UAZ karburaator K-131
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
UAZ karburaator K-131
Tere
Leidsin UAZ 3303 kapoti alt K-131 karburaatori.
Sooviks teada kas tegu on asjaliku mudeliga või tasuks temast loobuda. Mis head, mis vead jne.
Mainin veel ära, et tegu pole K-131A versiooniga!
Ise kahuks vene keelt eriti ei valda, muidu ehk poleks siit küsinudki.
Leidsin UAZ 3303 kapoti alt K-131 karburaatori.
Sooviks teada kas tegu on asjaliku mudeliga või tasuks temast loobuda. Mis head, mis vead jne.
Mainin veel ära, et tegu pole K-131A versiooniga!
Ise kahuks vene keelt eriti ei valda, muidu ehk poleks siit küsinudki.
Re: UAZ karburaator K-131
Uazi haldamise ja valdamise üks reegel on ; Kui töötab, ära näpi, vaheta välja siis kui midagi reaalselt pooleks või pees on.
Re: UAZ karburaator K-131
Sellepärast küsingi, et hetkel ei tööta
Masin on seisnud 5-6 aastat ja nüüd on plaan elustada. Kuna üldiselt on kuulda halba UAZ karburaatorite kohta, siis tekkiski küsimus, kas korrastada või kohe välja vahetada.
Aga vist esialgu proovin sellega tööle ajada.
Masin on seisnud 5-6 aastat ja nüüd on plaan elustada. Kuna üldiselt on kuulda halba UAZ karburaatorite kohta, siis tekkiski küsimus, kas korrastada või kohe välja vahetada.
Aga vist esialgu proovin sellega tööle ajada.
Re: UAZ karburaator K-131
Parem viska see metsa ja pane asemele kõige lihtsam siguli karbuss.
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 317
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
Re: UAZ karburaator K-131
Paluks väitele põhjendust?vanapagan kirjutas:Parem viska see metsa ja pane asemele kõige lihtsam siguli karbuss.
Mõned kevaded tagasi, vahetasin oma bussil just uue, K-126 G( vene g siis)vastu kuigi ka vana töötas, kuid oli loksudega ja teadsin, et mootor nälga ei jää, minu jaoks ökonoomne(maanteel ca 11-13 sajale, looduses s.o. maastikul tuli keskmine kevadsõidul 15/sajale. Uute junnide hind on analoogne...mille poolest on mingi sigulli karpa, mis on mõeldud sa 1,5 liitrise mootori jaoks parem, 2,4 liitrise mootori jaoks? Ainus häda on jätkuvalt sooja mootoriga pikk käivitus(ilmselt tänu kuumale )aurustub jätkuvalt bensiin, hoolimata paksust vaheplaadist, mis kahe tihendiga karpa all. Olin ka kuulnud , et sigulli karpa on on "imehea", aga valikut ei kahetse ja jätkuvalt ei saa aru, miks sellised soovitused?
Vabandust, aga järgnev kommentaar on minu jaoks "hülgemöla"...mis üle käimine? Koomikud...ka venelastel mõni asi töötab tehase konditsioonis. See, et mõni asi ei tööta, ei anna alust üldistamiseks(tegelikult mulli ajamiseks) sarjast: keegi naine saunas rääkis. Jah, olematu kvaliteet on kõikuv, aga selliset suhtumist on kah mõttetu jagada, et miski uus asi ei tööta.
Viimati muutis Alex, K Okt 22, 2014 9:34 pm, muudetud 2 korda kokku.
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Re: UAZ karburaator K-131
Alex kirjutas:Paluks väitele põhjendust?vanapagan kirjutas:Parem viska see metsa ja pane asemele kõige lihtsam siguli karbuss.
