Probleem näidikutega

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Probleem näidikutega

Postitus Postitas Uazist »

Jälle olen sunnitud asjatundjatelt nõu küsima. Teema arenes välja õlirõhu näidiku ja anduri probleemist. Nimelt, süüde sees, kruvisin lahti näidikuteploki (need kus neli näidikut koos), ja niikui selle kerest eemale tõmbasin (katkes mass näidikute ja kere vahel) ei läinud näidikud mitte nulli vaid muutsid pisut oma näitu (õlirõhk tõusis altpoolt ühte pisut üle kahe, bens vähenes kolmveerand paagi pealt pisut alla poole, mis muide peaks ka reaalselt õige olema...) :? Ja mis kõige imelikum, õlirõhunäidik näitab niimoodi kerest eemal paneeliga ja sisselülitatud süütega pidevalt rõhku - töötava mootoriga pisut üle kahe (mis ei muutu kui pöörded tõusevad) ja seisva mootoriga pisut üle ühe...??? Samas rõhu hoiatuslamp ei põle ei madalatel pööretel ega ka seisva mootoriga ja sisselülitatud süütega... :? Lõhnab selle järgi et tegu on mingi suuremat sorti elektrikalaga...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
moppel
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: T Apr 01, 2003 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Mass peab olema

Postitus Postitas moppel »

Eip, ole seal miskit kala. Ilma massita näitavad näidikud omaenda asju ja arvamust.

Ja kui süüde sees ei maksa punast juhet lahti päästa, tuleb sädemeid...
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

punast juhet on säilinud ainult ühe näidiku jaoks :( aga ilmselt pead silmas voolu juhet... sellegipoolest, kas oskad nõu anda kuidas ma näiteks õlirõhunäidikut ja andurit (andureid) kontrollida saaks???
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
moppel
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: T Apr 01, 2003 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Õlirõhu näidik on oluline.

Postitus Postitas moppel »

Mehaaniline õlirõhu näidik tuleb installeerida. Tolle stutsi, mis mootori külge läheb saab meisterdada näiteks elektrilise anduri küljes olevast tükist. Vead voolikuotsa tuppa ja näitab päris rõhku, mitte massi või oksiidi või ...

Bensiini näidik pidavat valetama sellepärast, et paagil ei ole massi. Ise pole veel katsetanud.

Mis seal muud ongi.
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

Kas bensunäidiku juhtmetel on vahel mingi lüliti? Paakide vahetamiseks mõeldud kraani küljes pole ju midagi., aga paberid näitavad, et kuskil see on. Reaalselt pole ma midagi sellist oma autol näinud. Kuidas ma teada saan millise paagi bensutaset näidik mul siis lõpuks näitab? :oops: :oops: :oops:
moppel
Rookie
Postitusi: 7
Liitunud: T Apr 01, 2003 6:40 pm
Asukoht: Tartu

Lüliti on ...

Postitus Postitas moppel »

Lüliti pannakse tehases sellesama näidiku alla käsikaasist vasakule. Aga kumb asend kumba paaki näitab see tuleb ise välja selgitada.

Paagis olevad andurid kipuvad ära väsima. Siis murrab näidiku osuti täis poole peale nurga taha ja pärast hakkab näidik vähemaks valetama.
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

mehhaanilise ostsin juba 'ra aga installeerinud veel pole... bensun'idiku l[liti on ka t'itsa olemas sealsamas kohas kus ;eldud ja n'idik ise k'itub t]esti nii nagu kirjutatud, ehk siis valasin 20/se kankut'ie sisse ja tema n'itab r]]msalt kolmveerand paaki, kuigi peaks kusagil poole peal olema :? eha selle vastu vist muu rohi ei aita kui paagi andurite vahetamine...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
uku

Postitus Postitas uku »

bensiininäidik on mul ok, kui süüde väljas või paak tühi, näitab pool paaki.
ja kui paak täis, siis on seier põhjas. tundub, et näidiku viga. ostsin uue näidiku. installeerin peale, näeb, mis saab.
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

