Probleem näidikutega
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Probleem näidikutega
Jälle olen sunnitud asjatundjatelt nõu küsima. Teema arenes välja õlirõhu näidiku ja anduri probleemist. Nimelt, süüde sees, kruvisin lahti näidikuteploki (need kus neli näidikut koos), ja niikui selle kerest eemale tõmbasin (katkes mass näidikute ja kere vahel) ei läinud näidikud mitte nulli vaid muutsid pisut oma näitu (õlirõhk tõusis altpoolt ühte pisut üle kahe, bens vähenes kolmveerand paagi pealt pisut alla poole, mis muide peaks ka reaalselt õige olema...) Ja mis kõige imelikum, õlirõhunäidik näitab niimoodi kerest eemal paneeliga ja sisselülitatud süütega pidevalt rõhku - töötava mootoriga pisut üle kahe (mis ei muutu kui pöörded tõusevad) ja seisva mootoriga pisut üle ühe...??? Samas rõhu hoiatuslamp ei põle ei madalatel pööretel ega ka seisva mootoriga ja sisselülitatud süütega... Lõhnab selle järgi et tegu on mingi suuremat sorti elektrikalaga...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Mass peab olema
Eip, ole seal miskit kala. Ilma massita näitavad näidikud omaenda asju ja arvamust.
Ja kui süüde sees ei maksa punast juhet lahti päästa, tuleb sädemeid...
Ja kui süüde sees ei maksa punast juhet lahti päästa, tuleb sädemeid...
Õlirõhu näidik on oluline.
Mehaaniline õlirõhu näidik tuleb installeerida. Tolle stutsi, mis mootori külge läheb saab meisterdada näiteks elektrilise anduri küljes olevast tükist. Vead voolikuotsa tuppa ja näitab päris rõhku, mitte massi või oksiidi või ...
Bensiini näidik pidavat valetama sellepärast, et paagil ei ole massi. Ise pole veel katsetanud.
Mis seal muud ongi.
Bensiini näidik pidavat valetama sellepärast, et paagil ei ole massi. Ise pole veel katsetanud.
Mis seal muud ongi.
Lüliti on ...
Lüliti pannakse tehases sellesama näidiku alla käsikaasist vasakule. Aga kumb asend kumba paaki näitab see tuleb ise välja selgitada.
Paagis olevad andurid kipuvad ära väsima. Siis murrab näidiku osuti täis poole peale nurga taha ja pärast hakkab näidik vähemaks valetama.
Paagis olevad andurid kipuvad ära väsima. Siis murrab näidiku osuti täis poole peale nurga taha ja pärast hakkab näidik vähemaks valetama.
mehhaanilise ostsin juba 'ra aga installeerinud veel pole... bensun'idiku l[liti on ka t'itsa olemas sealsamas kohas kus ;eldud ja n'idik ise k'itub t]esti nii nagu kirjutatud, ehk siis valasin 20/se kankut'ie sisse ja tema n'itab r]]msalt kolmveerand paaki, kuigi peaks kusagil poole peal olema eha selle vastu vist muu rohi ei aita kui paagi andurite vahetamine...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
YESSSSSSS!!! mehaaniline küljes, mõningate raskustega küll, aga lõpp hea - kõik hea. ja mis kõige parem, selgus et õlirõhk igati normi piires. kivi langes südamelt. Kummaline on aga see et kui keerasin eest ära selle silindrilise anduri ploki parempoolses esiotsas ja ühendasin mehhaanilise sinna, siis oli õlirõhk 0?! alles siis kui loobusin vasakul pool ploki keskosas asuvast madala rõhu märgutule andurist meh. näidiku otsa kasuks, hakkas näidik tööle aga kui meh. näidik peal siis arvan et tuli polegi niivõrd oluline... või kuidas... igal juhul koos ma neid tööle ei saand.
ah jaa... härra "admin of the site" (jr), kunagi küsisin uaz-i lehtvedrude ja nende tartus lehtvedru as-is töötlemise kohta (lehti juurde ja venitada), siis rääkisid et sul mingi kontakt olemas... et võimalik asjad tallinnast ära ajada nii, et ise tartus käima ei peakski... kas need kontaktid alles veel???
oleksin maru tänulik...
ah jaa... härra "admin of the site" (jr), kunagi küsisin uaz-i lehtvedrude ja nende tartus lehtvedru as-is töötlemise kohta (lehti juurde ja venitada), siis rääkisid et sul mingi kontakt olemas... et võimalik asjad tallinnast ära ajada nii, et ise tartus käima ei peakski... kas need kontaktid alles veel???
oleksin maru tänulik...
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
Tooge mind maa peale tagasi, aga mina arvan, et vedrulehtede sirutus ja venitus on ajutise iseloomuga.... Metall ei saavuta ju kunagi peale mitmekordset töötlust oma esialgseid omadusi. Mingi aeg ju on hea, aga siis väsib veel hullemini ära. Või ei ole nii?
põhimõtteliselt küll, aga kui venitamine kombineerida lehtede lisamisega peaks tulemus vähe püsivam olema... või kuidas?!?!
Explore the forgotten Russian miracle - UAZ!!
see vedrude taastamine jms on suhteliselt ajutine asi. Jutt siis vene materjalist tegemisest eelpoolnimetet asutuses. Oma kogemused (veoautodega):
Ei kesta, mõrad tulevad sisse ja prõksti...
Painded ei sobinud originaaliga. orig vedrud olid oluliselt rohkem "kikkis" tartu tooted olid praktiliselt sirged.
konkurendid tellisid puiduautole, peale esimest suuremat koormat, jäigi auto lääpa, vedrud pahupidi.
Arvestades eelnevat ja nende hinda, soovitaks igaljuhul eelistada kasvõi B osa.
Ei kesta, mõrad tulevad sisse ja prõksti...
Painded ei sobinud originaaliga. orig vedrud olid oluliselt rohkem "kikkis" tartu tooted olid praktiliselt sirged.
konkurendid tellisid puiduautole, peale esimest suuremat koormat, jäigi auto lääpa, vedrud pahupidi.
Arvestades eelnevat ja nende hinda, soovitaks igaljuhul eelistada kasvõi B osa.
Kui mõistuse piires teha, siis kärab küll! Meie UAZ'l on nüüd aasta jagu sellised lehepakid all olnud. Töödeldud sai neid uuest peast. Tõstet tuli sedasi juurde 15cm. Sõidetud on viimasel ajal pea iga nädalavahetus ja selle ühe aastaga on ära-vajumist märgata olnud ees 3cm ja 1,5-2cm. Ette läks 2 lisalehte ja taha 3 lisalehte juurde. Ilmselt peaks ka ette nüüd ühe lisalehe veel panema.
Algul oli küll megakõva, kuid praeguseks on vedrutus suht hea juba.
[/img]
Algul oli küll megakõva, kuid praeguseks on vedrutus suht hea juba.
[/img]
+372 5028488