Mõned kevaded tagasi, vahetasin oma bussil just uue, K-126 G( vene g siis)vastu kuigi ka vana töötas, kuid oli loksudega ja teadsin, et mootor nälga ei jää, minu jaoks ökonoomne(maanteel ca 11-13 sajale, looduses s.o. maastikul tuli keskmine kevadsõidul 15/sajale. Uute junnide hind on analoogne...mille poolest on mingi sigulli karpa, mis on mõeldud sa 1,5 liitrise mootori jaoks parem, 2,4 liitrise mootori jaoks? Ainus häda on jätkuvalt sooja mootoriga pikk käivitus(ilmselt tänu kuumale )aurustub jätkuvalt bensiin, hoolimata paksust vaheplaadist, mis kahe tihendiga karpa all. Olin ka kuulnud , et sigulli karpa on on "imehea", aga valikut ei kahetse ja jätkuvalt ei saa aru, miks sellised soovitused?
Isegi poest ostetud uus vene karburaator päris kindlasti ei anna kõige paremat tulemust-vahet siis pole kas vaz-i või uaz-i oma.Need tuleb lasta 100% ülekäia inimesel kes teab ja tunneb neid,mitte ise näppida! Hea näide on see et poest ostetud uuel vaz-i karburaatoril oli selline düüside kombo sees mis oleks käinud ja töötanud 1.7-1.8 korralikult järgiaidatud mootoril,mitte sellisel millega võiks tänaval normaalselt kulgeda.
Jõudu tegemistes.
Re: UAZ karburaator K-131
Ma arvan ka, et kõigepealt proovi.teitur kirjutas:Sellepärast küsingi, et hetkel ei tööta
Masin on seisnud 5-6 aastat ja nüüd on plaan elustada. Kuna üldiselt on kuulda halba UAZ karburaatorite kohta, siis tekkiski küsimus, kas korrastada või kohe välja vahetada.
Aga vist esialgu proovin sellega tööle ajada.
Kui ei lähe, siis esmalt kahtluste pigem küünlad-juhtmed-jagaja-süütepool-süüde-jne. liini.
Kui gaasipedaali vajutades karpa düüsidest bensu tuleb siis peaks ka käivituma, nii halva kuulsusega see K-131 ka pole.
Re: UAZ karburaator K-131
Eks selle uaaziku karpa saab ka ikka kuidagi käima aga selleks kulub palju aega, vaeva ja rumalaid sõnu, niiet lihtsam on see asendada siguli omaga mis enamasti hakkab kohe tööle. Karpa jaoks see 1,5 või 2,5 liitrit mootorimahtu küll erilist vahet ei ole, saab ju suuremad düüsid panna ja ujukitaset tõsta kui tundub et nälga jääb.
Aga eks igaüks ise tea paremini mida tahab ja kuidas oma aega sisustab.
Aga eks igaüks ise tea paremini mida tahab ja kuidas oma aega sisustab.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: UAZ karburaator K-131
Ehitasin omale ühte ladat. 011 mootoriga põllu rallikat, millel 05-e karpa peal
. 15"lõigatud rehvid ja lukkus sild, aga 2 käiguga lõpuni peeneks ei jaksand minna.
jõud sai otsa.
Lappisin siis sinna kõige suuremad õhu ja bensu düüsid ja lõõrid mis leidsin.
oli päris mitu põeva sobitamist ja katsetamist, kuniks asjal isegi ka kolmandaga normaalselt jõudu oli.
Kui aga uazil karpa jamama hakkas ja ka uute düüside paigaldus tulemust ei andnud, siis mõtlesin,
et panen selle suurte düüsidega karpa uaziku peale, et 2,5 mootor ja küll töötab. hui töötaski. ära lämbus.
ostsin 05 rem komplekti. panin orig düüsid sisse ja siis hakkas selle 05 karpaga uazik alles tööle. vot nii.
aru ma ei saa isegi sellest siiani.
. 15"lõigatud rehvid ja lukkus sild, aga 2 käiguga lõpuni peeneks ei jaksand minna.
jõud sai otsa.
Lappisin siis sinna kõige suuremad õhu ja bensu düüsid ja lõõrid mis leidsin.
oli päris mitu põeva sobitamist ja katsetamist, kuniks asjal isegi ka kolmandaga normaalselt jõudu oli.