YESSSSSSS!!! mehaaniline küljes, mõningate raskustega küll, aga lõpp hea - kõik hea. ja mis kõige parem, selgus et õlirõhk igati normi piires. kivi langes südamelt. Kummaline on aga see et kui keerasin eest ära selle silindrilise anduri ploki parempoolses esiotsas ja ühendasin mehhaanilise sinna, siis oli õlirõhk 0?! alles siis kui loobusin vasakul pool ploki keskosas asuvast madala rõhu märgutule andurist meh. näidiku otsa kasuks, hakkas näidik tööle :? aga kui meh. näidik peal siis arvan et tuli polegi niivõrd oluline... või kuidas... igal juhul koos ma neid tööle ei saand.

ah jaa... härra "admin of the site" (jr), kunagi küsisin uaz-i lehtvedrude ja nende tartus lehtvedru as-is töötlemise kohta (lehti juurde ja venitada), siis rääkisid et sul mingi kontakt olemas... et võimalik asjad tallinnast ära ajada nii, et ise tartus käima ei peakski... kas need kontaktid alles veel???
oleksin maru tänulik... :)
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

Tooge mind maa peale tagasi, aga mina arvan, et vedrulehtede sirutus ja venitus on ajutise iseloomuga.... Metall ei saavuta ju kunagi peale mitmekordset töötlust oma esialgseid omadusi. Mingi aeg ju on hea, aga siis väsib veel hullemini ära. Või ei ole nii?
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

Tooge mind maa peale tagasi, aga mina arvan, et vedrulehtede sirutus ja venitus on ajutise iseloomuga.... Metall ei saavuta ju kunagi peale mitmekordset töötlust oma esialgseid omadusi. Mingi aeg ju on hea, aga siis väsib veel hullemini ära. Või ei ole nii?


põhimõtteliselt küll, aga kui venitamine kombineerida lehtede lisamisega peaks tulemus vähe püsivam olema... või kuidas?!?!
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

see vedrude taastamine jms on suhteliselt ajutine asi. Jutt siis vene materjalist tegemisest eelpoolnimetet asutuses. Oma kogemused (veoautodega):
Ei kesta, mõrad tulevad sisse ja prõksti...
Painded ei sobinud originaaliga. orig vedrud olid oluliselt rohkem "kikkis" tartu tooted olid praktiliselt sirged.
konkurendid tellisid puiduautole, peale esimest suuremat koormat, jäigi auto lääpa, vedrud pahupidi.
Arvestades eelnevat ja nende hinda, soovitaks igaljuhul eelistada kasvõi B osa.
Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

Minul on ka tunne, et targem on panna lihtsalt uued originaalid alla ja sõita muretsemata võimalike jamade pärast. Alati jääb küll võimalus teha väljaheitest saia, aga tavaliselt tuleb sellest välja sepik.....
Uazist
Mudder
Postitusi: 55
Liitunud: K Veebr 19, 2003 4:45 pm
Asukoht: Pealinna lähistel

Postitus Postitas Uazist »

pidage nüüd hoogu, inimesed... uutest vedrudest ma ju räägingi... võtta uued pakid, panna sinna veel lehti juurde ja strech-ida... nii mõtlesin mina
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui mõistuse piires teha, siis kärab küll! Meie UAZ'l on nüüd aasta jagu sellised lehepakid all olnud. Töödeldud sai neid uuest peast. Tõstet tuli sedasi juurde 15cm. Sõidetud on viimasel ajal pea iga nädalavahetus ja selle ühe aastaga on ära-vajumist märgata olnud ees 3cm ja 1,5-2cm. Ette läks 2 lisalehte ja taha 3 lisalehte juurde. Ilmselt peaks ka ette nüüd ühe lisalehe veel panema.

Algul oli küll megakõva, kuid praeguseks on vedrutus suht hea juba.

[/img]
+372 5028488
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”