1. leht 1-st

Uaz vedrustus

Postitatud: N Jaan 15, 2015 11:40 pm
Postitas Uazz
Oleks siis selline küsimus UAZ 469 vedrustuse kohta?UAZil peale suht suur ja raske diisel ja on ka tehtud vedru ja keretõste.Kuna eelmised vedrud olid ära surnud ja päris tagurpidi,siis paigaldasin teised ,millele ise lisasin ka mõned lisa lehed.Nüüd on vedrud raskuse all ikka õigetpidi.
Aga ikka krdi jäik on see lehtvedru teema.Nüüd siis küsimuse juurde.
Olen siit sealt lugenud ,et on lisaks lehtvedrudele paigaldatud ka keervedrud.Kas sellel jamamisel on mingit mõtet .Kas see teeb asja pehmemaks ,kui näiteks lisada Niva keerdvedrud.
Või oleks ikka lihtsam need lehed üldse minema visata ja paigaldada mingi tummisemad keerdvedrud :?:

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: R Jaan 16, 2015 12:01 am
Postitas Lomp
Lehtvedru+spiraal=üsna jäik
Tee masin korralikult spiradele ja saad mingitki mugavust uazi
Roolitaga tunda.

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: R Jaan 16, 2015 12:02 am
Postitas tuningman
silindrilised niva vedrud unusta ära. lisasin oma uazikule ette raami ja vedrupaki vahele opeli tagaverdud,
on eliptilised. asi läks hullemaks.
oleks pidanud lehti vähemaks võtma, ainult paar lehte jätma, ehk siis oleks toiminud.
poisid patrolile on pannud opeli vedrusi. aga samuti lehti vähemaks võetud.
lihtsam ehk kohe keerdudele teha :roll:

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: R Jaan 16, 2015 8:08 pm
Postitas Uazz
Aga mille vedrud oleksid mõistlikud ja rahakotti ära ei tapaks?

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: L Aug 08, 2015 6:44 pm
Postitas kysh
Teema algataja või keegi teine on jõudnud lehtvedru + spiraali ristamisega mingisuguse tulemuseni? Peab oma uazil sarnase tee ette võtma. Ootan kogemusi :bg

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: L Aug 08, 2015 7:23 pm
Postitas MetsaVikat
Mis sul eesmärgiks on? Tõsta? Pehmemaks? või mis mõte on?

Terv. Villu

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: L Aug 08, 2015 9:24 pm
Postitas kysh
Pehmemaks ehk sõidumugavust.

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: T Aug 11, 2015 9:56 am
Postitas mihkel1671
Mina viskaks mõned lühikesed vedrulehed minema. Saaks käigu palju pehmemaks. Vaadake lääne jeepide lehtvedrusi. Ongi ainult 3 põhilehte. UAzikul terve paks pakk nagu veoautol.

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: R Mär 11, 2016 3:54 pm
Postitas UAZIK469
Panin samuti UAZ-le lisaks lehtvedrule spiraali, sõitnud olen väga vähe, kuid tunduvad jäigad olema. Kui nüüd mõned lühemad lehed ära võtta, lihtsalt kammitsate tagant rellakaga osa lühematel lehtedel otsad maha lõigata, kas pikemad vastu peavad, murduma ei hakka?

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: R Mär 11, 2016 5:06 pm
Postitas mihkel1671
See lisa spiraal saada sealt nahad.. Kui poole raskemat mootorit ei ole pannud siis pole selle lisatud spiraaliga midagi teha.
Kõige lõbusam ikka lühikesi vähemaks ja pikemaid juurde.(1 või max2) ja vedrud kas pinnida või rullida rõõmsaks. On norm pehme ja käik super.

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: R Mär 11, 2016 8:51 pm
Postitas mardikas
Hea saab siis kui lehed vanarauda saata ja paigaldada lääbad ja spiraalid vastavalt kaalule. Kombo on jura ja enesepettus. Õhukesemaks tehtud vedrupakid painduvad läbi ja lõhuvad ainult gardaaniriste.

Re: Uaz vedrustus

Postitatud: R Mär 11, 2016 10:14 pm
Postitas mihkel1671
metsakoll jh spiraalidele. Tänaval võib probleem olla. Üv-l saadetakse kuupeale. Saab lehega pehmelt sõita küll. Oluline osa on süsteemis ka amort. Minul on esimestesse pakkidesse 2 lisalehte pandud. Nende arvelt 2 lühemat minema visatud. Mootor raske diisel. Amort Koni toodang. Mõnus pehme. Metsa täpselt paras.