Kui aga uazil karpa jamama hakkas ja ka uute düüside paigaldus tulemust ei andnud, siis mõtlesin,
et panen selle suurte düüsidega karpa uaziku peale, et 2,5 mootor ja küll töötab. hui töötaski. ära lämbus.
ostsin 05 rem komplekti. panin orig düüsid sisse ja siis hakkas selle 05 karpaga uazik alles tööle. vot nii.
aru ma ei saa isegi sellest siiani.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: UAZ karburaator K-131
Karpaga paljud mõtlevad et panen suured süüsid sisse ja siis on hea ja jõudu jne. Tegelikult peaks ju ikka nii olema et küttesegu vahekord oleks õige,vahet pole siis mis toitesüsteem sul on.
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: UAZ karburaator K-131
seep see ongi, et lada peal, mis on poole lahjem mootor,
hakkas suuremate düüside ja lõõridega karpa mõnusalt peeneks käima,
aga uaziku peal ei toiminud, kuigi võiks eeldada, et poole võimsam mootor rohkem õhku ja bentsu tahab.
hakkas suuremate düüside ja lõõridega karpa mõnusalt peeneks käima,
aga uaziku peal ei toiminud, kuigi võiks eeldada, et poole võimsam mootor rohkem õhku ja bentsu tahab.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: UAZ karburaator K-131
karpa seadistuste aluseks on õhu liikumise kiirus segukoonuses. Edasi juba erinevad pööretevahemikud jne. Tõe kriteerium on praktika.
kalju
Re: UAZ karburaator K-131
Aga 05-e karpa ei olegi hea sest seal juba avatakse teine lõõr vaakumiga, sellepärast ongi parem kõige lihtsam 01-e või 03-e karpa.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 570
- Liitunud: P Okt 23, 2011 12:13 pm
- Asukoht: harjumaal kemba küla soos
Re: UAZ karburaator K-131
Tere.
Võta olemasolev lahti, puhasta ujukikambri põhi ja düüsid ära. Vaata ,et ujukinõel peaks, vala bensu täis ja kontrolli kiirenduspumpa gaasi andes. Kontrolli kas säde on küünlas, pumpa bens üles . Korralik aku peale, toorega vähe mängida ja ongi tuli kolvil. Kui mootor soe ja käib vaeselt ,vaheta või lehmalüpsimasina karbussi vastu hiljem ringi. Aga käima proovi sellega mis sul olemas on. Töötas ju enne sellega ja peaks ka käima minema. Zigulli oma pole parim lahendus ja uazikul on erinevaid karpasid hulgi, küll ühe ja kahelõõriseid.
Jõudu!
Võta olemasolev lahti, puhasta ujukikambri põhi ja düüsid ära. Vaata ,et ujukinõel peaks, vala bensu täis ja kontrolli kiirenduspumpa gaasi andes. Kontrolli kas säde on küünlas, pumpa bens üles . Korralik aku peale, toorega vähe mängida ja ongi tuli kolvil. Kui mootor soe ja käib vaeselt ,vaheta või lehmalüpsimasina karbussi vastu hiljem ringi. Aga käima proovi sellega mis sul olemas on. Töötas ju enne sellega ja peaks ka käima minema. Zigulli oma pole parim lahendus ja uazikul on erinevaid karpasid hulgi, küll ühe ja kahelõõriseid.
Jõudu!
Vahetaks 4x4- saani, paadi ja helikopteri vastu, saaks igapäev tööle, poodi ja koju.
Gl
Gl
Re: UAZ karburaator K-131
kirjutaks ka siia targematele. minul uazik uputab üle ennast. vaatasin siis, et mis ta täpselt teeb. kahe lõõriga karpa on. ja teine lõõr, mis avaneb siis üle poole gaasi vajutades, sinna jookseb koguaeg küte siibri peale, tühikäigul lihtsalt jookseb peale. minu loogika ütleb, et sinna ei tohi küll küte joosta sellises olekus. mis võib seda põhjustada ? ma ei ole veel karpat lahti võtnud, mõtlesin, et teen enne väikse uurimustöö. ei ole nende karpadega väga kursis, aga kuskilt peab alustama, kui uazik sai koju toodud.