tuubi ühe poole peale. Sisse saad seda taguda määrdeniplitest, mis on käändtelje laagri ülemise kaane küljes.
3. Enne uue määrde panemist kindlasti vana määre välja võtta, mis on kindlasti veega pooleks juba . Selleks aga pead käändteljed küljest kaksama ja poolassi välja võtma. Kui kõik on lahti, siis ka uut määret algul mugavam peoga sisse toppida ja hiljem pritsiga veel üle lüüa.

Tavaliselt jah, kui pööris ragiseb, siis on ta kas kuiv või lihtsalt persses. Esimesel juhul aitab määrimine ja teisel juhul vahetamine.
+372 5028488
myrakaru
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Juun 30, 2004 4:05 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas myrakaru »

[quote="jr"]Niih...
1. Difriõli EI TOHI mingil juhul jõuda pööristeni. Kui nii juhtub, siis on su simmerid läbi

okei.... aitähh infi eest.
kõlab küll, sest kõigi esiveoga pisemate autode puhul on kah seal liigendeis tavott. lihtsalt ükskord oli vaja ühel vanal III-seeria landroveril sinnasamma pööristesse õli lisada/vahetada. eks sealt siis see tunne et miks mitte uaasikul kuidagi samamoodi. peab vist mingi raamatu otsima ja igaks juhuks üle vaatama, milline see esisild seestpoolt välja näeb ja kuidas pulkadeks käib.

vahest oskab keegi soovitada mõnd käsiraamatut, kus uassi ehitusest ja hooldusest rohkem juttu?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

myrakaru kirjutas: lihtsalt ükskord oli vaja ühel vanal III-seeria landroveril sinnasamma pööristesse õli lisada/vahetada. eks sealt siis see tunne et miks mitte uaasikul kuidagi samamoodi.
Küsiks oma mätta otsast, et kus ja kuidas sa LR S-III'ega juhtud kokku puutuma?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
myrakaru
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Juun 30, 2004 4:05 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas myrakaru »

eks eesti ole tilluke. küllap tead seda rohelist roverit, mis ükskord rumeenias ära käis. oli teine vast kolm aastat viljandis ja nüüd vilgub aegajalt tartu vahel. paar korda mainit rumeenia-reisu ajal sai seal roveri all roomatud:)
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

myrakaru kirjutas:eks eesti ole tilluke. küllap tead seda rohelist roverit, mis ükskord rumeenias ära käis. oli teine vast kolm aastat viljandis ja nüüd vilgub aegajalt tartu vahel. paar korda mainit rumeenia-reisu ajal sai seal roveri all roomatud:)
Miksma seda Urmase roverit sii ei mäleta ja Rumeeni seiklusedki meels. Antud auto uue omanikuga olen tihedelt suhtlemas, kuna otsib uut mootorit.

Tegelikult läheb väga OT ja selle jutuga peaks hoolis LR teema alla kolima.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Jokker
Fitting 38"
Postitusi: 221
Liitunud: R Juul 25, 2003 7:49 pm
Asukoht: Soo-otsa. Vahel ka mudas!

Postitus Postitas Jokker »

myrakaru kirjutas:
jr kirjutas:Niih...
1. Difriõli EI TOHI mingil juhul jõuda pööristeni. Kui nii juhtub, siis on su simmerid läbi

okei.... aitähh infi eest.
kõlab küll, sest kõigi esiveoga pisemate autode puhul on kah seal liigendeis tavott. lihtsalt ükskord oli vaja ühel vanal III-seeria landroveril sinnasamma pööristesse õli lisada/vahetada. eks sealt siis see tunne et miks mitte uaasikul kuidagi samamoodi. peab vist mingi raamatu otsima ja igaks juhuks üle vaatama, milline see esisild seestpoolt välja näeb ja kuidas pulkadeks käib.

vahest oskab keegi soovitada mõnd käsiraamatut, kus uassi ehitusest ja hooldusest rohkem juttu?
Püüan su muret ja uudishimu leevendada. Esisilda puudutava info leiad siit: http://www.hot.ee/uazik469a/info.htm
Nissan Patrol Y60 2.8 TD 89a.
Nissan PICK-UP D22 YD25DDTI 03a.
534null8721
myrakaru
Rookie
Postitusi: 8
Liitunud: K Juun 30, 2004 4:05 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas myrakaru »

votvot,

väga hääd pildid. aitähh.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”